וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלטת הבעלים - ביום חמישי

8.3.2006 / 15:04

אחרי שהדדליין שוב הוזז והחיתוכים הוקפאו, הבעלים ושחקני ה-NFL מנסים שוב למצוא דרך. סיאו נופה ממיאמי, ברוס מהראמס וגיבנס על הכוונת

סיכסוך העבודה בין הבעלים והשחקנים ב-NFL טרם הגיע לסיומו. לאחר שמועד השחקנים החופשיים נדחה בשלושה ימים, הוא הוזז שוב, ליום חמישי בערב. זהו הזמן בו יצטרכו הצדדים להגיע לסיכום - אבל הכל, כמובן, בעירבון מוגבל.

ג'וניור סיאו, בעבר אחד הסמלים בהגנת הסן דייגו צ'ארג'רס ובשלוש השנים האחרונות שחקן המיאמי דולפינס, שוחרר על ידי הקבוצה בשל תקרת השכר. הליינבקר הותיק נבחר 12 פעמים לפרובול, אבל בגיל 37, כשהוא מחסיר 17 משחקים בשנתיים האחרונות, הדולפינס פינו מקום על חשבונו. סיאו מעוניין לשחק פוטבול גם השנה.

עצוב עצוב גם אצל אייזיק ברוס. אחד התופסים הטובים ביותר בתולדות הפרנצ'ייז של הראמס נופה מסגל הקבוצה. ברוס בן ה-33 היה אמור לקבל בונוס 1.5 מיליון דולר, מה שגרם לראמס לנפותו ולא לצרף את המענק לתקרה (בדומה למה שעשו הפטריוטס עם טרוי בראון בשנה שעברה). לברוס 813 תפיסות בקריירה, 12,278 יארד ו-77 טאצ'דאונים - בכל הקטגוריות אלה הם שיאי מועדון. אלא שסביר להניח שברוס ימצא לעצמו קבוצה, כשמספר מועדונים כבר הביעו עניין.

אהמן גרין האריך את חוזהו בגרין ביי פאקרס. הרץ האחורי חתם לעונה אחת.

דייויד גיבנס, התופס של הניו אינגלנד פטריוטס, נמצא חזק על הכוונת של מספר קבוצות בליגה. גיבנס הוא שחקן חופשי, ובין המעוניינות נמצאות סן פרנסיסקו, סיאטל, מיאמי, יוסטון, מינסוטה ואריזונה. הגרין ביי פאקרס מעוניינים בדרו בריס והדנבר ברונקוס האריכו את חוזהו של קורטני בראון עד 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully