וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל: "אנחנו לא סוחטים אף אחד"

ניר איסקוב

6.3.2006 / 22:21

יו"ר הפועל ת"א, מוני הראל, זועם על הצגת קבוצת הניהול כאחראית על טרפוד המכירה ללבייב: "לא החתמנו את בן לאדן, רק את אבוקסיס"

יו"ר הפועל ת"א, מוני הראל, רותח. ההאשמות שהפנו נגדו בימים האחרונים אנשי קבוצת 'כתר' מחד, ואנשי קבוצת לב לבייב מאידך, על כך שקבוצת הניהול בראשותו היא שאחראית לאי מימוש עסקת המכירה של המועדון, מוציאות אותו משלוותו.

הטענות נגד הראל מתייחסות למו"מ המתמשך של קבוצת הניהול בראשותו עם סמי סגול ואנשי 'כתר' לגבי גובה ההחזר הכספי שהיא תזכה לו בעבור השקעותיה בקבוצה, וכן להחתמתו של יוסי אבוקסיס לעונה הקרובה, ו"קביעת עובדות בשטח" לקבוצת לבייב. גם הפורומים באתרי האוהדים של הקבוצה מלאים בתגובות בגנותו, לראשונה מאז קיבל עליו את תפקיד היו"ר, בקיץ האחרון.

"באף אחת מהתכתובות שלנו מול קבוצת 'כתר', לא מופיע פיצוי כספי על עזיבתנו", מבהיר הראל. "בחוזה הראשוני בין הצדדים כן מופיע פיצוי כספי, על דעתם של שני הצדדים, אבל אנחנו לא מתנים את עזיבתנו בפיצוי כספי, ההיפך, אנחנו מוכנים לקום וללכת הביתה בכל רגע נתון".

- אז על מה נסובות השיחות שלכם עם אנשי 'כתר'?

"רק על הפרישה שלנו. אנחנו רק רוצים לשמור על הזכויות שלנו בהווה ובעתיד, בקטע החוזי ולגבי מה שהשקענו, וכך גם מופיע בחוזה שלנו עם אנשי 'כתר'. אנחנו לא רוצים שום דבר שלא מגיע לנו, או שלא הובטח לנו. לא באנו לעשות כסף על הפועל ת"א, או לקבל פרסום. באנו כי ביקשו מאתנו להציל את המועדון. אנחנו רוצים לעזוב בצורה מכובדת, ולעשות חפיפה כמו שצריך עם הבעלים הנכנסים. אנחנו לא מחפשים לתפוס טרמפ על הפועל ת"א, או לסחוט אף אחד. קשה לי גם להאמין שמישהו מקבוצת סגול אמר שאנחנו סוחטים אותו. זו אמירה לא נכונה, וזה פשוט לא אנחנו. מצד שני, אף אחד לא יכול לכפות עליי להישאר במקום שאני לא רוצה. כשהודעתי על התפטרות, הכוונה הייתה שאני לא רוצה להישאר במקום הזה, ולא בגלל הקבוצה, שאני מאוד אוהב. למה החלטתי שאני לא רוצה להישאר, צריך לשאול אנשים אחרים".

- איך אתה מתייחס לביקורות של קבוצת לבייב על ההחתמה של אבוקסיס בעיתוי הנוכחי?

"כל מה שאנחנו עושים בשנה הספציפית הזו, זה רק לטובת הקבוצה. אנחנו קודם כל מעריכים מאוד את יוסי. בחשיבה שלנו ובסמכויות שיש לנו, החלטנו שחתימה אתו תוכל להביא הרבה תועלת לקבוצה. הוא אחד השחקנים הטובים בקבוצה העונה. אם יש מישהו שחושב אחרת, אני מוכן לקחת צעד קדימה, ולקחת את האחריות על החתמתו. מה, החתמנו את בן לאדן? החתמנו את אבוקסיס, אז במה זה הורס את המכירה? צריך להבין שהקבוצה לא נעצרת, יש עונה ויש בה מטרות, יש אנשים שעובדים והם צריכים יחס".

- אז למה בכל זאת העסקה לא מתממשת?

"זו שאלה שצריך להפנות למחותנים. אנחנו היינו הראשונים שבירכו על העסקה, ויותר מנשמח כאשר היא תצא לפועל. קטגורית, אנחנו האחרונים שלא רוצים שהעסקה תצא לפועל. תאמין לי, שאנחנו לא אלה שמונעים או נמנע את העסקה, הרי רק לפני כמה חודשים התפטרנו. אם היינו רוצים להזיק, היינו נשארים בכוח. זה שיש לנו טרוניות לצורה ולדרך שבה דברים מתנהלים בקבוצת לבייב, זה סיפור אחר. העסקה כבר הייתה יכולה להסתיים לפני 3,4 חודשים, כל השאר הם רק טיעונים לא נכונים, לא אכפתיים ופאתטיים. אני חושב שמנהלים טובים וכסף טוב יוצרים שילוב נהדר. לא עשינו שום צעד שמראה שאנחנו רוצים למנוע את ההעברה. אין לי ספק שהדברים היו יכולים להיעשות בצורה אחרת, מכובדת וטובה, כי אנשים באים והולכים, אבל הקבוצה תמיד נשארת קבוצה, ולמרבה הצער, זה לא נעשה. שכל האוהדים ילכו לאלה שמוכרים ואלה שקונים, וישאלו אותם למה אין עסקה. אני חושב שהאוהדים צריכים לומר לנו 'תודה רבה' על מה שעשינו עד עכשיו, או לפחות לא לקטרג. אני לא יכול להילחם בטחנות רוח, כמה דברים רעים כבר עשינו? אנחנו בהפועל כדי להזיק? אין לנו מושג מה יהיה בעתיד, אבל אנחנו חולים על הקבוצה, ומקווים שיהיה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully