וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל אואן ימשיך להיעדר

9.3.2006 / 14:11

התחזיות האופטימיות גרסו כי החלוץ בן ה-26 יחזור מפציעתו בתחילת אפריל, אך עכשיו נראה ששובו יידחה. למונדיאל הוא יהיה כשיר

חדשות רעות למייקל אואן ולניוקאסל. החלוץ, שסבל מפציעה קשה, אמור היה לחזור בתחילת אפריל, אבל ייתכן שהתחזיות היו אופטימיות מדי. הוא החל לחזור לאימונים קלים בתקופה האחרונה, אבל הפגיעה בכף הרגל שבה להציק לו והוא נאלץ לנסוע להתייעצות עם הרופא שניתח אותו. לפני כחודש עוד קיוו בניוקאסל שהחלוץ יוכל לשחק ב-22 במרץ, במפגש רבע גמר הגביע האנגלי מול צ'לסי, אבל עכשיו נראה שייאלצו להסתדר בלעדיו.

בכל מקרה, אואן צפוי להיות כשיר למונדיאל ויעמוד לרשותו של סוון יוראן אריקסון בקיץ.

רומא רוצה את פירס

רומא צפוייה להציע לרובר פירס לעבור לשורותיה. הקשר הצרפתי איבד לאחרונה את מקומו בהרכב ארסנל, וככל הנראה לא ימשיך בקבוצה האנגלית אחרי שמאמנו ארסן ונגר, עומד בסירובו להציע לו הארכת חוזה בת יותר משנה. רומא היא הראשונה להביע עניין בבינלאומי בן ה-32.

סולשיאר יקבל כסף רק כשישחק


מנצ'סטר יונייטד תציע חוזה חדש לשחקנה הנורבגי אולה גונאר סולשיאר, לפיו הוא יקבל כסף רק בעבור משחקים בהם ייטול חלק. החלוץ, שכבש בעבור היונייטד את שער הניצחון הדרמטי בגמר ליגת האלופות ב-1999, מיעט לשחק בשנתיים האחרונות בשל פציעות חוזרות ונשנות בברכו. לפני מספר שבועות חזר להתאמן בצורה מלאה, אך לחוסר מזלו, שבר עצם בלחיו בזמן משחק בליגת המילואים מול מידלסבורו. סולשיאר, שחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב, זוכה לתמיכה גורפת של המנג'ר אלכס פרגוסון שהיה זה שהצהיר שהוא מעוניין בשירותיו גם בשנים הבאות.

עמנואל אוליסדבה, חלוצה הפולני/ניגרי של פורטסמות', חתום על חוזה דומה בקבוצתו של סשה גאיידמק, אחרי שהגיע אליה בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully