וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים: "נוכיח שאפשר גם אחרת"

ניר איסקוב

9.3.2006 / 20:12

יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, מעריך כי המשחק מול בית"ר ירושלים יעבור בצורה חלקה. המשטרה תפרסם בשישי את היערכותה למפגש

הערב (חמישי) נערכה פגישה בהתאחדות לכדורגל, שעסקה בהיערכות הכוללת למשחק הליגה הרגיש ביום שני הקרוב באצטדיון דוחא, בין בני סכנין לבין בית"ר ירושלים.

בפגישה השתתפו יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, קצין הביטחון של בית"ר ירושלים, מנחם נידם, מפקד המחוז הצפוני של המשטרה, ניצב דן רונן, מפקד מרחב הגליל, שיהיה גם מפקד כוח השיטור באצטדיון, תנ"צ דני חדד, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, ומנכ"ל ההתאחדות, חיים צימר.

נקבע כי המשחק ייערך בדוחא, למרות שלא הושגה הסכמה בין גנאים לבין המשטרה לגבי מספר השוטרים שיוקצו להתמודדות. המשטרה דרשה להקצות 700 שוטרים, יו"ר בני סכנין סירב בטענה כי העלות תהיה גבוהה מדי. מחר (שישי) ייערך סיור מפקדים במגרש, שבסיומו יפרסם מפקד המחוז הצפוני את תוכנית ההיערכות המשטרתית למשחק, אחרי שלקח גם את דעתו של גנאים בחשבון. ראשי ההתאחדות ביקשו מנציגי הקבוצות לנקוט בפעולות הסברה נרחבות, כדי למנוע התפרעויות.

גנאים אמר בסיום הפגישה: "הפגישה הייתה חיובית. סיכמנו על כך שכולנו אחראים שהמשחק יתחיל בשלום ויסתיים בשלום. מפקד המחוז הצפוני הבטיח שאם המשחק יעבור בשלום, הוא יפחית בעתיד את מספר השוטרים בצורה דראסטית. לא קיבלנו את הדרישה המשטרתית, והוא הבטיח שחלק גדול מהשוטרים לא יהיו בשכר.

"הנהלות הקבוצות נמצאות ביחסים מצוינים, ואני מקווה ששני מחנות האוהדים יבינו, שמי שמשלם בסוף על ההתנהגות שלהם, אלה ההנהלות. אני מתכוון להזמין את אוהדי סכנין למפגש, ולומר להם כמה חשוב שהוא יעבור בשקט. יש לנו עונש הפחתת 2 נקודות על תנאי בהתאחדות על כל התפרעות שלהם. אני מרגיש ברחוב אצלנו שרוב הקהל הוא ספורטיבי ותרבותי, ומצטער ששיחקנו לידיהם של אוהדי בית"ר במשחק הקודם. ננקוט בכל הפעילויות החיוביות, כדי להוכיח שאפשר גם אחרת".

נידם אמר: "כרגע, אנחנו מוציאים מירושלים 5 אוטובוסים, ואני מעריך ש-400 אוהדים ילוו את הקבוצה מירושלים. אם יהיה צורך, נוסיף עוד אוטובוסים. הקצינים ביקשו שנעביר לאוהדים מסר חד משמעי, שלפיו הפעם המשטרה תהיה הרבה יותר תקיפה, וכל תגובה לא ראויה, תזכה לתגובה הולמת, כולל מעצרים. ראשי ההתאחדות ביקשו שנזכיר להאוהדים שעומד נגדנו עונש הפחתת נקודות על תנאי על כל התפרעות מצדם. לפני תחילת המשחק, ההנהלה ואני ניכנס ליציע, נסביר לאוהדים שזה רק ספורט, ואנחנו לא רוצים שהמשחק יגלוש לדברים אחרים. אנחנו רוצים ליצור תדמית חדשה לבית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully