וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה הגיאוגרפית משיקה תחרות אתגרית

7.3.2006 / 7:29

התחרות תכלול רכיבה על אופניים בתנאי שטח שונין ותשלב אתגרי ידע וחשיבה. הפרס הראשון - רכב שטח מסוג האמר

החברה הגאוגרפית משיקה את המטמון הגאוגרפי - מסע תחרותי חוצה גבולות, המשלב רכיבה על אופניים בתנאים שונים של תוואי שטח, הכולל אתגרים של ידע, חשיבה, תכנון פיננסי ואסטרטגיה. הפרס הראשון לזוכה: ג'יפ האמר 3H בשווי של 430 אלף שקל.

200 רוכבים יצאו לשלב רבע הגמר של תחרות המטמונים בקפריסין, אשר יתקיים בסוף חודש מאי, וימשך שלושה ימים. עלות ההשתתפות לכל רוכב היא 1,290$ אשר ייגבו בשלושה תשלומים לפני היציאה לתחרות. העלות כוללת: דמי השתתפות בתחרות, טיסות, לינה, כלכלה מלאה, ציוד וביגוד לאורך כל התחרות עד סופה. הרוכבים שישתתפו באתגר הקפריסאי יתבקשו להגיע למספר נקודות ציון שונות בכל יום.

נקודות הציון יינתנו להם תמורת פתרון כתב חידה. הרוכבים ימדדו בהתאם למהירות פענוח כתבי החידה, אך לא פחות מזה, גם בהתאם לכישוריהם הפיזיים ומהירות ומיומנויות הרכיבה שלהם. כתבי החידה יעסקו בגאוגרפיה, היסטוריה, ארץ ישראל, אקטואליה, ארכיאולוגיה, זאולוגיה ועוד ויוכנו על-ידי מיטב המומחים בתחומים האלה. כל אחד מהרוכבים יקבל "תקציב" של 1,000 ¤ (וירטואליים) באמצעות כרטיס אשראי "חכם" אשר ישמש אותם לאורך הדרך: לרכישת רמזים, אספקה, תיקון האופניים וכו'.

הרוכבים יצוידו גם באמצעי תקשורת, אשר באמצעותם יוכלו לקבל את כתב החידה, לשלוח את הפתרון ולקבל את נקודות הציון. כלי התקשורת יאפשר למתמודדים גם "לרכוש" או לזכות ברמזים שונים אשר יסייעו להם להתקדם בתחרות. לאורך הדרך יצטרכו הרוכבים להיעזר לעיתים גם האחד בשני, הם יוכלו "לסחור" במידע ולהרוויח או להפסיד וכאן יבחנו יכולת המשא ומתן שלהם, האנושיות וערכי החברות שיפגינו. גם הצופים (הגולשים באתר האינטרנט) והאוהדים (בני משפחה, חברים קרובים) יוכלו לסייע לרוכבים במתן נקודות זכות או צ'ופרים באמצעות SMS או דרך אתר האינטרנט. בסוף כל יום יגיעו הרוכבים למחנה הלינה וההיערכות, שיהווה את נקודת הציון האחרונה לכל יום.

50 הרוכבים, שימלאו את משימותיהם, ויגיעו ראשונים לנקודת הסיום יעלו לשלב חצי הגמר של התחרות, אשר יתקיים בישראל ב-4-5 ליוני 2006. 50 הרוכבים שהגיעו ראשונים ברבע הגמר ימשיכו בתחרות. כרטיס האשראי החכם שברשותם ייטען ב-500 ¤ (וירטואליים) נוספים. ביומיים הבאים יתמודדו הרוכבים עם אתגרים דומים שאיתם התמודדו בשלב הקודם, כאשר הפרסים, ההנחות, והאשראי שצברו מתחילת התחרות ייזקפו לזכותם (או לחובתם). את השלב הזה יסיימו 25 רוכבים בלבד אשר יגיעו ראשונים לנקודת הסיום. הם יעלו לשלב הגמר ויתמודדו על המקום הראשון בתחרות. שלב הגמר יערך ב-6 ביוני השנה.

הפרס הגדול - רכב שטח מסוג האמר H3 בשווי של 430 אלף שקל.
הפרס לזוכה במקום השני הוא שעון סרטינה בשווי של 10,000 ¤.
הפרס השלישי – אופניים שטח בשווי 8,000 ¤ מתנת רייד קלאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully