וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולצר וחדש בחצי הגמר בחיפה

9.3.2006 / 20:56

הגשמים לא הפריעו לטניסאים הישראלים בטורניר הפיוצ'ר. ולצר גבר על עמית ענבר וחדש ניצח את לוידה הצ'כי. קרן שלמה בדרך החוצה

ישי חדש ודקל ולצר העפילו היום (חמישי) לחצי הגמר בטורניר הפיוצ'ר הבינלאומי על שם ג'ויס אייזנברג (סך פרסים של 10,000 דולר) שמתקיים במרכז הטניס בחיפה. הגשמים במהלך היום בחיפה גרמו להפסקתם של מספר משחקים למשך שעות ארוכות עד שהושלמו, ולדחיית כמה מהם למחר. הוועדה המארגנת עוד ניסתה להשלים מספר משחקים בשעות אחר הצהריים המאוחרות, אולם לבסוף הגשם מנע את המשכם.

ולצר ניצח את עמית ענבר בשלוש מערכות בדרבי ישראלי מרתק. ענבר ניצח 4:6 במערכה הראשונה, נוצח 6:1 בשנייה והמשחק נעצר ביתרון 2:3 לזכותו במערכה השלישית. לאחר כשעתיים וחצי התחדש המשחק ו-ולצר זכה בארבעה משחקונים ברציפות כדי לנצח 3:6 ולעלות לחצי הגמר. הישראלי המדורג שישי יפגוש מחר (09:30) את בוריס בורגולה מסלובקיה שגבר 6:7, 1:6 על איבן דודיץ'.


ישי חדש העפיל לחצי הגמר לאחר שניצח בשובר שוויון דרמטי במערכה השלישית את דושאן לוידה הצ'כי. הישראלי המדורג רביעי נוצח 6:4 במערכה הראשונה, ניצח 1:6 בשנייה ו-5:7 בשובר השוויון במערכה המכרעת. חדש ישחק מחר (09:30) מול אנריקו איאנוצי האיטלקי שניצח 3:6, 4:6 את פאבלו פיגרואה השבדי.


בטורניר הפיוצ'ר לנשים על שם מרג'ורי שרמן (סך פרסים של 10,000 דולר) הופסק משחקה של קרן שלמה מול לינדה סמולנקובה מסלובקיה במצב של 2:6, 4:5 לסלובקית. המשחק יימשך מחר החל מ-09:30 ולאחר מנוחה תעלה המנצחת למשחק מול אבה פרננדז הספרדיה (4) שגברה 0:6, 3:6 על ליסה סאבינו האיטלקיה (6).


שופט הטניס הישראלי בן ה-26, פאבל ליסובצב, קיבל השבוע תג כסף שמשמעותו שהוא יכול להיות שופט ראשי ולארגן תחרויות בינלאומיות. בשנים האחרונות לא היה שופט עם הסמכה כזו בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully