וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת כפ"ס-אשדוד: אביחי ידין פצוע

ניר איסקוב

9.3.2006 / 12:28

הקשר האחורי של נועלת הטבלה ייעדר, קצרה: "בדיקת איי קיו הראתה שכולם מבינים את חשיבות המשחק". אלקריף מוצהב, טובול בספק

הפועל כפ"ס תתייצב מחר בביתה (שבת, 16.55) למשחק הקריטי ביותר מבחינתה העונה, כשתפגוש את קבוצת התחתית של מ.ס. אשדוד. בקבוצה מודעים לכך שכל תוצאה פרט לניצחון, תוריד עוד יותר את סיכוייהם לשרוד בליגת העל, הגם שהם אינם גבוהים ממילא.

הקשר האחורי אביחי ידין, הסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, לא הצליח להתאמן היום (שישי), וכנראה שאפילו לא ייכלל בסגל. את מקומו צפוי לתפוס, כמו בשבוע שעבר, לירון זרקו. פרט לכך, ייהנה אלי אוחנה מסגל מלא.

מנכ"ל המועדון, גבי קצרה, אמר לקראת המשחק: "ההזדמנות האחרונה שלנו קיימת, כל זמן שקיים סיכוי תיאורטי להישאר בליגה. נכון שאם לא ננצח, הסיכויים להישאר בליגה פוחתים, אבל זה עדיין משאיר לנו את האופצייה לשרוד. השחקנים שנבחרו לשחק בהפועל כפ"ס צריכים להוכיח שהקבוצה ראויה לליגת העל. זה משחק של שחקנים, הם צריכים לתת מעצמם יותר. עשינו להם בדיקת איי קיו, וכולם מבינים את חשיבות המשחק. אנחנו פונים לקהל שיגיע וידחוף את הקבוצה במשחק החשוב הזה".

הרכב משוער: אבי איבגי, אייל משומר, דוגלס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו, לירון זרקו, יעוזה אבובקרי, שלו מנשה, בן לוז, אבי כנפו, סמואל יבואה.

"אאחל לכפ"ס בהצלחה אחרי המשחק"

כאמור, גם מצבה של מ.ס. אשדוד בטבלה, אינו מרנין. הקבוצה של יוסי מזרחי מרוחקת בסך הכל 4 נקודות מהקו האדום, ומתקשה לשחזר את השגיה מהעונה החולפת. במחזורים האחרונים היא גם סובלת מיכולת לא טובה של שוערה הגנאי סמי אג'יי, שהותיר רושם מצוין עם הגעתו.

הקבוצה תחסר מחר את אמיר אלקריף (מוצהב), וקרוב לוודאי גם את אדיר טובול החולה, שלא נטל חלק באימון המסכם. קובי מוסא יחליף את אלקריף, מאור פרץ ימלא את מקומו של טובול, אם יתברר שהאחרון אינו כשיר. סיטואציה כזו תחזיר להרכב את הבלם הניגרי אוצ'ה שריף.

דוד רביבו התייחס להתמודדות מחר: "המטרה שלנו היא קודם כל הליגה, ואם ניקח בשבוע הבא את גביע הטוטו, זה רק בונוס. המחשבה שלנו היא רק על הליגה, ונעשה את הכל כדי לצאת עם תוצאה טובה. כולם יודעים שהמצב של כפ"ס קריטי, זו קבוצה טובה שאני מסמפט, ואוכל לאחל לה המון הצלחה אחרי המשחק, כי יש שם מאמן שאני מאוד מעריך".

המנכ"ל אלון חזן, המריא אתמול (חמישי) לארגנטינה כדי לבחון שחקנים לקראת העונה הקרובה.

הרכב משוער: סמי אג'יי, קובי מוסא, אוצ'ה שריף, אייל אלמשונינו, מאור פרץ (אדיר טובול), יוסי אופיר, בלסינג קאקו, חאבי גונזאלס, עמנואל אמביידה, דוד רביבו, שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully