וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הפועל פ"ת-מכבי ת"א: לוני מרצה

ניר איסקוב

9.3.2006 / 11:45

הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', הגיע לאימון הקבוצה, ושוחח עם השחקנים יותר משעה. ג'יזלוב, אליאב וקקון ייעדרו

הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', שנחת אתמול בארץ אחרי חופשה פרטית ופגישות עסקיות בחו"ל, הגיע הבוקר (חמישי) לאימון הקבוצה, וקיים עם השחקנים שיחה נוקבת בת שעה לפני פתיחתו.

הרציקוביץ' ביקש לעודד את רוחם של השחקנים, לנוכח ההפסד בגביע שלמעשה הותיר אותם ללא מטרות העונה, ודרש מהם לגלות רצינות עד המחזור האחרון. קרוב לוודאי שגם לחוסר הוודאות הניהולי האופף את המועדון, הייתה השפעה על הצעד של הבעלים.

"כולם נמצאים במועדון מתוך בחירה חופשית, החל מהבעלים ועד אחרון השחקנים, והנושא העיקרי כאן הוא המחויבות של כל העובדים במועדון להישגיות ולהצלחת המועדון", אמר הרציקוביץ', שעזב את מתחם האימונים בתום השיחה.

רק כמה עשרות מאוהדי הקבוצה מתכננים להגיע למשחק החוץ מול הפועל פ"ת (שבת, 16.55), ולא על מנת לעודד את השחקנים. האוהדים מתכוונים לתלות שלטים בגנות ההנהלה והשחקנים, במחאה על תצוגת הנפל בשבוע שעבר נגד הפועל עכו, ועל חוסר הוודאות הניהולי לקראת העונה הבאה. בין השלטים שייתלו: "לוני, אם אתה אוהב, שחרר את מכבי, "דריקס, איפה אתה מתחבא?" ו-"שחקנים בלי כבוד וערך לסמל".

אחד האוהדים הסביר: "נתנו כוח כלכלי למכבי ת"א בקיץ, אחרי שרכשנו 10,000 מנויים. בגלל ניהול כושל, הבאת זרים כושלים וחוזים מנופחים, בצירוף העובדה שאין שאין דמות אחת במערכת שמהווה חיקוי והרתעה לשחקנים, נוצר מצב ששנת המאה הפכה לפארסה אחת גדולה. אין במכבי נשמה. השחקנים מביאים את המועדון לשיא חדש של ביזיון, שבוע אחרי שבוע. הבעלים מזלזל בנו, לא נותן לנו תשובות, נוסע לחו"ל ואומר שהוא רוצה להישאר מנותק. הוא חייב להעביר את הקבוצה, ולשנות את הפארסה".

לירן שטראובר החולה וכריסטיאן גונזאלס, הסובל ממתיחה חזקה בשריר, נעדרו מהאימון, ושיתופם במשחק בפ"ת, מוטל בספק. אבי נמני ורועי דיין (פצועים) ואייל ברקוביץ' (מורחק), ייעדרו בוודאות. נמני, המחלים מניתוח, החל הבוקר באימוני ריצה. לעומת זאת, ג'ובאני רוסו ומשה מישאלוף, שסבלו מפציעות ממושכות, החלו השבוע באימונים מלאים, ונראה כי השניים ייכללו בסגל.

הרכב משוער: לירן שטראובר (גיא חיימוב), יובל שפונגין, אבי יחיאל, אבי סטרול, סאלם אבו סיאם, ליאור ג'אן, אלווין בג'ירי (תמיר כהן), לירן כהן, ארז מסיקה, גיאורגי דמיטרדזה (ז'וזה דוארטה), אופיר חיים (ז'וזה דוארטה).

הבעלים והיו"ר לא יחזו במשחק

להבדיל מהיריבה, המשחק בשבת חשוב במיוחד להפועל פ"ת, המרוחקת 3 נקודות בלבד מהקו האדום. הקבוצה תיאלץ להסתדר ללא איגור ג'יזלוב, הממשיך לסבול ממתיחה במפשעה, ארז אליאב המוצהב, ומוטי קקון, הפצוע ברגלו.

למרות חשיבות המשחק, לא ינכחו בו, הבעלים רונן אלעד, ששב שלשום (שלישי) בחזרה למקום מושבו בבוסטון, והיו"ר עו"ד רז ליבנת, שעתיד להמריא בסוף השבוע לחופשת סקי פרטית. אלעד, ששוחח השבוע עם השחקנים וביקש מהם להתאמץ כדי להשאיר את הקבוצה בליגה, הכחיש שמועות שנפוצו על כך שבכוונתו להעביר את המועדון לידיו של חבר העמותה, דני לוי, אם זה יצליח לגייס קבוצת משקיעים בראשותו.

המאמן ניר לוין, הקרין השבוע שני סרטוני וידיאו בפני השחקנים. הראשון מליגת האלופות, אשר מתייחס לטקטיקה ומהלכי כדורגל, והשני נסוב על ספורטאים גדולים, דוגמת האצן קרל לואיס, כדי להראות כיצד מתגברים על קשיים ומתפקדים במצבי לחץ. לוין סירב להתייחס להיעדרם של אלעד וליבנת.

הרכב משוער: סילביה צ'אבלינה, אורי אוזן, גל כהן, זאב חיימוביץ', דאליבור ויסקוביץ', עומר בוקסנבוים, רביד גזל, יוסי שבחון, מנור חסן, אלנתן סלמי (עידן סרור, איביצ'ה ז'ולייביץ'), טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully