וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת מכ' חיפה-הפו' ת"א: אבוקסיס ופנטסיל חוזרים

ניר איסקוב

9.3.2006 / 18:23

השניים יפתחו ב-11 הראשונים של דרור קשטן, רמון ניסה להניא את לבייב מהחלטתו. רוני לוי מתלבט לגבי ההרכב, שכטר לא יצורף בעונה הבאה

טירוף המערכות בהפועל ת"א התרחש דווקא בשבוע שבסיומו היא אמורה לצאת למשחק חוץ קשה מול האלופה והמוליכה מכבי חיפה (שבת, 19:00). הפועל, סגנית המוליכה, לא הצליחה לנצח בקרית אליעזר מאז עונת 1997/8, אז גברה על יריבתה 0:1, משער של אסי דומב.

יוסי אבוקסיס וג'ון פנטסיל, שהחמיצו את משחק הגביע מול מ.ס. אשדוד בשבוע שעבר, יחזרו להרכב על חשבון שי אבוטבול ורמי חליס בהתאמה. על פי האימון המסכם היום (שישי), נראה כי אלו יהיו שני השינויים היחידים שיבצע בהרכב המאמן דרור קשטן, לעומת השבוע שעבר. המשמעות היא שאליניב ברדה ימשיך לאייש את צד שמאל של הקישור, בעוד שזיטו אוגבונה יפתח בחוד לצדו של עומר פרץ. אסי דומב ובאיו אדפמי חזרו השבוע לאימונים מלאים, אך עדיין לא צפויים להיכלל בסגל.

שמעון גרשון דיבר על הסוויץ' שהשחקנים צריכים לעשות לקראת המשחק: "דברים מתרחשים בהפועל במשך תקופה לא קצרה, כך שהשחקנים והמערכת המקצועית די התרגלו למה שקורה ולאינטנסיביות של הדברים. לכן, אני חושב ומרגיש באימונים שגם המהלך האחרון שהתרחש במועדון לא משפיע על השחקנים, ובטח לא לפני המשחק מול חיפה. כל השבוע התכוננו למשחק, ועד עכשיו הצלחנו להתרכז בצד המקצועי, ולא בפוליטיקה ובשאלות הניהול. זה נכון שבמשך כמה שנים אנחנו די מתקשים במשחקים מול חיפה, אבל במשחק אחד זה פשוט יקרה שננצח, ואני מאוד מקווה שזה יקרה מחר".

לגבי המשך דרכו במועדון, אמר הקפטן, שחוזהו פג בתום העונה: "אני רואה את העבר, ההווה ובעתיד שלי בהפועל. נצטרך לחכות בסבלנות כדי להתעסק בענייני המו"מ וכשיגיע הרגע, נתמודד עם זה. כרגע, אין אפילו על מה לדבר בנושא".

אתר האוהדים "אדום עולה" מפרסם היום (שישי) כי השר לשעבר חיים רמון, שוחח אתמול (חמישי) עם לב לבייב, וביקש לשכנעו לחזור בו מהודעתו בנוגע לאי רכישת המועדון. קרוב לוודאי שלבייב יישאר איתן בדעתו, אך בסוף השבוע הוא ישקול זאת בשנית.

הרכב משוער: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, גיל ורמוט, אליניב ברדה, זיטו אוגבונה, עומר פרץ.

"הסיפור עם לבייב לא ישפיע על הפועל ת"א"

חלוץ הפועל נצרת עילית, איתי שכטר, לא יצורף למכבי חיפה כבר בעונה הקרובה. בחיפה סבורים כי שכטר בן ה-18 ממילא לא יהיה שחקן הרכב בשורות האלופה ולא יזכה לדקות משחק רבות, כך שעדיף מבחינתם שהוא ימשיך לצבור ניסיון בקבוצה אחרת בליגת העל, לפני שינחת בקרית אליעזר.

כזכור, הבעלות על כרטיס השחקן של החלוץ המוכשר, מתחלקת שווה בשווה בין נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, לבין הבעלים של נצרת עילית, אבשלום נוריאל.

המאמן רוני לוי, סובל מכאב ראש בנוגע לאיוש ההרכב בשבת. רפאל אולארה ומיכאל זנדברג סובלים מפציעות קלות, ולא התאמנו באופן סדיר במהלך השבוע. ההערכה היא כי אולארה יוכל לפתוח בהרכב, ואילו זנדברג ישולב בהמשך. אלון חרזי צפוי לתפוס את מקומו של קלמי סבן כמגן ימני. סבן נטל השבוע אנטיביוטיקה, בעקבות שפעת שפקדה אותו, אך קיים סיכוי שאם אולארה לא יהיה כשיר, הוא יפתח בצד ימין של ההגנה, בעוד שחרזי יוסט לעמדת הבלם.

נראה כי לנוכח פציעתו של זנדברג, יפתח פרננדו לורפיסה בקישור האחורי לצדו של חאבייר דירסאו, ועידן טל יתופקד בצד שמאל של הקישור. אפשרות נוספת היא לצוות את חיים מגרלשוילי באגף שמאל, ולהחזיר את טל לעמדתו מפתיחת העונה. כשירותו של זנדברג עשויה אף לגרום לוויתור על שלומי ארבייטמן, ומעבר למערך של חמישה קשרים.

אלון חרזי אמר לקראת המשחק: "הפועל ת"א היא קבוצה איכותית שמציגה את היכולת הטובה ביותר, אחרי מכבי חיפה. אנחנו מצפים למשחק מאוד קשה, כי תמיד היו לנו משחקים קשים איתם. אני מכיר את הקבוצה והשחקנים שמשחקים שם, והסיפור עם לבייב לא ישפיע עליהם".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, רפאל אולארה (קלמי סבן), אריק בנאדו, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, פרננדו לורפיסה (חיים מגרלשוילי, מיכאל זנדברג), עידן טל, גוסטבו בוקולי, שלומי ארבייטמן (חיים מגרלשוילי, מיכאל זנדברג), רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully