וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמן רוצה לחזור מטורינו עם הזהב

7.3.2006 / 10:42

ורדר ברמן תתארח אצל יובנטוס עם יתרון 2:3 מהמשחק הראשון. ריינג'רס יוצאת לויאריאל ותשחק עבור אלכס מקליש

ביובנטוס בטוחים כי יעשו הערב (שלישי) את העבודה מול ורדר ברמן, וקוראים לאיבוד היתרון 1:2 בדקות האחרונות בדרך להפסד 3:2 "שלוש דקות של שגעון".

"אנחנו לא רוצים להישמע שחצנים, אבל אנו מאמינים כי נשיג את התוצאה שלה אנו זקוקים", אמר מנכ"ל יובה לוצ'יאנו מוג'י. "גם במשחק הקודם היינו הקבוצה העדיפה ועכשיו יש לנו הזדמנות טובה להעפיל לשמונה האחרונות".

יובה מגיעה אחרי ניצחון 0:1 בליגה על סמפדוריה, אבל מה שחשוב בדה לה אלפי הוא להמשיך בנסיון להביא את התואר האירופי אחרי 10 שנים בהן המועדון לא זכה בו. "אנחנו לא לוקחים שום דבר כמובן מאליו", אומר פאבל נדבד. "זה לא משחק קל ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו דברים משוגעים כמו שקרו בברמן".

הגרמנים מגיעים בלי יותר מדי לחץ בידיעה שתיקו יעלה אותם לשלב הבא. "אנחנו צריכים לשחק טוב כמו ששיחקנו במשחק הקודם", אמר מירוסלב קלוסה המוביל את הליגה הגרמנית עם 17 שערים. "אבל אני בטוח שאנחנו יכולים להבקיע לפחות שער אחד בטורינו".

ריינג'רס משחקת בשביל מקליש

ריינג'רס חיה על אירופה. בעוד שבליגה הדברים לא הולכים לה כמו שצריך והאליפות בדרך הבטוחה לצד הירוק של העיר, באירופה הסקוטים מפתיעים גם את עצמם. כריס בורק, הקיצוני בן ה-22, חושב שדווקא באירופה הם מראים את האופי האמיתי שלהם: "אם לא היינו באירופה לא היינו מדורגים במקום השלישי בסקוטלנד. הסגל שלנו לא מספיק עמוק בשביל לשרוד בשני המסגרות".

אבל העונה האירופית של הריינג'רס עלולה להגיע הערב לסיומה כשהיא תפגוש את ויאריאל ב"מאדריגל" עם 2:2 מהמשחק הראשון. אלכס מקליש, שיעזוב את המועדון בסיום העונה, רוצה לנסות לשפר במעט את התדמית והדרך בה ייזכר אצל האוהדים באייברוקס. "אנחנו עולים לשחק בשבילו, לתת את הכל", אמר בורק. "הדרך שלנו להודות לו זה לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully