וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת עילית - נתניה: כל יום פורים

11.3.2006 / 20:06

שלוש פעמים פגשה העונה מכבי נתניה את נצרת עילית, שלוש פעמים זה נגמר בניצחון. הפעם אוקוצ'ה קבע 0:1, שמסבך את איוניר בתחתית

מכבי נתניה ניצחה במשחק חוץ קשה את הפועל נצרת עילית 0:1, ומתחילה להתקרב לפסגה. חניכיו של ראובן עטר לא הצליחו להתעלות לרמה יותר מדי גבוהה, אך זה הספיק מול קבוצת התחתית של נצרת עילית, שמתקשה מאוד להשיג נקודות. מוטי איוניר, שהוא וקבוצתו לא הצליחו לנצח כבר 11 משחקי ליגה רצופים, נמצאים קרוב מאוד לקו האדום, וצריכים לחשוש מאופן משחקם האנמי.

מהלך המשחק

דקה 3 - הזדמנות לנצרת עילית. שחר סימנטוב בועט מרחוק, אבח פרץ עוצר.

דקה 19 - גול! הגנת נצרת עילית הודפת רע מאוד בעיטה חופשית של מכבי נתניה. טל בנין משתלט על הכדור וספק בועט לשער ספק מוסר לאוקוצ'ה, שבועט מקרוב פנימה. 0:1 למכבי נתניה.

דקה 58 - כדור קרן שטוח עובר את כל ההגנה של נתניה, אהרוני אהרוני מחמיץ משלושה מטרים.

הרכב נצרת עילית: אושרי לוי, פדלון, זיתוני, אלקיים, ז'אנו, בנון, סימנטוב, ינשבסקי, קרוגלן, פולופ, שכטר (יוחאי אהרוני, 31).

הרכב מכבי נתניה: אבי פרץ, חרמון, בן מוחא, טלקר, וסיהון, בנין, זויתי, טגה, אוקוצ'ה, מסודי, קימוטו.

איוניר: "אבי פרץ הציל אותם"

מאמן הפועל נצרת עילית מוטי איוניר אמר עם סיום המשחק: "לא היינו שווים הפסד. נתניה לא הגיעה להרבה מצבים. אבי פרץ הציל אותם מלספוג לפחות שער אחד. אנחנו צריכים שהשחקנים ימשיכו לרצות. אני אף פעם לא משתמש בתירוץ של היעדרות שחקקנים, אבל היום היו לנו שחקנים פצועים".

ראובן עטר, מצדו, נשמע מעט גאה יותר: "המטרה שלנו עכשיו היא להגיע למקום החמישי, אחרי זה נחשוב קדימה. אני שמח שיצאנו לגמרי מהמאבקים בתחתית. כל הקרדיט לשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully