וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: התנועה החלה

11.3.2006 / 12:58

אחרי שהבעיות נפתרו, המהלכים החלו להתבצע: הבאקס שיחררו את גריסי, הריידרס רשמית את קולינס וברוס חוזר לראמס כשחקן חופשי

אחרי שמשבר השיחות ב-NFL נפתר, החלו הקבוצות במהלכים של השוק החופשי. לאחר שהריידרס הישהו את חיתוכו של קרי קולינס מהקבוצה, הם עשו זאת רשמית הלילה (בין שישי לשבת) והקוורטרבק הותיק ייאלץ לחפש קבוצה אחרת. מי שעוד קיבל את המגף הוא בראיין גריסי, הקוורטרבק של הטמפה ביי באקנירס, במהלך שפינה לבאקס שבעה מיליון דולר תחת התקרה. יחד איתו שיחררו הבאקס את הליינבקר ג'ף גוץ' ושחקן קו ההתקפה, מאט סטינצ'קומב, שבילו ברשימת הפצועים בעונה החולפת.

אייזיק ברוס חזר לראמס וחתם על חוזה חדש לשלוש שנים, ימים ספורים לאחר ששוחרר מהקבוצה. המהלך עם התופס בן ה-33 התאפשר לאחר שהתברר שתקרת השכר העונה תהיה גבוהה יותר.

הצ'ארג'רס מראים לדרו בריס, שחקן הפרנצ'ייז שלהם בעונה שעברה, את הדרך החוצה והקוורטרבק סבור שהם עושים טעות: "האמנתי שהמועדון הזה יכול להצליח, ואני מאמין שעכשיו הזמן שלו הגיע. אבל אני יכול להבטיח שזה לא יקרה אם אני לא שם". מספר קבוצות הביעו עניין בבריז, בהן דטרויט.

הניו יורק ג'איינטס צירפו את מגן הפינה סאם מדיסון, שנופה בשבוע שעבר מסגל הדולפינס. מדיסון בן ה-31 נחשב עד לעבר הלא רחוק לאחד ממגיני הפינה הטובים בליגה, ואי אפשר שלא להזכיר את סוכנו, ידיד המדור דרו רוזנהאוס.

דניאל "המספריים" סניידר, בעלי הוושינגטון רדסקינס, גזר חמישה שחקנים מהסגל: הפאנטר טום טופה, הסייפטי מאט בוון, מגן הפינה וולט האריס, התאקל ברנדון נובל והסנטר קורי ריימר. הכל כדי להתעטף בתקרת השכר של 102 מיליון דולר. הרץ האחורי רוק קרטרייט חתם שוב בקבוצה.

שחקנים בולטים בשוק

חופשיים לא מוגבלים: ג'מאל לואיס (בולטימור), צ'סטר טיילור (בולטימור), ג'וש ריד (בפאלו), ג'ון קיטנה (סינסינטי), מייק ואנדרג'אגט (אינדיאנפוליס), אדג'רין ג'יימס (אינדיאנפוליס), דייויד גיבנס (ניו אינגלנד), אדם וינאטיירי (ניו אינגלנד), אנטואן רנדל אל (פיטסבורג), ריק פרוהל (קרוליינה), קורי צ'ייבוס (מינסוטה), אדם ארצ'ולטה (סט. לואיס), ג'וליאן פיטרסון (סן פרנסיסקו), ג'ו ג'ורבישוס (סיאטל), מייק אולסטוט (טמפה ביי).

חופשיים מוגבלים (לא יכולים לחתום בקבוצה אחרת אם קבוצתם הנוכחית הישוותה את ההצעה): קלי וושינגטון (סינסינטי), לה-ברנדון טופילד (ג'קסונוויל), נייט ברלסון (מינסוטה), רינו מאהה (פילדלפיה), קן דורסי (סן פרנסיסקו), ברנדון לויד (סן פרנסיסקו).

זיכיון (פרנצ'ייז, תוייגו על ידי הקבוצה לעונה): נייט קלמנטס (בפאלו), ג'ף באקוס (דטרויט), ג'ון אייברהם (ניו יורק ג'טס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully