וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת נצרת עילית-נתניה: איוניר בהרכב התקפי

יצחק סולומון

9.3.2006 / 12:00

המאמן הולך על כל הקופה, ויפתח בחוד עם קרוגלאן, פולופ ושכטר. עבדול ראזאק, קינן, קופרניק וכנראה גם בנין, לא יוכלו לשחק

הפועל נצרת עילית תתייצב במוצאי שבת (גרין, 19:00), לאחד המשחקים החשובים ביותר העונה, מול מכבי נתניה. "זה משחק שיכול להעלות אותנו על המסלול בישורת האחרונה של העונה", אמר הקפטן אבישי ז'אנו.

נצרת עילית תעלה ללא שלושה שחקני הרכב: הבלם המורחק עמי אזולאי, הקשר המוצהב גיז'רמו ישראלביץ' והחלוץ גיאורגי חריסטוב, שנפצע שלשום במשחק אימון בבית שאן, וייעדר לפחות שלושה שבועות.

המאמן מוטי איוניר, יעלה בהרכב התקפי שיכלול שלושה חלוצים: ההונגרי החלש זולטן פולופ, הקרואטי מיסלב קרוגלאן, שהיה כבר עם רגל וחצי על המטוס ובשבועות האחרונים הפך לחלוץ הכי דומיננטי בקבוצה, והצעיר איתי שכטר, שבנצרת עילית מודאגים מעייפותו בשל פעילותו בנבחרת הנוער ובאולימפית, במקביל לקבוצה.

לעמדת הבלם האחורי יחזור אורן זיתוני, שנעדר בחודשיים האחרונים עקב פציעה. פצועים נוספים שחוזרים הם ולדימיר קוקול, שיישב על הספסל, ואייל בן עמי, שלמרות זאת לא צפוי להיות בסגל. לגבי עמדת השוער, רק לפני המשחק ייערך מבחן כשירות לאושרי לוי, ובעקבותיו יוחלט אם השוער הבכיר ייעלה בהרכב ויערוך הופעה מספר 120 במדי נצרת עילית. למרות שהוא לא כשיר במאת האחוזים, מעריכים בנצרת עילית שלוי לא יוותר על המשחק החשוב.

"המועדון הזה יותר מדי יקר לי. בהתחלה הרופאים אמרו שרק בעוד שבועיים אחזור להתאמן, אבל השבוע התאמנתי וכמעט ולא הרגשתי כאבים, למרות שהייתי מוגבל בתנועות מסויימות. עד שבת יש עוד 48 שעות והכל יכול לקרות", אמר לוי.

שחקני נצרת עילית ביקרו היום (חמישי) במחלקת ילדים בבית חולים העמק בעפולה, והעניקו להם ממתקים, וכן צעיפים ודגלונים של המועדון. ילדים ונשים עם חולצות אדומות ייכנסו בחינם למשחק בשבת. קבוצת הנוער הוזמנה לטורניר האפיפיור שיתקיים בפסח ברומא.

ההרכב המשוער: אושרי לוי (רונן דהאן), אבישי ז'אנו, אורן זיתוני, אלירן אלקיים, דודי פדלון, חיים בנון, איגור ינשבסקי, שחר סימנטוב (עוז ברנדויין), מיסלב קרוגלאן, זולטאן פולופ, איתי שכטר.

"מקווה שבשבוע הבא חוזה הרכישה יהיה מוכן" (ניר איסקוב, מערכת וואלה!)

במכבי נתניה עוסקים בחודשים האחרונים יותר בהעברת הבעלות על המועדון מאשר בכדורגל, אבל למרות זאת, הקבוצה של ראובן עטר תופסת מקום טוב במרכז הטבלה, עם מרחק ביטחון של 8 נקודות מעל הקו האדום.

נתניה תגיע למשחק בשבת בהרכב חסר למדי. איברהים עבדול ראזאק הפצוע, נסע לקבל טיפולים בגאנה, דקל קינן וליאונרד קופרניק מוצהבים, ואילו טל בנין סובל מפציעה בברך, שככל הנראה תגרום לו להחמיץ את ההתמודדות.

אסף בן מוחא צפוי למלא את מקומו של קינן במרכז ההגנה, גיא טוביאק ימלא את מקומו של בנין בקישור האחורי, ואחד מהשניים, שלומי אדרי או אייזיק אבודו, יעלה במקום עבדול ראזאק.

אלי יליזרוב, נציגיהם של רוכשיו הפוטנציאליים של המועדון, ג'וזף אלישייב וג'ייקוב ארבו, סיפר על התקדמות המגעים: "הנהלת הקבוצה העבירה לנו השבוע את טיוטת החוזה, והיא נמצאת כרגע בעיון אצל הפרקליט שלנו עו"ד יוסי גייר. אני מקווה שבשבוע הבא החוזה יהיה מוכן. עדיין לא ברור אם הקבוצה תועבר מיידית לרוכשים החדשים, או רק בסוף השנה. בנוסף, ההנהלה רוצה שנשלם לה 2 מיליון דולר תמורת המועדון, ואנחנו מעוניינים בסכום נמוך יותר".

הרכב משוער: אבי פרץ, עופר טלקר, אסף בן מוחא, גולן חרמון, אסי וסיהון, גיא טוביאק (טל בנין), אמיר טגה, ישראל זויטי, אלן מסודי, אייזיק אבודו (שלומי אדרי), פפי קימוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully