וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער ניצחה 0:1 את סרביה ומונטנגרו

ניר איסקוב

8.3.2006 / 18:43

השחקנים של זאב זלצר גברו על הסרבים במשחק רעים שנערך בדוחא, לעיני 3,000 צופים. זלצר, שטרם השיב לשקלאר: "הנבחרת שיחקה מצוין"

נבחרת הנוער גברה היום (רביעי) אחה"צ 0:1 על הנבחרת המקבילה של סרביה ומונטנגרו, במשחק רעים שהתקיים באצטדיון דוחא בסכנין.

קשר הפועל ירושלים, אורי פסו, כבש את שער הניצחון לזכות הנבחרת בדקה ה-67. שתי הנבחרות נפגשו ביניהן גם שלשום (שני), וסיימו בתיקו 0:0.

מאמן העל של נבחרות הנוער והנערים, זאב זלצר, הביע סיפוק מיכולת השחקנים: "הנבחרת שיחקה מצוין. להבדיל ממשחקים קודמים, שבהם הייתה לנו נחיתות פיזית, הפעם אנחנו מתמודדים שווה בשווה בכוח ובמהירות. השחקנים מתחילים לחזור לעצמם אחרי הטירונות, והם הציגו משחק באמת טוב".

זלצר סיפר כי בתום ההתמודדות ניגש אליו המנהל המקצועי של הנבחרות הסרביות הצעירות, והחמיא לו על השחק שהציגה ישראל. "הוא אמר לי שבמשחקים קודמים הנבחרת שלנו תמיד הייתה מתגוננת, ושהפעם הסרבים התגוננו, עד כדי כך שבדקות הסיום הם השעו את המשחק, כדי לא לספוג הפסד גבוה יותר".

כאמור, המפגש נערך בדוחא, שעדיין לא קיבל את אישור המשטרה לארח את משחק הליגה הקרוב בין בני סכנין לבין בית"ר ירושלים. קרוב ל-3,000 צופים חזו בהתמודדות הבינלאומית הראשונה אי פעם שהתקיימה בסכנין, כאשר את האטרקציה העיקרית היווה קשר הנבחרת, חאמד גנאים, אחיינו של יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, שמשחק בקבוצת הנוער של המועדון. אגב, מאזן גנאים נתן את חסותו לאירוע, ובעת נגינת "התקווה", הוא עמד לצד שחקני הנבחרת, שהיו שלובי ידיים, ואחז את ידיהם. במשחק נכח גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם.

"היה אירוע מוצלח מאוד", סיכם זלצר. "הייתה לנו קבלת פנים נהדרת, היה הרבה קהל עם אווירה שמחה. אני רוצה למסור הרבה תודה לסכנין על האירוח והפסטיבל במגרש. הקהל עודד והתייחס יפה לכולם".

זלצר טרם השיב להצעת יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, לשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של המועדון, והעריך כי ימסור את תשובתו בסוף השבוע הקרוב.

הרכב הנבחרת: רון שבירו (איתמר ניצן, 46), יובל שפונגין, נדב קידר, אודי חנון, עומר שןורץ, רמי דואני, תום מנשרוב (שמואל קוזוקין, 83), חאמד גנאים (אלירן עטר, 46) מאור בוזגלו (שגיב כהן, 78), תומר חמד (אורי פסו, 46), טוטו תמוז (איתי שכטר, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully