וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לא הקבוצה הטובה יותר עלתה"

8.3.2006 / 13:00

שמוריניו יפרגן לברצלונה? חלילה. אחרי ההדחה מהצ'מפיונס, מנג'ר צ'לסי חוזר לאירועי סטאמפורד ברידג': "ב-11 על 11 הם לא ניצחו". אוהדי ריינג'רס זרקו בקבוקים על אוטובוס ויאריאל

"לברצלונה יש סגל מעולה". זו מחמאה קטנה שהבליע ז'וזה מוריניו, מנג'ר צ'לסי, לאחר ה-1:1 בקאמפ נואו מול האלופה הספרדית. "הבליע" היא הגדרה מדויקת, כי כהרגלו בקודש, מלבד תלונות לא היה לפורטוגלי יותר מדי מה לומר.

"התיקו הזה מחזיר אותי לאירועי סטמפורד ברידג', משחק שבו שיחקנו עשרה מול 11. כשהיינו שווים לא הפסדנו. לא ראיתי את ברצלונה מנצחת 11 שחקנים שלנו וזוהי עובדה שזה לא קרה. וחוץ מזה סבלנו מחוסר מזל. לו היינו מבקיעים לפני הדקה ה-90, אני מאמין שהיינו יכולים לנצח ולעלות".

מוריניו הוסיף: "ברמה הזו, הפרטים הקטנים הם שעושים את ההבדל. כשהייתי בפורטו, שער בדקה ה-90 הביא לנו בסופו של דבר זכיה באליפות אירופה. וכאן, האדום של דל הורנו הדיח אותנו".

הנריק לארסון, שנכנס במקום ליאונל מסי כבר בדקה ה-22 בשל פציעה של הארגנטינאי, חלק כמובן על דעתו: "אני חושב שהגיע לנו לנצח בסיכום שני המשחקים. היכולת שלנו היתה טובה יותר. כן, בהחלט היינו עדיפים".

באופן קצת מפתיע, ההגנה של ברצלונה הייתה דומיננטית הפעם, מה שהלהיב גם את המאמן, פרנק רייקארד: "אני לא אחד שמאמין בנקמות וזו לא הייתה מבחינתי סגירת חשבון. אני רק מתרכז בהעפלה, ולמרות השער הנפלא של רונאלדיניו חושב שמה שבלט אצלנו הייתה ההגנה הנפלאה. היה קשה להדיח את צ'לסי, ועכשיו צריך להתכונן לשלב הבא".

וייזה: אני תוהה מדוע בחרתי להיות שוער

ברמן הייתה קרובה לסנסציה של ליגת האלופות, אבל העונה הזו מצאה את גיבור הטרגדיה היוונית של המפעל. טים וייזה, האיש שכמעט העלה את הקבוצה הגרמנית במו ידיו לרבע הגמר, נפרד מהמפעל אחרי טעות גורלית בדקה ה-88, כששמט כדור פשוט ואיפשר לאמרסון להעלות את יובנטוס עם ניצחון 1:2 בדלה אלפי.

הברזילאי גילה איך ידע להשתלט על הכדור. "קנאברו אמר לי 'פומה, פומה', היפנה את תשומת ליבי לכך שהכדור חי, וכל שנותר לי היה להכניס אותו. היינו טובים יותר, גם אם זה לא היה משחקנו הטוב ביותר".

תומאס שאאף, מאמן ברמן, ניסה לעודד את השוער: "קשה לדבר אחרי דבר כזה. הנשימה עדיין עצורה. אבל טים כמעט העלה אותנו לרבע הגמר אחרי יכולת מופלאה, וטעויות קורות בכדורגל. הוא קיבל הרבה תמיכה מהחברים והוא ראוי לה. חבל, הוא היה כל כך טוב במהלך המשחק".

וייזה יכל רק להתאבל. לתת הסברים היה לו קשה: "זה מטורף. אני לא יכול להסביר את זה. זה אחד מאותם רגעים בקריירה של שחקן וזה קרה לי הערב. זה פשוט לא יאמן. אבל זה תפקיד של שוער. חלוץ יכול להחמיץ שלוש פעמים במשחק וזה בכלל לא יצויין אחרי המשחק, אבל טעות אחת של שוער יכולה להרוס לו משחק שלם. אני תוהה מדוע בחרתי להיות שוער".

בויאריאל חגגו את היותם לקבוצה הספרדית השניה שעולה לרבע הגמר, אחרי 1:1 מול גלאזגו ריינג'רס (2:2 במשחק הקודם, ויאריאל עלתה בזכות שערי חוץ). מנואל פלגריני, מאמן הקבוצה, אמר: "היינו עצבניים, בעיקר לאחר שספגנו שער מוקדם. אבל גיירמו פרנקו והקטור פונט גילו יצירתיות, החזירו אותנו למשחק והנה אנחנו - ברבע הגמר. תזכרו - עדיין אין לנו הפסד במפעל".

הבריטים שוב מתפרעים

אוהדי ריינג'רס התפרעו אתמול בויאריאל. שמשת האוטובוס של הקבוצה הספרדית המארחת נופצה על-ידי בקבוקי ופחיות בירה שנזרקו על-ידי כ-50 אוהדים סקוטים, שהשתוללו וצעקו.

אלכס מקליש, המאמן המודח של ריינג'רס, היה גאה בשחקניו, שהיו קרובים לשער חוץ שני כדי לעלות (1:1 בסיום). "הם נתנו הופעה מבריקה. הם הגיעו הכי קרוב לאן שאף קבוצה סקוטית לא הגיעה. עשינו היסטוריה בכך שרק עלינו משלב הבתים. אנחנו מאוכזבים שלא עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully