וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות אנגליה: ולנסיה רוצה את כריסטיאנו רונאלדו

8.3.2006 / 12:09

"נפתח בשיחות עם מנצ'סטר יונייטד" אמר נשיא הקבוצה הספרדית. בלאמי נעצר בחשד לתקיפה. צ'לסי מעוניינת בחלוץ אורוגוואי צעיר

ולנסיה רוצה את כריסטיאנו רונאלדו.הקבוצה הספרדית עוקבת אחרי הקשר הפורטוגזי כבר מספר שנים, ואף ניסתה להחתים אותו בטרם הגיע למנצ'סטר יונייטד. "אני רוצה שולנסיה תעשה דברים גדולים בליגת האלופות וכריסטיאנו מתאים בדיוק לתוכניות הללו" אמר נשיא הקבוצה, חואן סולר.

למרות הסיכוי הקטן של הספרדים לזכות בשירותיו של רונאלדו, הוסיף סולר ואמר: "נפתח בשיחות עם מנצ'סטר יונייטד". בקבוצה האנגלית מאוד מרוצים מהקשר ואלכס פרגוסון גילה שהתערב איתו על כך שלא יצליח לכבוש 15 שערים העונה. רונאלדו כבש לאחרונה את שערו העשירי והמנג'ר הסקוטי אמר: "השערים האחרונים שלו מראים שאני עשוי להפסיד בהתערבות בינינו אבל אני אשמח להפסיד". פרגוסון גם החמיא לשחקנו: "אתה רוצה שהשחקנים הגדולים שלך יהיו בפורמה כל הזמן, ורונאלדו הוא אחד מהשחקנים הגדולים. בנוסף לכישורים שלו, אני חושב שהאומץ הוא אחד המעלות הגדולות שלו. לא משנה כמה פעמים נעברות עליו עבירות, הוא כל הזמן קם, ממשיך לרוץ ורוצה לזכות בכדור".

סולשיאר שוב נפצע

המזל הרע של חלוצה הנורבגי של מנצ'סטר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר, נמשך. החלוץ שהחל לחזור לאימונים מלאים אחרי כמעט שנתיים של פציעות בברך והיעדרות ממושכת, נפצע אתמול (שלישי) במהלך מפגש קבוצות המילואים של מנצ'סטר ומידלסבורו. סולשיאר נפצע שבע דקות מפתיחת המשחק אחרי מפגש כואב עם בלם הבורו, הוגו אהיוג. הוא נעזר בחבריו על מנת לצאת מהמגרש והובהל לבית החולים. חומרת הפציעה עדיין לא התבררה.

בלאמי הסתבך

קרייג בלאמי, חלוץ בלקבורן ונבחרת וויילס, נעצר לחקירה
באשמת תקיפה. צעירה בת 19 הגישה תלונה כנגד בלאמי, בטענה שתקף אותה במועדון לילה בקארדיף, ב-5 בפברואר השנה. בלאמי נעצר, נחקר ושוחרר בערבות. החלוץ צפוי להיחקר שוב בתקופה הקרובה.

אוקונר חתם בלוקומוטיב

גארי אוקונור הסקוטי יהיה הבריטי הראשון אי פעם שישחק בליגה הרוסית. חלוצה המצוין של היברניאן חתם בלוקומוטיב מוסקבה לחמש שנים ויצטרף למחנה האימונים של הקבוצה בספרד לקראת פתיחת הליגה ב-18 במרץ. על פי דיווחים של התקשורת הבריטית, תשלם לוקומוטיב 2.78 מיליון דולר בעבור החלוץ בן ה-22, שהספיק לכבוש העונה 14 שערים בליגה הסקוטית. הרוסים ערכו רכש בינלאומי מרשים לקראת פתיחת הליגה, כשהחתימו גם את אמיר ספהיץ' הקרואטי, בראניסלב איבאנוביץ' הסרבי, לאריה קינגסטון הגנאי (אקס הפועל ת"א) וסלסיניו הברזילאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צ'לסי אחרי פיגרואה

צ'לסי מעוניינת בחלוצה הצעיר של קבוצת ליברפול האורוגוואית, אליאס ריקרדו פיגרואה. מנג'ר הלונדונים, ז'וזה מוריניו, עוקב כבר תקופה ארוכה אחר החלוץ הצעיר ולאחרונה ביקש קלטות וידאו של ביצועיו והזמין אותו להתאמן עם הקבוצה עד השבוע הבא. פיגרואה היה כוכב נבחרתו באליפות העולם עד גיל 17, שנערכה בפרו בספטמבר האחרון. שתי הקבוצות עשויות לפתוח במשא ומתן על העברתו בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully