וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיממו את דוחא

10.3.2006 / 17:19

מכבי פ"ת ניצחה 0:1 את בני יהודה (דוברובין, 74), והשאירה את סכנין 3 נקודות מחוף מבטחים, שלושה ימים לפני הביקור של בית"ר

הלוזונים העבירו לשחקני מכבי פ"ת את ההרגשה כי המשבר של המועדון כבר מאחוריהם והתאוששות בדרך. במחצית הראשונה זה לא נראה כך על הדשא, אבל גם בצד השני בני יהודה הייתה חלשה ביותר. אחרי ההפסקה עלתה בני יהודה משופרת, אבל מכבי פ"ת הייתה טוב עוד יותר, הגיעה למספר הזדמנויות, וכבשה את השער היחידי במשחק (דוברובין, 74). כעת הפער מסכנין והמקום שממנו יורדים ליגה הוא כבר 4 נקודות, שלושה ימים לפני שבית"ר ירושלים מגיעה לאצטדיון דוחא.

בני יהודה נראתה אנמית, לא הניעה את הכדור בשטף, התקשתה להגיע להזדמנויות, ולא הזכירה את הכושר הטוב שלה מהשבועות האחרונים. מכבי פ"ת אולי לא הבריקה, אבל ללא ספק הייתה נחושה יותר וניצחה בצדק.


הרכבים:

מכבי פ"ת: אוהד כהו, איסמעיל עמר, ג'ובאניני, קובי גנון, נאור פסר, אנדריי קלדיירה, סולי צמח, שי דוד (סלים טועמה, 57), סטניסלב דוברובין, עומר גולן, רוביל סרסור

בני יהודה: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, רוני גפני, יניב אלול, אלי אברבנל, ראובן עובד (ברק בדש, 82), אלי ביטון (אלירן עטר, 70), קובי דג'אני (הויה קובאצ'ביץ', 61), אימורו לוקמן, משה ביטון, אסי בלדוט

מהלך המשחק

דקה 6: אסי בלדוט קיבל כדור באגף וסובב אותו לפינה הרחוקה סמוך לקורה.

דקה 34: עומר גולן מקבל קרן מצד שמאל, מוצא את עצמו חופשי במרכז הרחבה, אבל לא מצליח להכניס את הראש היטב, והכדור קופץ לדשא ומעל השער.

דקה 46: שניות מפתיחת המחצית השנייה לוקח שי דוד בעיטה מ-25 מטר, אבל הכדור המסוכן חולף סנטימטרים מעל המשקוף.

דקה 50: כדור רוחב נתקל בהגנה הכחולה ועולה באוויר, משה ביטון מתעופף למספרת אבל בועט גבוה מדי.

דקה 54: שחקני שתי הקבוצות עלו חדים בהרבה מההפסקה. קאלדיירה יורה מ-35 מטר מעל השער.

דקה 66: כדור ארוך לכיוונו של סרסור מוצאת את אניימה מזנק מחוץ לרחבה עם הסטופקס ומרחיק את הכדור מכלל סכנה. השופט בוחבוט מתעלם מהמשחק המסוכן של השוער.

דקה 74: גול! סרסור שולח את קאלדיירה לרחבה, וזה מעביר כדור למרכז. ההגנה הכתומה מחזירה לו את הכדור לניסיון נוסף, והפעם הרוחב מגיע לדוברובין, שבועט לקורה. הריבאונד מורחק ומגיע לגולן, שמרים כדור גדול לאותו דוברובין, שהפעם לא טועה ונוגח את ה-0:1 של פ"ת.

"הפנמנו שאנחנו קבוצת תחתית"

מבשל השער עומר גולן ניתח את המשחק: "זה לא ממש היה משחק כדורגל, אבל היינו קשוחים וטובים יותר. ירדתי קצת אחורה כי נוצר חלל בקישור, ומכאן גם הגיע הגול. אעשה את הכל בשביל הקבוצה הזו. הפנמנו את זה שאנחנו קבוצת תחתית, ואני מקווה שלא נישאר שם עד הסוף".


גיא לוזון לא הסכים להתלהב יתר על המידה מהניצחון. "לא חכם יהיה להצהיר שיצאנו מהתחתית", הסביר. "אנחנו צריכים להיות עם היד על הדופק, כי מי שתחלום תרד ליגה".

המאמן המפסיד, ניצן שירזי, הסביר את מה שהוא ראה: "חשבתי שמכבי פ"ת תהיה הרבה יותר אגרסיבית ממה שהם היו בפועל, וחבל שלא ניצלנו את זה. הם היו טובים יותר במחצית השנייה וניצחו אותנו. עובד סבל מהשמירה האישית ששמו עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully