וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי האימון נראה מי הכוסית"

ניר איסקוב

8.3.2006 / 14:15

אוהד מכבי ת"א הרתיח את ברקוביץ', כשתלה בקרית שלום חצאיות, פטמות מפלסטיק ושלטים עם הכיתוב "כוסיות". שטראובר בספק לשבת

שלשום (שני) הגיע אוהד מכבי ת"א, שי ביטון, למתחם האימונים של הקבוצה בקרית שלום, וביקש להביע את מחאתו על ההפסד בגביע מול הפועל עכו, בדרכים מקוריות. לאכזבתו, שחקני הקבוצה קיבלו יום חופשי, אך האוהד הבטיח לחזור ולהראות לשחקנים מה הוא חושה עליהם.

הבוקר (רביעי) הוא עמד בהבטחתו, הגיע לאימון הקבוצה, והחל לתלות בסמוך למגרש עליו התאמנו השחקנים, חצאיות, פטמות פלסטיק ושלטים עם הכיתוב "כוסיות".

אייל ברקוביץ', שלאחרונה לא יורד מהכותרות, ולא בגלל יכולתו המזהירה על המגרש, זעם על האקט המקורי, וקרא לעבר ביטון: "אם אתה גבר, תישאר אחרי האימון, ונראה מי הכוסית". האוהד לא נענה לאתגר, ועזב לפני סיום האימון.

עוד קודם לכן, התעמת ברקוביץ' עם אבי סטרול, שלטענת הקשר הוותיק תיקל אותו בחריפות. השניים יישרו את ההדורים בסיום האימון, ואף נסעו בסיומו בג'יפ של סטרול, לאחר שרשיונו של ברקוביץ' נשלל בתחילת השבוע בגלל מהירות מופרזת.

לירן שטראובר, הסובל מדלקת בדרכי הנשימה, החמיץ את שני האימונים האחרונים, וצפה באימון היום מהצד. השוער זוכה לטיפול תרופתי, ולא ברור אם יהיה כשיר למשחק בשבת מול הפועל פ"ת. אם ייאלץ להחמיץ את ההתמודדות יחליפו בין הקורות, שוער המשנה, גיא חיימוב.

לעומת שטראובר, ערכו ג'ובאני רוסו ומשה מישאלוף אימון מלא, לאחר תקופה ארוכה שבה לא עשו כן, עקב פציעות ממושכות, והם עשויים להיכלל בסגל בשבת.

המאמן, טון קאנן, אמר בסיום האימון לאתר רשמי של מכבי ת"א: "השחקנים מקצוענים, והם מקבלים שכר עבור העבודה הזאת, לכן עליהם להמשיך ולהתאמן. כעת צריך להסתכל קדימה, להתאמן חזק, ולתת מוטיבציה אחד לשני. נכון שהייתה בושה, אבל צריך להמשיך. איבדנו את הגביע והאליפות, אבל השחקנים צריכים לשחק גם עבור עצמם".

לגבי תחושת המרמור השוררת בקרב בעלי המנויים הרבים של הקבוצה, אמר קאנן: "בעלי המנויים זכאים לקבל מהשחקנים הכל מדי משחק. הם קנו כרטיסים, ומצפים לתצוגות כדורגל, ולכן יש להם זכות להיות מאוכזבים. תפקידי הוא להכין את הקבוצה, ואם ניתן לקהל סיבה לשמוח, אז הוא ישמח".

ההולנדי נזכר בימיו הראשונים בקבוצה, הנראים כעת רחוקים מאוד: "כשהגעתי, אמרתי שצריך לשחק עם הלב והנשמה, ואני מקווה שהאוהדים יבינו שהשבועיים האחרונים היו קשים, אך הספינה לא טובעת. עכשיו הדברים תלויים בנו, ואנחנו צריכים להראות להם זאת".

קאנן והשחקנים יצאו בתום אימון ליום גיבוש, שבמהלכו הם יחזו בסרט במתחם הסינמה סיטי בגלילות. "הקבוצה צריכה לעשות דברים ביחד גם מחוץ למגרש", הסביר ההולנדי.

שן בדרך חזרה, האוהדים ממשיכים למחות

קשר הפועל ב"ש, אייל שן, קיבל לאחרונה מסרים מצד קבוצת האם שלו, מכבי ת"א, בדבר רצונה להשיבו לשורותיה בעונה הבאה.

מכבי מחזיקה בכרטיסו של שן בן ה-26, ולאור יכולתו הטובה בב"ש, וכחלק מהמגמה להחזיר לקרית שלום בעונה הבאה את "הבנים האובדים" (ראובן עובד ואלי ביטון, לדוגמא), הוחלט בקבוצה כי היא מעוניינת בו לעונה הקרובה.

בארבע העונות האחרונות הושאל שן להפועל כפ"ס ולהפועל פ"ת, שבה גם פתח את העונה הנוכחית. עם מינויו של ניר לוין לתפקיד המאמן, מיעט שן לשחק, ועבר להפועל ב"ש מהליגה הלאומית, שם הוא תפס מקום של קבע בקישור האחורי. את תגובתו של שן לא ניתן היה להשיג.

דוד רוזנטל, מערכת וואלה!, מוסיף: אוהדי מכבי ת"א מאיימים להחרים את משחקי הקבוצה הקרובים, וגם מתאגדים לחרם מנויים לעונה הבאה "כל עוד לוני הרציקוביץ' בקבוצה". בנוסף להתאגדות מצד שער 11, הודיעו גם שניים מותיקי האוהדים בשער 2, אבי אדרי בן ה-51 ודוקטור דני לוי בן ה-47, כי כל עוד הרציקוביץ' מחזיק בקבוצה, יפסיקו ללוותה באדיקות.

במחנות האוהדים בקבוצה הביעו תרעומת על המצב: "אין יכולת הרתעה, השחקנים עושים מה שהם רוצים. הניהול מחפיר, כשהאנשים הלא נכונים עומדים בראש המועדון. חייבים יותר מדי כסף לשחקנים כמו ברונו הייס ואמיל אמבמבה, שכבר לא משחקים כדורגל, ועובדים עלינו בעיניים". האוהדים ציינו כי הם רוצים לראות את זכי רכיב בראש המערכת, ומקווים שהרציקוביץ' יסגור סופית את עסקת המכירה עימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully