וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקנים עשו עבודה טובה"

11.3.2006 / 18:50

טון קאנן מסופק מהמשחק העלוב של ההרכב הניסיוני שלו, אחרי שמכבי ת"א הצליחה איכשהו לסחוט תיקו 1:1 מול הפועל פ"ת בדקה ה-90

טון קאנן לא נשאר אדיש לביזיון הביתי של מכבי ת"א מול הפועל עכו בגביע ולרביעייה המשפילה, והחליט לערוך מהפכה בהרכב. שינה עלה בהגנה, שפונגין בקישור ומאקינאווה בהתקפה, בעוד לירן ותמיר כהן, סטרול, דוארטה ויחיאל ישבו בחוץ. הצהובים קיוו כי המהפך ייצור איזושהי תנופה או שינוי, אך בסופו של דבר הצליחו להשיג בקושי תיקו משער של גיורגי דמיטרדזה בבעיטה חופשית בזמן הפציעות. מכבי לא עדיין לא מצליחה להתחבר, והוסיפה עוד משחק עצוב לשרשרת התצוגות העלובות שלה.

אומנם בסופו של דבר מכבי השיגה נקודה (שעדיפה על עוד הפסד), אבל היכולת הזו לא תגרום לאוהדים להפסיק את החרם ולקנות מינויים לעונה הבאה. מנגד, הפועל פ"ת יכולה לבכות על אי ניצול ההזדמנויות, כשמלבד שער יתרון של יוסי שבחון בדקה ה-35 החמיצה רבות, ושוב לא הצליחה לנצח בבית מכבי ת"א כל כך עלובה. גם לכחולים של ניר לוין לא מגיעה יותר מנקודה על ההופעה הנרפית שלהם, והם ממשיכים להיות קרובים מאוד לקו האדום.

מהלך המשחק

דקה 14 - טוטו תמוז הוריד יפה למנור חסן, שבעט חזק מ-18 מטר, מחוץ למסגרת.

דקה 26 - מסיקה הרים כדור חופשי לרחבה, באג'ירי נגח מארבעה מטרים החוצה.

דקה 30 - מנור חסן בעט מחוץ לרחבה, הגנת מכבי הצליחה להרחיק למרות הערבובייה.

דקה 35 - גול! יוסי שבחון מצא פרצה במרכז השדה של מכבי, פורץ לבדו 40 מטר בקלילות, הגיע מול חיימוב ובעט. שוער מכבי הצליח להדוף, שבחון השתלט על הריבאונד והפעם כבש. 0:1 להפועל פ"ת.

דקה 45 - גזל קיבל מצב נוח לבעיטה מ-20 מטר, חיימוב קלט בקלות.

דקה 55 - טוטו תמוז קיבל כדור 35 מטר מהשער, פרץ ובעט, חיימוב הדף יפה לקרן. את הקרן נגח שבחון חזק למרכז השער, עוד הדיפה יפה של חיימוב. את הקרן השנייה נגח חיימוביץ' לשער, אך עשה עבירה על השוער. עדיין 0:1 למארחים, עדיין ההגנה של מכבי בחוסר תפקוד.

דקה 75 - ארז מסיקה בעט חזק מ-16 מטר, צ'אבלינה קלט.

דקה 77 - סלמי השתלט על הכדור ובעט חזק מתוך הרחבה, חיימוב קלט יפה. תמוז ניסה לבעוט בכדור ובעט בחיימוב, בין השניים התפתחו חילופי דברים והם ספגו כרטיס צהוב.

דקה 82 - הכדור נהדף בתוך הרחבה אל דוארטה, שניסה להקפיץ מעל צ'אבלינה, אך השוער הדף.

דקה 90 - גול! ממש על סף השריקה דמיטרדזה בבעיטת עונשין יפה מ-17 מטר שולח את הכדור לפינה הימנית של צ'אבלינה, השוער רק מלטף את הכדור. 1:1.

הרכב מכבי ת"א:

גיא חיימוב, יקיר שינה, ליאור ז'אן, אלווין בג'ירי (אבי יחיאל, 37), סאלם אבו סיאם, משה מישאלוף, יובל שפונגין (לירן כהן, 46), ארז מסיקה, אופיר חיים (ז'וזה דוארטה, 67), גיאורגי דמיטרדזה, הנרי מקינאווה.

הרכב הפועל פתח תקוה:

סילביה צ'אבלינה, אורי אוזן, זאב חיימוביץ', גל כהן, דליבור ויסקוביץ', רביד גזל, גיא שמיר (דניאל היידמן, 60), יוסי שבחון, שמעון אבוחצירה (אלנתן סלמי, 35), מנור חסן (עומר בוקסנבוים, 89), טוטו תמוז.

קאנן: "השחקנים עשו עבודה טובה"

מאמן הפועל פ"ת ניר לוין אמר בסיום המשחק: "זה חוזר על עצמו שוב ושוב. אחרי 0:1, במקום לקבור את המשחק, אנחנו עושים את הפאול קרוב לשער, לקראת הסיום. שיחקנו נכון, מנענו מהם להגיע להזדמנויות. אנחנו שוב משלמים על השטויות ואיבדנו שתי נקודות חשובות היום".

טון קאנן, מאמן מכבי ת"א, אמר: "אני חושב שהגיע לנו תיקו. מהדקה הראשונה נלחמנו. לא שיחקנו טוב אבל לא באנו לקבל פרס על כדורגל טוב אלא על לחימה. השחקנים ששיחקו היום עשו עבודה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully