וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדובר ביום קשה בשבילי"

ניר איסקוב

8.3.2006 / 12:27

סוכן השחקנים, רונן קצב, החליט לתבוע את עידן טל על הפרת חוזה ופגיעה בשמו הטוב. "אדם שהיה יקר לי מאוד הפר את האמון שלי"

סוכנו של עידן טל, רונן קצב, הוציא היום (רביעי) הודעה חריפה לתקשורת, ובה ביקורת על התנהלות קשר מכבי חיפה ודייויד אבו, אשר לא יידעו אותו בדבר הנסיעה לבולטון והחתימה במועדון האנגלי. קצב פגוע מאוד מהיחס של טל, שאת מערכת היחסים אתו הוא מגדיר כ"מיוחדת", ומתכוון לתבוע את עלבונו בבית המשפט.

"בראשית דבריי ברצוני לאחל לעידן טל מזל טוב ובהצלחה. אין ספק כי מדובר בשחקן מצוין ומדובר בהישג חסר תקדים ששחקן ישראלי יוצא בפעם הרביעית לאירופה ועוד בגיל 31. אני מרגיש שייך לכל מה שעידן עבר בקריירה שלו ועוד יעבור. אני מאחל לו מזל טוב מכל הלב", כתב קצב.

הסוכן המשיך: "מצד שני, מדובר ביום קשה בשבילי. במשך 8 שנים אני מלווה את עידן כסוכנו האישי, ממכבי פ"ת לספרד, אנגליה ושוב ספרד ואחרי שהוא ביקש חזרנו לארץ והשגתי עבורו הסכם ארוך טווח בקבוצה הטובה בארץ בשנים האחרונות. משכר של חייל הבאתי אותו לרמות שכר של חוזים אירופיים ואני גאה בכך".

"כל הקריירה שלו מעבר ליכולתו האישית כשחקן טוב, היא אך ורק בזכות הנחישות והמאבק שלי להביא אותו קדימה ולקדם אותו ברמות הגבוהות ביותר. במשך השנים נהפכנו לחברים ותמכתי בו בהרבה משברים שונים שכל-אחד עובר במשך כל השנים. ייעצתי וכיוונתי וזאת מכל הלב וכמו שאין שאני מאמין צריכה להתנהל מערכת יחסים בין סוכן לשחקן", תיאר קצב.

"אני מייצג בארץ ובחו"ל מעל 200 שחקנים ולא עם רבים היתה לי מערכת יחסים מיוחדת שהתפתחה עם השנים כמו שהיתה לי עם עידן. טובת השחקנים תמיד היתה הדבר החשוב לי ויכולים להעיד על כך שחקנים רבים שאני מייצג.

"לכן החלטתו החד-צדדית של עידן לפעול ללא ידיעתי, פעולה בניגוד לתקנוני פיפ"א בכך שהשתמש בשירותיו של סוכן לא מורשה שהציע אותו ללא הסכמתי, וחוסר העדכון לגבי כל התנהלות העניינים לאחרונה לרבות טענתו הבלתי נכונה והמגוחכת שהוא לא חתום איתי על חוזה בלעדי, הם התנהגות בלתי מקובלת", טען קצב.

הסוכן סיכם: "18 שנה אני סוכן ומעולם לא תבעתי שחקן. הפעם הפגיעה קשה מדי בשבילי. אדם שהיה יקר לי מאוד הפר את האמון שלי בו. נגרם לי נזק תדמיתי חמור וכמו כן נפגע שמי הטוב. בכוונתי להילחם על שמי הטוב ועל מה שמגיע לי בנחישות רבה".

בעניינו של אבו, כתב: "לגבי ההתנהלות של דייויד אבו שהוא סוכן שחקנים בלתי מורשה אין לי כוונה להרחיב בעניין. העניין יטופל בין היתר בוועדת המשמעת של פיפ"א, הן ביחס לשחקן והן ביחס לקבוצה".

"טל יוסיף ניחוח התקפי למרכז השדה"

סם אלרדיייס, מנג'ר בולטון, הגיב היום (רביעי) לראשונה לסיכום של קבוצתו עם עידן טל. על פי כלי התקשורת והמאמן עצמו מדובר בסיכום טרום חוזי. "אני מקווה שהסכם טרום החוזה ייסגר בהמשך השבוע", אמר אלרדייס. "טל יוסיף ניחוח התקפי למרכז השדה שלנו, שכבר כך הוא איכותי".

הקשר הישראלי, שחוזר לקדנציה שניה באנגליה, צריך לעבור בדיקות רפואיות ואמור להצטרף לוונדררס בקיץ הקרוב.

אלרדייס מאמין שהוא יכול להיות הכשרון הישראלי הבא שיפרח ב"ריבוק סטדיום". "הוא מזכיר לי את יוסי בניון מווסטהאם ואם הוא ישפיע פה כמו שיוסי משפיע שם וטל בן חיים משפיע אצלנו אז אנחנו נרוויח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully