וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר סירבה לשחרר את אפק לליגה היפנית

ניר איסקוב

7.3.2006 / 14:08

היפנים ביקשו להחתים מיידית את הקשר, אבל ולדימיר שקלאר הטיל וטו על המהלך. היו"ר לשחקנים: "מי שלא רוצה להישאר, שיבוא ויגיד"

יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, זימן היום (שלישי) במהלך אימון הבוקר של הקבוצה, את עמרי אפק לשיחה בארבע עיניים, במהלכה הודיע לו כי הוא מסרב לשחררו לקבוצה מליגת הג'יי ליג ביפן.

אתמול (שני) בערב קיבל סוכנו של אפק, רונן קצב, פקס עם בקשה דחופה לשחרר את הקשר לקבוצה מהליגה היפנית, עם חתימה מיידית לעונה וחצי. קצב מיהר להעביר את הבקשה לשקלאר, שכאמור החליט לדחות אותה.

היו"ר הבהיר לאפק כי למרות הפיחות במעמדו, הוא נחשב לשחקן חשוב במועדון, ואם יתאמן בצורה טובה, יזכה לדקות משחק רבות.

קצב נשמע מאוכזב: "ההצעה לחתום בליגה היפנית הייתה מיידית, כי ההעברות שם מסתיימות מחר. הייתי בטוח שישחררו אותו לאור זה שהוא לא מתלבש לפעמים, אבל אי אפשר להכריח אותם. מדובר על חוזה מאוד מפתה, עם שכר הרבה יותר גבוה מזה שהוא מרוויח בבית"ר".

"ששחקנים לא יעבירו מסרים דרך עיתונאים או סוכנים"

לפני פתיחת האימון, שהיה הראשון שקיימה בית"ר מאז ההפסד בגביע מול הכח עמידר ר"ג בשבת, כינס שקלאר את השחקנים לאסיפה, שבמהלכה הוא הסביר להם את הצעד של הקפאת המו"מ עימם עד לסוף העונה.

"שחקנים כאן חשבו יותר מדי על חוזים וכסף, והתרכזו פחות בכדורגל", אמר. "נכון שההפסד מול הכח הוא כואב ולא היה בתוכניות, אבל יש לנו עוד מטרות העונה, להגיע למקום שמוביל לגביע אופ"א. אני מבקש ששחקנים לא יעבירו לנו מסרים דרך סוכנים או עיתונאים. מי שלא רוצה להישאר בבית"ר, שיבוא ויגיד, וניתן לו את ברכת הדרך".

הקפטן איציק קונפיין, סיפר על האווירה באימון: "השחקנים היו בהחלט מדוכדכים. הפסדנו במפעל חשוב, שהיו לנו שאיפות בו. אנחנו מאוכזבים מעצמנו ובכלל. זה ניכר האימון, לא היו צחוקים ולא הייתה אווירה מחוייכת. ייקח קצת זמן עד שהעניינים יחזרו למסלול, אבל אנחנו צריכים עכשיו לשנס מותניים ולהמשיך הלאה. ביום שני מצפה לנו משחק חשוב מול בני סכנין ואנחנו צריכים לחזור למסלול הניצחונות".

בהתייחסו להחלטה של שקלאר לגבי דחיית המגעים עם השחקנים, אמר השוער: "אני לא רוצה להתייחס כרגע לעניינים אישיים, אלא רק לקבוצתיים. יגיע הזמן גם לזה".

בהיעדרו של המנג'ר לואיס פרננדז, העביר את האימון המאמן גיא עזורי. פרננדז צפוי לשוב ארצה מחר (רביעי) בלילה.

בראיון ל"רדיו ירושלים", התייחס שקלאר לביקורת שהפנה נגדו פיליפ סולומון, יועצו של פרננדז: "סולומון לא עובד בבית"ר, לא עבד בבית"ר, ואין לי כוונה להתייחס לדברים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully