וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט ספגטי

9.3.2006 / 9:08

מכבי ת"א תשחק בבולוניה (21:45, ערוץ 1) בידיעה שהפסד ירחיק אותה מרבע הגמר. שארפ: "השאלה אם נהיה ד"ר ג'קיל או מיסטר הייד"

בשלושת הימים הקרובים נדע, כפי הנראה, לאן הולכת העונה של מכבי ת"א. מיד אחרי המשחק מול קליממיו בולוניה (21:45, ערוץ 1) תחזור אלופת אירופה לארץ ותתכונן לגמר גביע המדינה מול הפועל ירושלים. אבל לפני שכל זה קורה, פיני גרשון ושחקניו יודעים שבפניהם עומדת משימה קשה מאוד - לנצח באולם בו לא חזרה אף אורחת עם מלוא הנקודות בשנתיים האחרונות, במיוחד כשבקבוצה האיטלקית לא שכחו את השפלת ה-118:74 בגמר היורוליג של 2004.

פיני גרשון מגיע דרוך למשחק. בעונות הקודמות מכבי כבר הייתה מבטיחה את ההעפלה לרבע הגמר אחרי המשחק השלישי בסוויט 16, אבל לא הפעם.

"זהו משחק מפתח עבור שתי הקבוצות", אמר גרשון לאתר היורוליג, "שתיהן הפסידו בהפרש דו ספרתי במדריד, וההפרש חשוב". גרשון התייחס לעובדה שהמארחים עלולים לעלות ללא הסמול פורוורד סטפאנו מנצ'ינלי, ששבר את אפו במשחק הליגה האחרון. "אני עדיין לא יודע אם הוא ישחק או לא, ובכל מקרה אנחנו נחסר את בורשטיין, כך שהיעדרות שחקני המפתח תשפיע על שתי הקבוצות. כל ניצחון מקרב את ההפסד הבא, ככה שהעובדה שבולוניה לא הפסידה בבית אומרת שמתישהו היא תפסיד. כדי להגיע לרבע הגמר צריך לנצח בחוץ, משהו שלא עשינו כבר הרבה זמן. זו קבוצה אגרסיבית והעובדה שקבוצות קולעות כאן כל כך מעט נקודות מעידה על כך. זה לא יהיה משחק קל".

דרק שארפ מתנה ניצחון של מכבי בפנים שתלבש הערב: "השאלה היא אם נגיע בתור דוקטור ג'קיל או כמיסטר הייד. אנחנו צריכים לשחק את המשחק הרגיל שלנו, בלי לדאוג מהיריבה. אנחנו גם לא חושבים עם מה יקרה לנו בגלל ההיעדרות של טל. פשוט צריך לשחק - ולנצח.

"הלב והנחישות ינצחו את המשחק"

יסמין רפשה, מאמן בולוניה, מצהיר שמול מכבי הקבוצה שלו תיזהר: "נעלה למגרש בידיעה שהלב והנחישות ינצחו את המשחק הזה. הכח שלנו טמון במשחק הקבוצתי בשני צידי הכדור. אנחנו לא מרגישים מחויבים לכלום. אין להם את יאסיקביצ'יוס יותר, אבל סולומון, פארקר, וויצ'י'ץ' ושארפ הם עדיין גרעין קשה שנצטרך לפצח".

הגארד מרקו בלינלי הוסיף: "בכל פעם שאנחנו שומעים את המילה 'מכבי', אנחנו נזכרים בגמר המדהים שלהם נגדנו. גם אחרי שהם איבדו את שאראס, יש להם קבוצה מצוינת. אנחנו מוכנים אליהם. המפתח? חייבים להכניס את הכדור פנימה, כי כולם חוששים מהנוכחות של ברגאריץ'. וכמובן - נצטרך לשחק הגנה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully