וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אני מודע לציפיות"

אלי שווידלר מוסקבה

10.3.2006 / 8:39

מאמנה הישראלי של בנטון טרוויזו הוצג במסיבת עיתונאים חגיגית כמאמן נבחרת רוסיה. עוזרו יהיה אקס מכבי רעננה, ייבגני פאשוטין

רעידת אדמה בכדורסל הרוסי - לראשונה יאמן מאמן זר את הנבחרת. המאמן החדש, דייויד בלאט, חתם אתמול על החוזה בנוכחות כ-50 עיתונאים במשרדי הוועד האולימפי הרוסי.

הרוסים דורשים מבלאט הישגים מידיים, ולכן יש שתי נקודות יציאה בחוזהו, שנחתם עד לאולימפיאדת בייג'ין 2008. הרוסים רשאים להתיר את החוזה במידה שהנבחרת לא תעפיל לטורניר גמר אליפות אירופה בספרד בשנה הבאה או לא תגיע לבייג'ין. "אני מודע לציפיות", אמר בלאט, "אבל אני לא חושש לעמוד באתגר".

עוזרו של בלאט יהיה יבגני פשוטין, עוזר מאמן צסק"א מוסקווה. ברוב המהלכים יהיה מעורב מנכ"ל הנבחרת, סרגיי טראקנוב. המעקב אחרי הכדורסלנים המשחקים בליגה הרוסית ייעשה על ידי טראקנוב ופשוטין, מכיוון שבמקביל ימשיך בלאט לאמן את בנטון טרוויזו האיטלקית.

"בחרנו בבלאט מהרבה סיבות", אבל טראקנוב, "אבל אחת העיקריות היא שהוא מעורה באופן מוחלט בכדורסל האירופי וגם מכיר את הכדורסל שלנו. אנחנו גם מודעים לתכונותיו האישיות - הוא מעולה ביחסי אנוש. בעבודה דורש דייויד את המקסימום, אבל מחוץ לפארקט הוא אדם שנוח ונעים לדבר איתו. זוהי גישה מערבית שאנו צריכים לצדד בה". רוסיה תשתתף בכמה טורנירי הכנה, אחד מהם בבולגריה יחד עם נבחרת ישראל.

"הגישה שלי די ברורה", אמר בלאט, "בנבחרת צריכים לשחק שחקנים שרוצים זאת, חדורי מוטיווציה ומחויבות מוחלטת". בלאט גילה שקיבל בעבר הלא רחוק הצעה מה-NBA, אבל לא בתפקיד בו רצה. בראיון שיתפרסם עמו היום ב"ספורט אקספרס", הסביר בלאט מדוע לא לקח את הנבחרת הישראלית: "הייתי צריך לקבל תעודת הכשרה כמאמן מאותו קורס שבו הרציתי. זה נראה לי כתיאטרון אבסורד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully