וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה הכפולה של אירופה

9.3.2006 / 9:43

ציבונה אין, פנתינאייקוס כמעט אאוט. טבלת בית ח' ביורוליג הפוכה, ולא פלא שאנזולוביץ' שבע רצון: "אנחנו משחקים מושלם"

מי היה מאמין שציבונה זאגרב, אותה ציבונה שחטפה ממכבי ת"א 28 הפרש בבית, תהיה הקבוצה הכי קרובה למשחקי ההצלבה במחזור השלישי בטופ-16? קשה להאמין שאפילו דראזן אנדולוביץ', מאמן הקבוצה הקרואטית, חשב על האפשרות, אבל אחרי ה-80:91 המרשים על בנטון טרוויזו - זו מציאות.

אנדולוביץ' אמר לאתר היורוליג אחרי המשחק: "ברבע השלישי לא הייתי מרוצה משחקניי, אבל באופן כללי שיחקנו משחק קרוב לשלמות. אם מישהו היה אומר לי לפני המשחק שננצח ב-11 הפרש, הייתי לוקח בשתי ידיים. יש לנו קבוצה מצוינת. בנט דייויסון שידרג את המשחק שלו, סקוני פן מגלה מנהיגות על המגרש וכעת אנחנו חייבים להישאר מציאותיים ועם הרגליים על הקרקע. ניצחנו שלושה רצופים ויהיה נחמד להכפיל את המאזן. בינתיים, צריך לנצח עוד אחד כדי להבטיח העפלה".

דייויסון, שסיים עם דאבל דאבל מרשים של 20 נקודות ועשרה כדורים חוזרים, הוסיף: "אווירה טובה, מתפרצות קטלניות, זה המתכון שלנו להצלחה וזה מסתמן כסימן ההיכר שלנו. אם נמשיך לשחק כך - אנחנו יכולים לעשות את זה".

המאמן המנוצח דייויד בלאט החמיא ליריבה: "היה לנו רבע שני רע, ומלבד זאת הם שיחקו נפלא. בנוסף, זו קבוצה ביתית וזה אחד האולמות שהכי קשה לשחק בהם באירופה. יש להם שחקנים טובים ומאמן טוב והם יכולים להגיע רחוק. כשאתה משחק כך, אתה מנצח. לגבינו, חסרונו של ניקוס זיזיס הורגש היטב".

אוברדוביץ': "השופטים הכריעו את המשחק"

פנאתינייקוס ציפתה לנצח לראשונה בשלב הטופ 16, וההפסד הביתי 76:73 לפילזן מצא אותה בעמדה שבה היא עומדת להיות מודחת עוד לפני ההצלבה. קצת מפתיע, בלשון המעטה, בהתחשב בכך שזו הקבוצה שהייתה אחת המועמדות הראשיות לזכיה במפעל העונה.

"נצטרך להילחם ולהיאחז בסיכויים הקלושים שנותרו לנו", אמר המאמן זליקו אוברדוביץ', "היה משחק שקול, כשגם כשהם פתחו פער הצלחנו לצמק אותו. אבל הפסדנו לבסוף, גם בגלל טעויות שיפוט. ראיתי את הקלטת, הם עשו שש שגיאות בדקות ההכרעה".

דימיטריוס דיאמנטידיס, הגארד של הקבוצה, מציע להרים את הראש: "קודם כל, צריך להודות לקהל הנפלא והמעודד שלנו. אסור לנו להתכנס בתוך עצמנו ולבכות כעת. אנחנו יודעים שהמצב לא מזהיר במיוחד, וברור לנו שנצטרך לנצח את כל שלושת המשחקים הקרובים כדי להיות ברבע הגמר".

אוקטאי מחמוטי, מאמן פילזן, היה מרוצה: "זה היה צומת דרכים עבור שתי הקבוצות, כי הם הפסידו שני משחקים ואנחנו הפסדנו לציבונה בבית. היינו יותר מרוכזים והמזל עמד לצידנו. אנחנו נוקטים בגישת ה'כל משחק בעתו'. כל קבוצה כרגע היא מועמדת, וזה מה שהופך את המפעל לכל כך מרתק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully