וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינסמן עונה לבקנבאואר

8.3.2006 / 13:01

מאמן נבחרת גרמניה לא נשאר חייב. לוצ'ו פיגרואה יחמיץ את המונדיאל. מאמן קמרון התפטר. מנג'ר חדש לנבחרת אורוגוואי

יום אחרי שהותקף בתקשורת על ידי פרנץ בקנבאואר, יורגן קלינסמן תוקף בחזרה. "הייתי בגרמניה במהלך שלושה מתוך חמשת השבועות האחרונים" הגיב מאמן הנבחרת על הטענות כלפיו, לפיהן הוא לא נמצא מספיק בגרמניה, ומעדיף את ביתו בקליפורניה. "יש לי את התוכניות שלי, לגבי כל מה שדרוש לקראת המונדיאל".

קלינסמן סופג ביקורת עצומה בגרמניה לא רק על ריחוקו הפיזי, אלא גם על שיטות העבודה השונות שלו, שכללו בין היתר הבאת צוות מומחים אמריקאים לכושר גופני, העובדים בצורות חדשניות. היכולת החלשה של נבחרת גרמניה, שהגיעה לשיאה בהפסד 4:1 לאיטליה, התווספה גם היא לביקורת על חלוץ העבר, שטרם ניצח יריבה מהדרג הראשון בשנתיים שחלפו מאז קיבל את המשרה.

פיגרואה יחמיץ את המונדיאל

לוסיאנו פיגרואה, חלוץ נבחרת ארגנטינה, יחמיץ את המונדיאל בגלל פציעה. חלוצה של ריבר פלייט סובל מקרע ברצועות הברך וייעדר כשישה חודשים, בהם יחמיץ גם את אליפות הקלאוסורה בארגנטינה ואת גביע הליברטדורס. מקומו של פיגרואה, שמחזיק ברקורד מרשים של תשעה כיבושים ב-15 הופעות בנבחרת, אמור היה להיות מובטח בסגל של חוזה פקרמן לקראת הגביע העולמי.

מאמן קמרון התפטר

מאמן נבחרת קמרון, ארתור ג'ורג', התפטר מתפקידו. הפורטוגזי שהחליף את ווינפרד שייפר כמאמן הנבחרת הקמרונית ב-2004, נכשל במשימתו להעלות את קמרון לגביע העולמי הקרוב והודח על ידי חוף השנהב ברבע גמר אליפות אפריקה שהתקיימה לפני חודש במצרים. חוזהו אמור היה להסתיים ביוני הקרוב, אבל ג'ורג' העדיף לעזוב כבר עכשיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

לאורוגוואי יש מאמן חדש

אוסקר וושינגטון טאברז מונה למאמנה החדש של נבחרת אורוגוואי, שכשלה לעלות למונדיאל אחרי שהפסידה במפגש הפלייאוף לאוסטרליה. המאמן בן ה-59 מונה בפעם השנייה בחייו לתפקיד היוקרתי, אחרי שהוביל את נבחרת התכלת לסיבוב השני במונדיאל 1990. נשיא התאחדות הכדורגל האורוגוואית, יוג'יניו פיגוארדו אמר: "העבודה שלו תהיה להחזיר אותנו לצמרת, אחרי שנכשלנו ולא עלינו למונדיאל בגרמניה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully