וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידני רוצה את די קאניו

7.3.2006 / 12:36

אלופת אוסטרליה מקווה שהקשר ימשוך אוהדים מהקהילה האיטלקית. פזיאנזה מפיורנטינה גמר את העונה. איחוד האמירויות ייתמכו גם בהמבורג

פ.צ. סידני, שזכתה באליפות אוסטרליה בתחילת השבוע, רוצה את פאולו די קאניו. הקבוצה האוסטרלית מעוניינת בשחקן איטלקי שיעזור לה למשוך אוהדים רבים מהקהילה האיטלקית של העיר. סידני כבר ניסתה להחזיר את רוברטו באג'יו מפרישה, אבל אחרי שלא נענתה בחיוב, הציבה לה כמטרה את די קאניו. מנהל הקבוצה, פרנק קאריוטי אמר: "פאולו יהיה מצוין עבורנו. העובדה שהוא מדבר אנגלית רק תעזור לו ולנו. הכסף לא יהווה בעיה. אנחנו רוצים שהוא ישחק כל עוד הוא רוצה, ושאחר כך הוא ישתלב בצוות האימון".

קשר פיורנטינה, מיכאלה פזיאנזה, גמר את העונה. השחקן נפצע במהלך משחק הליגה ביום ראשון מול סיינה ויקווה לחזור לאימוני טרום העונה הבאה. פזיאנזה קרע את הרצועות הצולבות בבירכו וייאלץ לעבור ניתוח בימים הקרובים.

אחרי התמיכה הכלכלית בצ'לסי ובארסנל, חברת התעופה של איחוד האמירויות נכנסת גם לשוק הגרמני. שלשום (ראשון) נחתם הסכם בינה לבין המבורג חוזה למשך שלוש שנים, בהן תקבל הקבוצה הגרמנית 5 מיליון יורו בכל שנה.

דיטמאר ביירסדורפר, מנהלה הספורטיבי של המבורג אמר: "אנחנו מאושרים מכך שהחברה תהיה הספונסרית הראשית שלנו ואנחנו גאים שהם בחרו בנו לצד קבוצות מפוארות אחרות באירופה כמו ארסנל, ופאריס סן ז'רמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully