וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד סירב להוזיל מחירים למשחק נגד מכבי ת"א

ניר איסקוב

6.3.2006 / 19:40

הבעלים של הפועל פ"ת סירב לבקשת האוהדים, להקצות 1,000 כרטיסים במחיר 25 שקל. אוהד: "יש להנהלה מה ללמוד ממכבי פ"ת"

חוג אוהדי הפועל פ"ת זועם על הבעלים של המועדון רונן אלעד, שסירב לבקשתם להקצות 1,000 כרטיסים למשחק הבית הקרוב מול מכבי ת"א, במחיר מוזל ואחיד של 25 שקל.

לטענת האוהדים, אלעד השיב להם: "זה מה שההנהלה החליטה, ואני מגבה אותה". המשמעות היא שמחירי הכרטיסים למפגש עומדים על 80 שקל למבוגר, ו-40 שקל לבני נוער וחיילים.

מיכה אדניה, מראשי חוג האוהדים, אמר בכעס: "חוג האוהדים נענה בשלילה, ורואה בחומרה את חוסר העניין למלא את האצטדיון באוהדים. היריבה העירונית מנפיקה כרטיסים בעשרה שקלים למשחק הבית הקרוב, ולהנהלת הפועל יש הרבה מה ללמוד ממכבי פ"ת. לא נחרים את המשחק, כי בניגוד להנהלה, לנו כן אכפת מהקבוצה, ואם להנהלה לא אכפת מירידת ליגה, הרי שאנחנו רואים בכך חשיבות עליונה להשאיר את הקבוצה בליגת העל".

יוסי מנחם, מראשי חוג האוהדים "פנתרים כחולים", הוסיף: "דיברתי עם רונן אלעד ביום שישי, הוא הביע נכונות ללכת לקראתינו, וביקש שאתקשר אליו ביום ראשון כדי לסגור את הפרטים. צלצלתי אליו, והוא הפנה אותי לדובר הקבוצה, רן כרמלי, שאמר לי שאחרי חשיבה אסטרטגית, הם הגיעו להחלטה שהמחיר למבוגר יהיה 40 שקל.

"הוא אמר שנקודת ההנחה שלהם שמי שישלם 25 שקל, ישלם גם 40 שקל. אמרתי לו שלא נשווק את המשחק במחיר כזה, והם החזירו את המחיר המקורי. הם לא מבינים שהפועל פ"ת לא תלויה בהכנסה של 10,000 שקלים או 20 אלף שקל, אבל היא תלויה בכל אוהד ואוהד שאמורים להגיע למשחקי הבית הקרובים, היום יותר מתמיד".

את תגובתו של אלעד טרם ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully