וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת אנגליה מחכה ל"אלוף הכדורגל"

8.3.2006 / 12:22

מועדון הכדורגל של צ'לסי – אלופת אנגליה, יבחן את "אלוף הכדורגל" של ליגת קורנפלקס תלמה וערוץ הספורט

לראשונה בישראל, יקבל הזוכה בתכנית ריאליטי פרס חסר תקדים -
המתמודד שיוכתר ע"י צוות השופטים בראשות אברהם גרנט כ"אלוף הכדורגל" של "ליגת קורנפלקס תלמה" שתשודר בערוץ הספורט, יזכה להיבחן ולהתארח במועדון הכדורגל המפואר של קבוצת צ'לסי באנגליה. לפרס אחראית חברת סמריק שירותי תקשורת, שמפיקה את התכנית ופיתחה את הפורמט הטלוויזיוני עם אביב שטיין.

צ'לסי הזמינה את הזוכה בתכנית "אלוף הכדורגל" של ליגת קורנפלקס תלמה וערוץ הספורט להתארח במועדון לתקופה של שבועיים, במהלכם יעבור בחינות ואימונים ע"י מאמני הקבוצה, ויזכה לצפות במשחקי הקבוצה מיציע הכבוד.

"ליגת קורנפלקס תלמה - אלוף הכדורגל" בשיתוף ערוץ הספורט, הינה פורמט חדש של תוכנית וארועי שטח, אותו משיקים קורנפלקס תלמה וערוץ הספורט. מטרת התכנית היא לגלות את אלוף הכדורגל הבא של ישראל. במסגרת התוכנית, ייערכו מיונים המיועדים לבני נוער בגילאי 13-18. המיונים יערכו במגרשי כדורגל ברחבי הארץ, השופט הראשי יהיה המאמן אברהם גרנט, כשלצדו יככבו גם אבי נמני (מכבי ת"א), אלון חרזי (מכבי חיפה), וואליד באדיר (הפועל ת"א) ומאור מליקסון (בית"ר ירושלים). את התכנית תנחה מירי נבו. למעלה מ- 3000 ילדים כבר נרשמו לתחרות.

"ליגת קורנפלקס תלמה – אלוף הכדורגל", תכלול 6 פרקים, שישודרו בספורט 5+ עם שידורים חוזרים בספורט 5, וכן רצועת שידור קבועה שתשודר כל יום באותם ערוצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully