וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדר חדש באירופה

9.3.2006 / 11:36

מילאן הדהימה ב-1:4 על באיירן, ריאל הודחה ב-0:0 עם ארסנל, ליברפול עפה עם 2:0 לבנפיקה, ליון טיילה מול איינדהובן - 0:4

ארבע קבוצות גדולות עפו היום (רביעי) הביתה, בערב מרתק בשמינית גמר גביע האלופות. ריאל מדריד לא הצליחה לכבוש בלונדון וסיימה את דרכה במפעל אחרי 0:0 בהייבורי. באיירן מינכן, שנחשבה בעיני רבים למועמדת רצינית ללכת עד הסוף, חטפה רביעייה בסן סירו ממילאן, וגם אלופת גרמניה נשארת בחוץ.

אלופת אירופה ליברפול לא תצליח לשחזר את ההישג הגדול שלה מהעונה שעברה, אחרי שהודחה על ידי בנפיקה בהפסד 2:0. איינדהובן, שהגיעה לחצי הגמר בשנה שעברה, הובסה 4:0 על ידי הקבוצה שהודחה על ידה ברבע הגמר של העונה שעברה, ליון.

העולות לרבע הגמר הן: ברצלונה, יובנטוס, ויאריאל, ארסנל, מילאן, ליון ובנפיקה. בשבוע הבא ייערך משחק הגומלין בין אייאקס לאינטר, שיקבע את העולה השמינית. הגרלת רבע הגמר תיערך ביום שישי.

מילאן-באיירן מינכן 1:4 (2:5 בסיכום)

מילאן לא מצליחה להדביק את יובנטוס בליגה האיטלקית, אבל לו הייתה מציגה בסרייה א' חלקיק מהיכולת שהפגינה מול באיירן, היא הייתה כבר אלופה. ההתקפה של מילאן התפוצצה על אלופת גרמניה, כבשה רביעייה גדולה (2:5 בסיכום שני המשחקים) והעיפה אותה. אחרי שמונה שנים, אין אף נציגה גרמנית ברבע גמר גביע האלופות.

המילאנזים עלו ליתרון כבר בדקה התשיעית. סרג'יניו פרץ משמאל והרים כדור היישר אל ראשו של אינזאגי, הסקורר הראשי של מילאן בזמן האחרון, שנדחף, הרים את הראש ונוגח פנימה. בדקה ה-23 מילאן החמיצה הזדמנות פז לכבוש את השער השני. ישמעאל דחף את פיפו אינזאגי ברחבה, אבל אנדריי שבצ'נקו החמיץ את הפנדל.

דקה וחצי לאחר מכן, אותו שבצ'נקו פיצה את האוהדים בסן-סירו. יאפ סתאם הגביה כדור לרחבה מימין והחלוץ האוקראיני זינק מצוין כדי לנגוח פנימה את השער השני למילאן. 12 דקות לאחר מכן, הגיע השער המצמק של באיירן מינכן, כתוצאה מטעות קשה של השוער הברזילאי של מילאן. שוויינשטייגר מפציץ בעיטה חופשית מ-25 מטר, דידה שמט את הכדור קדימה וישמעאל השתלט על הריבאונד כדי לכבוש מקרוב.

בדקה ה-47 כבש אינזאגי את השני שלו, אחרי כיסוי לא טוב בהגנה של ליזאראזו וישמעל, והעלה את מילאן ל-1:3. קאקא דהר בהתקפה מתפרצת מצד ימין בדקה ה-59, והפך את זה לתבוסה 1:4.

ארסנל - ריאל מדריד 0:0 (0:1 בסיכום)

ריאל מדריד הגיעה להייבורי בידיעה שזהו רגע האמת עבורה. 90 דקות לא הספיקו לה כדי לכבוש, והגלאקטיקוס מסיימים שלוש שנים רצופות ללא תואר. 0:0 בסיום (1:0 לארסנל בסיכום שני המשחקים), ובהייבורי חוגגים את הישגם הגדול באירופה זה שנים.

ההזדמנות הטובה במחצית הראשונה הגיעה שתי דקות להפסקה. תיירי הנרי הוציא התקפה מתפרצת לארסנל, הגיע עד הרחבה ובחר לפרגן לרייס, שהיה מימינו. הספרדי קיבל מסירה מדויקת והפציץ מקרוב, את המשקוף. בדקה ה-60 נרשמה ההחמצה של המשחק. ראול משתלט על הכדור ובועט לקורה מ-20 מטר, אותו ראול משתלט שוב על הכדור ובועט, הפעם להמן עוצר בקצות האצבעות. ריאל המשיכה ללחוץ עד לסיום, אבל ההגנה של ארסנל לא התקשתה במיוחד. 0:0 גדול עבור התותחנים.

ליון-איינדהובן 0:4 (0:5 בסיכום)

ליון נקמה באלופת הולנד, שהדיחה אותה בשנה שעברה. ליון, שסבלה מחוסר יציבות בליגה הצרפתית בתקופה האחרונה, הצליחה להתחבר שוב בליגת האלופות ולכבוש רביעייה גדולה (0:5 בסיכום שני המשחקים). טיאגו עם צמד הכניס את הצרפתים לעניינים, שממשיכים בשמחה לרבע הגמר השלישי ברציפות שלהם. ההולנדים, שהגיעו לחצי הגמר בעונה שעברה, סיימו את דרכם.

הצרפתים עלו ליתרון בדקה ה-25. מאלודה פרץ משמאל והעביר כדור לטיאגו, שכבש מקרוב והעלה את ליון ל-0:1. בדקה ה-41 איינדהובן נותרה בעשרה שחקנים. קוקו הורחק באדום בעקבות תיקול מכוער על קלרק. בתוספת הזמן של המחצית שער נוסף לליון, ושוב טיאגו. כדור עונשין של ז'וניניו לא הורחק היטב, וטיאגו דחק פנימה, 0:2 לליון.

בדקה ה-71 וילטורד העלה ל-0:3. המהלך התחיל אצל טיאגו, שעבר מגן ושלח כדור לפרד, פרד החמיץ, וילטורד השתלט על הריבאונד וכבש את השלישי. בדקה ה-89 זה כבר 0:4. פרד עובר בצורה יפהפייה ברחבה, ושולח טיל לרשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ליברפול-בנפיקה 2:0 (3:0 בסיכום)

בנפיקה ליסבון הדהימה את אלופת אירופה באנפילד, והדיחה את ליברפול כבר בשמינית הגמר עם 2:0 גדול (3:0 בסיכום שני המשחקים). חניכיו של רפא בניטז לא יצליחו לשחזר את ההישג המדהים משנה שעברה, ואולי דווקא בנפיקה של רונאלד קומאן תהיה הסינדרלה הגדולה של השנה.

הפורטוגלים הפתיעו ועלו ליתרון בדקה ה-36. סימאו הפתיע את ריינה בבעיטה לחיבורים מ-25 מטר ולא השאיר סיכוי לשוער המתוסכל של ליברפול. האנגלים היו חייבים לכבוש שלושה שערים כדי לעלות לשלב הבא, אבל דווקא בנפיקה כבשה את השני בדקה ה-89 מרגלי מיקולי. כדור רוחב הגיע אליו מצד ימין, והוא בעט מהאוויר וכבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully