וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

300 אלף ש"ח עבור האבטחה בדוחא

ניר איסקוב

10.3.2006 / 16:14

המשטרה דרשה להקצות 700 שוטרים ו-140 סדרנים למפגש הרגיש בין סכנין לבית"ר. יו"ר דירקטוריון סכנין: "זה יוצר אווירת מלחמה"

עלות האבטחה שתידרש בני סכנין לשלם במשחק הבית ביום שני מול בית"ר ירושלים, תסתכם ביותר מ-300 אלף שקל. כך התברר בפגישה שנערכה היום (שישי) בין יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, לבין מפקד המחוז הצפוני של המשטרה, ניצב דן רונן, בנוגע לסידורי האבטחה במשחק.

ניצב רונן הודיע כי המשטרה תקצה 700 שוטרים למשחק, 500 מתוכם בשכר שתשלם סכנין ו-200 בתפקיד, ו-140 סדרנים, שיעבדו כולם בשכר. בנוסף, המשטרה גם הורתה בתחילה על 640 מושבים ריקים, שיחצצו בין אוהדי סכנין לבין אלו של בית"ר, אך לבסוף התפשרה על מחצית מהכמות. יש לציין כי אצטדיון דוחא מכיל 4,600 מושבים בלבד, ומחלקת הנוער בלבד מונה כ-600 איש.

"זה סכום גבוה מאוד למועדון עני כמו סכנין, שהופך כל אבן כדי לגייס תקציבים, על מנת שנוכל להמשיך לשרוד בליגה", הגיב בכעס יו"ר הדירקטוריון, אחמד עאמר. "עם כל התקציב הדל שיש לנו, במקום שנמצא תמיכה, אנחנו מוצאים מוקשים. מעבר לעניין הכספי, זה מכניס אווירה כאילו זה משחק כדורגל ספורטיבי, אלא מלחמה. אווירה כזו של מאות שוטרים ורכבים משטרתיים תגרום לאנשים להרגיש שהמשטרה מתגרה בהם.

"איצ'ה מנחם ניסה לעזור דרך השר לבטחון פנים, ששוחח עם מפקד המחוז, אבל הוא סירב להפחית את הכמות אם הוא לפחות היה מעלה את כמות השוטרים שנמצאים בתפקיד ולא בשכר, זה גם היה עוזר לנו. המשטרה מנסה לעשות דברים על חשבוננו: 200 שוטרים עירניים הם יותר אפקטיביים מ-1,000 שוטרים רדומים".

על מנת לכסות חלק מההוצאה הגדולה, האמירה הנהלת הקבוצה את מחירי הכרטיסים ל-80 שקל למבוגר ו-40 שקל לבני נוער, במקום 70 ו-35 שקל, כבדרך כלל. הקבוצה גם הקצתה כמה מאות כרטיסים שיופצו באזורי הנגב והמשולש. חברי ההנהלה מוכרים בעצמם את הכרטיסים להתמודדות, ומבקשים לבחון את האנשים שיגיעו לשערי האצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully