וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "העולם כולו נגדי"

9.3.2006 / 17:31

לרונאלדו נמאס להיות שק חבטות. בניטז מאשים את ההגנה בהפסד לבנפיקה, מגאת תוקף את השיפוט, וקופה, שוער ליון, בדרך לריינג'רס

בניגוד להצהרות הבכייניות של ז'וזה מוריניו, שהאפילו על כל תגובה אחרת במשחקי יום שלישי בליגת האלופות, אחרי מפגשי אמש (רביעי), התגובות היו בעיקר מפרגנות למנצחות, גם כאשר הן לוו בהערות על אנשי המשרוקית.

קרלו אנצ'לוטי, מאמן מילאן, היה על הכוונת של סילביו ברלוסקוני מספר פעמים בשנתיים האחרונות, אבל כרגע הוא יכול להתרווח אחרי ה-1:4 הגדול של מילאן (2:5 בסיכום המשחקים) על באיירן מינכן: "אחרי השער שבאיירן כבשה, לא היינו כל כך בטוחים בניצחון. אבל אז הבקענו והבטחנו אותו. אנחנו בפורמה טובה. חוץ מהשער היו לנו תשעים דקות מצוינות, ויותר מזה אני לא יכול לבקש. זהו הישג נפלא - אני גאה בשחקנים".

פליקס מגאת, מאמן הבווארים, היה מאוכזב: "כמובן שציפיתי למשחק אחר. ספגנו מוקדם, אבל ידענו להגיב. למרות הרצון לשוויון, מילאן הבקיעה מהר את השלישי והרגה לנו את המשחק. זו קבוצה טובה מאוד, וחבל שלא השגנו תוצאה טובה יותר במשחק הקודם. מול קבוצה כל כך חזקה כל טעות שיפוט היא מאוד מכריעה. השער הראשון היה בנבדל והיו עוד כמה החלטות מעוררות מחלוקת".

אנחת רווחה לוונגר, רונאלדו משחרר קיטור

המשחק בין ארסנל לריאל מדריד היה מצוין, בוודאי שיחסית לתוצאה המאופסת שהעלתה את התותחנים לרבע הגמר, אחרי 0:1 בסנטיאגו בירנבאו. ארסן ונגר ראה את ריאל שוכבת על קבוצתו בדקות הראשונות, והוקל לו בסיום: "היינו עצבניים בפתיחה, אבל שיחקנו היטב לאחר מכן. היו לנו הרבה הזדמנויות ולא ניצלנו אותן, אבל מהצד השני היה לנו מזל והצלה ענקית של יינס להמן". השוער עצמו אמר: "יש לנו הקלה גדולה. הגענו בחשש למשחק, השחקנים הצעירים שיחקו מצוין והנה אנחנו, בשלב הבא".

בריאל שמו איקס על עוד מפעל, אחרי שהגביע הלך והליגה נראית מחוץ להישג יד. חואן רמון לופז קארו סיכם: "אני גאה בשחקנים, שנתנו 90 דקות מצוינות. אבל התוצאה לא משקרת, ארסנל לא הייתה פחות טובה מאיתנו". דייויד בקהאם הוסיף: "הם הגנו מצוין ולא יכולנו לפרוץ את ההגנה שלהם. תמיד יעלו לגבינו סימני שאלה במקרה של כישלון כמו הפעם".

אבל מי שלקח את כל הכותרות במועדון הלבן היה רונאלדו, שמרגיש מותקף מכל כיוון, ומפריך את הסיפור כי הלך מכות עם גוטי. "אני מאוכזב מהרבה אנשים כי הם ניצלו את מצבי הקשה. שמעתי את פלאטיני ופלה אומרים עליי דברים, ואני מכבד את שניהם, אבל ביום שאתאושש אספר לכולם מה דעתי האמיתית. בינתיים אני מוכן לספוג את מה שזורקים לעברי".

"הם המציאו את המריבה שלי עם גוטי", הוסיף. "מאז שהגעתי לכאן הוא השחקן האהוב עליי. נראה שריאל מדריד זה משהו אחד ורונאלדו זה משהו אחר, אבל חלק מהקבוצה הזו".

כזכור, רונאלדו אמר לא מזמן כי אינו מרוצה מיחס הקהל בברנבאו וכי ישקול לעזוב למועדון אחר בקיץ. במשחק הבא, בדרבי מול אתלטיקו, הוא מצא את עצמו מחוץ לסגל. "זה שקר וכזב. המאמן אמר לי שהוא רוצה לאפשר לי לנוח לקראת הגומלין מול ארסנל. אחר כך, בגלל שכולם נגדי, דיווחו שהסיבה הייתה מקצועית".

בניטז מסנגר על החלוצים ותוקף את ההגנה

בנפיקה ליסבון הגיעה עם יתרון מינימלי לאנפילד ופגשה את אלופת אירופה היוצאת, שלא האמינה בעצמה ותחזיק רשמית בתואר רק עוד חודשיים פלוס. הפורטוגלים הכפילו את ה-0:1 מהמשחק הראשון עם 0:2 נאה, ומצאו את רונאלד קומאן נינוח ומחוייך.

"עשינו משהו שלא ציפו לו", אמר המאמן ההולנדי, "באנו לאנפילד וניצחנו. אני לא זוכר את הפעם האחרונה שבה הם הפסידו בהפרש של יותר משער אחד בבית. ראינו גם הפעם שזו קבוצה שמסוגלת לכבוש שלושה וארבעה שערים, אבל כשאתה לא עושה את זה למרות המצבים שאתה מגיע אליהם - זו הופכת לבעיה מנטאלית".

ראפה בניטז חיזק את הדברים: "המפתח היה בכך שהגענו להרבה מצבים ולא ניצלנו אפילו אחד. המשחק שלהם היה מאורגן, ואף על פי ששלטנו בקצב, הם עמדו בכבוד והשיגו תוצאה ראויה".

האדומים הגיעו שוב ושוב להזדמנויות קורצות מול השער, אבל החמיצו פעם אחר פעם, בייחוד פיטר קראוץ', סטיבי ג'י ולואיס גרסיה. בכל מקרה, בניטז לא מוכן לשים את האשמה על החלק הקדמי שלו. "פתחנו טוב, אבל עשינו טעות בהגנה וספגנו שער. אחרי זה המשחק השתנה", אמר. "החלוצים אינם אשמים, הפסדנו בגלל הטעויות בהגנה. אני לא יכול לבקר את המאמץ ולא אגיד שום דבר על שחקן כזה או אחר, כי הטעויות היו קבוצתיות. אני מאוד מאוכזב, החבר'ה רצו לנצח בכל מאודם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

למה בעצם ליון רק רביעית בכותרות?

טוב, אולי בגלל הפופולאריות הלא גדולה של הקבוצה הזו באירופה. אבל רבותיי, ה-0:4 על איינדהובן הוא הצהרת כוונות כלפי כל מי שלא ממש ספר את אלופת צרפת. השחקנים של ז'ראר הוייה מציגים כדורגל מצוין, ולפי היכולת הזו, ראוי לספור אותם בנשימה אחת עם כל שאר העולות לרבע הגמר.

הוייה ידע להודות לשחקניו: "היה להם משחק מצוין. השער הראשון שהבקענו היה מושלם וידעתי שאחריו הם ישחקו בלי לחץ. הבעיה שלנו כעת תהיה לשחק בלי ז'וניניו במשחק הראשון ברבע הגמר". זו'ניניו עצמו התייחס לחסרונו: "טוב להגיע בעונה השלישית ברציפות לרבע הגמר. אני מאמין שמי שישחק יחפה על היעדרותי במגרש".

חדשות משמחות פחות עבור אוהדי האלופה הצרפתית הגיעו מכיוונו של השוער המצוין, גרגורי קופה, שרמז כי עשוי לעזוב את צרפת לריינג'רס, שם אמור לאמן בעונה הבאה פול לה גואן, מי שאימן את ליון בשנים האחרונות ופינה את מקומו להוייה הקיץ.

גם חוס הידינק יודע שלקבוצתו לא הגיע לנצח: "הם פשוט היו קבוצה טובה יותר. במחצית השניה פשוט לא האמנו בעצמנו יותר. ליון ראויה להכרה גדולה יותר באירופה". אנחנו, כמובן, מסכימים. בומבה של קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully