וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מנסה להוריד את הלחץ משחקניו

גיל קדרון

6.3.2006 / 23:26

מאמן צ'לסי מושך אש כדי לגונן על שחקניו. רייקארד מנסה להרגיע את הרוחות: "לא אהבתי את הקללות כלפי מוריניו. הוא מאמן גדול"

למאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו יש תוכנית להוריד משחקניו את הלחץ לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול בארסה. אחרי ההפסד 2:1 בסטמפורד ברידג' היו לפורטוגלי בעל הפה הבלתי נלאה הרבה דברים להגיד על מסי, וכשנחת בברצלונה האוהדים המקומיים קיבלו אותו בקללות ויריקות. אול אקורדינג טו פלאן.

"יצאתי בכוונה ראשון משדה התעופה כדי למשוך אליי את כל התגובות השליליות", אמר במסיבת עיתונאים בקמפ נואו. "אחר כך השחקנים הגיעו ולא היה עליהם שום לחץ. רק חתמו חתימות והצתלמו. זה היה קל עבורם. אותו דבר היה במלון, ואני מתכוון לפעול באותה דרך במשחק עצמו".

אם האוהדים הקטלונים יפעלו לפי הבקשות של מאמן בארסה פרנק רייקארד, יכול להיות שלא יהיה שום צורך בטקטיקות המתוחכמות של מוריניו. "לא אהבתי את הקללות כלפי מוריניו, הוא מאמן גדול", אמר ההולנדי. "הייתי רוצה שהאוהדים יריעו לו כשיעלה על הדשא. גם לו וגם לשחקנים. כדי להראות שאנחנו מכבדים אותם".

רייקארד אף השווה את ההתנהגות של אוהדי בארסה כלפי מוריניו להתנהגות אוהדי סראגוסה. "כולנו מאוד לא אהבנו את הקללות כלפי סמואל אטו בסראגוסה ודרשנו שיכבדו אותו", הסביר. "הייתי רוצה שההתנהגות הזו לא תהיה יותר שכולנו נתנהג כמו בני אדם".

למרות שהאנגלים מגיעים כאנדרדוג, מוריניו נותר אופטימי. "יש להן יתרון גם בתוצאה וגם בעובדה שהם משחקים בבית, אבל הכל יכול להשתנות בכדורגל", הסביר.

הבלאוגראנה, בכל מקרה, לא יקחו שום דבר כמובן מאליו, מבטיח רייקארד. "יש לנו יתרון, אבל המשחק הזה הוא סיפור אחר לחלוטין", הסביר. "אנחנו צריכים לתת הצגה גדולה אם ברצוננו להעפיל לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully