וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומאכר יפתח מהפול פוזישן

11.3.2006 / 14:30

עונת מירוצי הפורמולה 1 נפתחה בבחריין, מיכאל שומאכר סיים ראשון את מירוצי הדירוג. אלונסו רביעי, קימי רייקונן איבד גלגל

מיכאל שומאכר סיים היום (שבת) במקום הראשון את מקצי הדירוג למרוץ בחריין - המירוץ הפותח את עונת פורמולה 1.

הגרמני, אולי בעונת הפרישה שלו, נראה נהדר ויפתח מחר את המירוץ מהפול פוזישן. פרארי תופסת את שני המקומות הראשונים, כאשר פליפה מאסה יפתח מחר מהמקום השני. שלישי הגיע ג'נסון באטון מהונדה, כשפרננדו אלונסו, אלוף העולם והרכש החדש של רנו, יפתח מהמקום הרביעי. הפיני קימי רייקונן ממקלארן איבד את הכנף האחורית והגלגל במהלך מקצה הדירוג ויפתח מחר במקום האחרון. המרוץ ישודר ביום ראשון החל מ-13:25 בספורט 5+.

עוד עונת פורמולה 1 נפתחת, וכרגיל, כמו בשנים האחרונות, עלינו לצפות לבלתי צפוי. אחרי האליפות של פרננדו אלונסו, שסימנה את סופה של תקופת חמש השנים בהם שלט מיכאל שומאכר שליטה מוחלטת בענף, ואחרי היכולת הגבוהה של קימי רייקונן - עונת 2006 מבטיחה רבות.

בגיל 37, שומאכר, אלוף שבע פעמים, צריך להתמודד עם העתיד, והעתיד הוא אלונסו בן ה-24, שהיה לאלוף הצעיר ביותר אשתקד. אבל הגרמני אינו מתכוון להפוך לאגדה מהלכת של תהילת העבר.

כאמור, השקיעה של שומאכר והנסיקה של אלונסו היו התופעות הבולטות של 2005 בפורמולה 1, כמו גם ההפסד של פרארי לרנו בראשות הספרדי, כשמקלארן של רייקונן גם כן משאירה אותה מאחור. הגרמני, עם תואר אחד בלבד בעונת 2005, חמישה ביקורים בפודיום ושישה מירוצים אותם לא סיים, לא היה אפילו במרחק צפירה מהאליפות. הסיום הוא היה 61 נקודות מאחורי ה-133 המדהימות של אלונסו.

אבל למרות הפיחות במעמד, עדיין כל העיניים של עולם הספורט המוטורי יהיו מופנות לשומאכר. חוזהו בפרארי ייגמר בתום העונה, וייתכן כי ב-2007 האיטלקים יעדיפו ללכת בכיוון אחר. משחק הכסאות כבר לקח את אלונסו למקלארן, וכעת נראה שרייקונן יעבור לפרארי. כל התוכניות הללו אינן לוקחות בחשבון קאמבק גדול של אחד הספורטאים העשירים בתבל, ואליפות של שומאכר לא רק תטרוף את כל הקלפים, אלא גם תעצים את האגדה שלו בעולם. ואם זה יקרה, הוא יהיה במעמד ששמור לבודדים באמת - מעמד של אגדה חיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully