וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו במשחק העונה בלאומית

11.3.2006 / 21:06

הרצליה ובאר שבע סיימו ב-1:1, ירושלים ניצחה את עכו 1:2. אתמול: הכח סיימה ב-0:0 עם מכבי ב"ש. 0:1 לחיפה באשקלון

שתי המוליכות באו רגועות אחרי שיריבותיהן לצמרת, לא הצליחו לנצח במשחקיהן אתמול (שישי).

מכבי הרצליה - הפועל באר שבע 1:1

משחק העונה בליגה הלאומית הסתיים בתיקו אחרי ששער חוקי לזכות מכבי הרצליה נפסל בדקה ה-84. מאור ג'נאח כבש בנגיחה מצויינת אחרי כדור גובה, אבל הקוון הניף את הדגל בטענה לא מוצדקת שהכדור עבר את קו הרוחב בטרם הוגבה. הבאר שבעים פתחו את המשחק בסערה וכבשו בדקה הרביעית. צ'קאנה סידר מצב נוח לחנן פדידה בתוך הרחבה, וזה כבש בקלות. הרצליה לחצה במטרה להשיג את השוויון, אבל הצליחה רק בדקה ה-66 עם שער של יניב לוזון, אחרי בישול של אילן בכר. לוזון עם שער ליגה, מחזור רביעי ברציפות. 1:1 בסיום.

הפועל ירושלים - הפועל עכו 1:2

הירושלמים השיגו ניצחון נוסף, שהעלה אותם למקום השישי על חשבונה של עכו. כעת הם רחוקים 7 נקודות מהמקום השני. אסי טובי העלה את ירושלים ל-0:1 בדקה ה-14. רונן שוורצמן הישווה זמנית לעכו בדקה ה-54, אבל דן רומן כבש את שער הניצחון בדקה ה-90.

שני שערים בלבד נפלו אתמול (שישי) בפתיחת המחזור ה-24 בליגה הלאומית, כשבמוקד חזרתה של הכח רמת עמידר ר"ג לליגה אחרי ההפתעה המרעישה שעשתה בטדי, כשהדיחה את בית"ר בשמינית גמר הגביע. קררית שמונה איכזבה מול רמת השרון מהתחתית.



מכבי ב"ש - הכח רמת עמידר ר"ג 0:0

ההגנה של בית"ר חלשה מזו של מכבי ב"ש, ולכן חלוציו של אורי מלמיליאן לא הצליחו להרעיד את הרשת הפעם. המקום השני מרוחק 5 נקודות מהקבוצה שתשחק ברבע גמר הגביע.


עירוני רמה"ש - הפועל קריית שמונה 0:0

לחמן ממשיך לדשדש קצת מאחורי שני המקומות הראשונים עם תוצאת התיקו מספר 12 שלה העונה, גם מול רמה"ש מהתחתית.


הפועל אשקלון - הפועל חיפה 1:0

חיפה עדיין לא ויתרה על חלום ליגת העל, הרבה בזכות שי סיבוני, שהבקיע את השער היחיד בדקה ה-27. אקוש קובריץ' הורחק בדקה ה-50, אבל חניכיו של רן בן שמעון לא נשברו.


הפועל רעננה - עירוני ראשל"צ 0:1

הרעננים התקרבו לקו האדום, ואחרי הניצחון הזה הם רק נקודה אחת מהצד הלא נכון שלו. שי פטלק מראשון הורחק בדיוק לפני הירידה להפסקה, ורומן יורקו (46) הבקיע את שער הניצחון ממש בפתיחת המחצית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully