וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה משתדלים לשמור על איפוק

תומר לוי, הארץ ויופ ציוני, אתר ספורט 5 בשיתוף ניר איסקוב

8.3.2006 / 8:31

"נדאג להביא מישהו לא פחות טוב", מצהירים לאחר חתימת עידן טל בבולטון. הקשר נחת בארץ: "אצטרך לעבוד קשה". קצב הבטיח להגיב

מיד עם החתימה של עידן טל בבולטון, בסביבות השעה 18:00 בערב שעון ישראל, התקשר הקשר לנשיא חיפה, [[יעקב שחר]], ולרוני לוי והודיע להם על הסגירה. למרות האכזבה הרבה שקיימת בחיפה מעצם עזיבתו של טל, הפגינו אתמול בחיפה, לפחות כלפי חוץ, קור רוח ובירכו את הקשר בנימוס על דרכו החדשה.

"תחזור כמה שיותר מהר, יש לך עוד כמה משימות לפני שאתה נוסע לאנגליה", אמר לו בטלפון מאמנו, רוני לוי. מאוחר יותר התייחס לוי לעצם החתימה ואמר: "אני מברך את טל, מאוד שמח בשבילו וגאה על כך שמכבי חיפה ממשיכה לייצר שחקנים שמגיעים לקבוצות ברמות הכי גבוהות אירופה. עידן ראוי לזה וכמובן ששחקן ברמתו משאיר חלל במכבי חיפה. אני מאמין שבהמשך הדרך נמצא שחקן מתאים במקומו. מכבי חיפה הוכיחה בעבר, למרות שלא מעט של שחקנים ברמתו של טל עזבו אותה, שהיא תמיד ידעה להתגבר וכך יהיה גם הפעם".

שחר שמר על קו דומה: "אנחנו מאחלים בהצלחה לשחקן ושמחים על כך ששחקנים ממכבי חיפה יוצאים לאירופה. חיפה חזקה יותר מכל שחקן. נדאג להביא מישהו לא פחות טוב מעידן טל" בהודעה הרשמית ששחררה חיפה אתמול בערב נאמר: "אחרי שלוש שנים וחצי הקשר הבינלאומי של מכבי חיפה יחזור בעונה הבאה לאירופה. מכבי חיפה מאחלת לו הצלחה בדרכו החדשה". הפוך על הפוך, גרסת הכרמל.

אלא שבחיפה יצטרכו החל מהיום בבוקר לאסוף את השברים. השיקום יערך בשתי חזיתות: הראשונה, מטבע הדברים, היא מציאת שחקן שיחליף את טל. השם החם כרגע על הפרק הוא מזואה אנסומבו, קשרה הקונגולזי של בית"ר ירושלים. ההערכה היא כי רק קבלת אזרחות של רוברטו קולואטי בזמן הקרוב מאוד תסלול דרכו של אנסומבו לחיפה. אפשרות נוספת היא צירופו של עבאס סואן.

החזית השניה היא הפעלת מאמץ נוסף בגזרת ניר דוידוביץ'. ההערכה היא כי עכשיו, משאיבדה חיפה בינלאומי בכיר ופינתה כתוצאה מקום בתקציב, היא תרכז מאמצים במו"מ עם השוער ותציע לו חוזה משופר בשכר שעשוי להגיע ל-230 אלף דולר לעונה, למשך שנתיים. בימים הקרובים יחלו בחיפה לעבוד.

פורמלית, קצב מאחל הצלחה

רונן קצב, המשמש פורמלית לפחות כסוכנו של טל, אמר בתגובה על החתימה: "אני מאחל לו מזל טוב ובהצלחה. אני מרגיש מאוד שייך להצלחה של עידן גם בעבר, וגם בתקופה שלו במכבי חיפה, שהביאה אותו לחתום בבולטון".

- מה לגבי העובדה שהוא החליט להמריא לאנגליה, מבלי ליידע אותך?

"אני לא מתכונן להתייחס לזה ביום כזה. בימים הקרובים אתן תגובה מסודרת בנושא".

ההודעה בה ינקוט קצב צפויה להיות מנוסחת בלשון חריפה ולעסוק בעיקר בטל עצמו ופחות בדייויד אבו. לא מן הנמנע, כפי שפורסם אתמול ב"ספורט הארץ", שקצב ייתבע את טל וידרוש את חלקו בעיסקה. לטענת קצב, יש לו חוזה בלעדי עם השחקן.

אבו אמר אתמול: "זה יום מצויין עבור עידן טל. ההצלחה שלו זו ההצלחה שלי. הוא קיבל חוזה טוב מאוד. הוא מסודר גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה מקצועית. המאמן בונה עליו ואני מעריך שעידן יראה מהדומיננטיות שלו גם בעונה הבאה".

היום אמור טל לנחות לפנות בוקר להצטרף לאימון חיפה ולהכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. רפאל אולארה ומיכאל זנדברג סובלים מפציעות קלות וערכו אתמול אימון קל.

"אני חוזר מנוסה יותר"

טל נחת הבוקר (רביעי) בארץ, שמח, נרגש ובעיקר עייף. בשדה התעופה חיכתה לו אשתו, דורין, שמאוד התרגשה לראות אותו, אבל די נבהלה מהעיניים האדומות והטרוטות שלו.

טל עבר טיסת לילה ומיהר לאימון מכבי חיפה שיחל ב-11:00 לכן ביקש שלא להרבות בשאלות, "כמה שאני עייף", הוא אמר, "רק חתמתי, אבל הראש עדיין במכבי חיפה, יש לנו את הפועל ת"א בשבת וזה הכי חשוב. זה לא מפתיע שבגילי אני חוזר לאירופה. הגיל בכלל לא חשוב, להיפך, אני חוזר מנוסה יותר".

טל זכה לעבור מבדקים רפואיים מפרכים, "הם בדקו הכל, וטפו טפו הכל בסדר, גם בגיל 30 אני בכושר טוב, הלב עובד כמו שצריך".

"היתה לי שיחה מצויינת עם סם אלרדייס, הוא אדם מדהים, ולא פלא שמדברים עליו כמנג'ר הבא של נבחרת אנגליה. לא קיבלתי שום התחייבות או הבטחה מקצועית. זה לא עובד ככה. אתה צריך לעבוד קשה, להתאמן טוב ורק ככה אתה מקבל את ההזדמנות שלך".

כשנשאל טל מה קורה עם סוכנו רונן קצב הוא אמר:"השאלה לא רלוונטית".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully