וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יושבי הראש ביקשו להגדיל את ליגת העל

שגיא ניר

10.3.2006 / 13:40

"נשלח מכתב, לא משנה ממי", תאר מוטי אמסלם את הבקשה האנונימית. יו"ר האיגוד מתעקש: "להקפיא את הירידות לא בא בחשבון"

המהלכים להגדלת ליגת העל בכדורסל ממשיכים לתפוס תאוצה, אם כי נכון להיום אף אחד לא מוכן להודות בכך בגלוי. אל מנהלת הליגה נשלח מכתב על ידי יושבי הראש של קבוצות ליגת העל, ובו הם מבקשים להעלות לדיון את הגדלת ליגת העל ל-12 קבוצות כבר בעונת המשחקים הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי טיוטת המכתב לא חתומה, ומספר יושבי ראש טוענים כי לא שותפו כלל בסוד העניין.

"נשלח מכתב, לא משנה ממי, ובו בקשה לדיון בהגדלת הליגה", סיפר יו"ר גבעת שמואל, מוטי אמסלם, שממשיך לטעון כי עמדתו היא נגד הקפאת ירידות. למנהלת אין סמכות לקבוע שינויים במבנה הליגה, פעולה שיכול לבצע איגוד הכדורסל בלבד. יו"ר האיגוד, ירמי אולמרט, שולל סיכוי לשינוי אפשרי: "ישנה החלטה כי בעונה הבאה ישחקו בליגה 10 קבוצות בלבד. כל החלטה על שינוי מספר הקבוצות בליגה חייבת להתקבל לפני תחילת המשחקים".

למרות התקנון, התקבלה השבוע באיגוד החלטה על הגדלת הליגה הלאומית בקבוצה נוספת, זאת על ידי עולה נוספת מהארצית. "זו תוספת, ושיפור מסוג כן ניתן לבצע במהלך העונה, בניגוד להרעה", אמר אולמרט, שקובע: "להקפיא את הירידות לא בא בחשבון". דובר מנהלת הליגה, ירון מיכאלי, מסר כי "לידי המנהלת לא הגיע מכתב כזה, כך שדיון בנושא לא יערך בישיבה הקרובה ביום שני. עמדת המנהלת היא כי בליגת העל ישחקו בעונה הבאה 10 קבוצות".

כרגע, יושבי הראש טוענים כי הם לא רוצים הקפאת ירידות ושולחים מכתבים לא חתומים, באיגוד טוענים כי השינוי מנוגד לתקנון ובמנהלת מכחישים כי קיבלו מכתב כזה. למרות הכל, הדיבורים מאחורי הקלעים ברורים, כך שהסיפור הזה עוד צפוי לתפנית דרמטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully