וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת חן ורמה"ש בגמר גביע המדינה

6.3.2006 / 22:07

ללא אמבר הול, ובמגרשה של רעננה/הרצליה, הצליחה רמת חן לנצח בקלות 71:85. אנדה רמת השרון הביסה 76:99 את חיפה/מוצקין

אולם מטרווסט ברעננה אירח היום (שני) את שני משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל נשים. במשחק הראשון נפגשו מכבי רמת חן ורעננה/הרצליה, ורמת חן הצליחה להפתיע 71:85 ולהעפיל לגביע במה שהיה בעצם משחקה הראשון במפעל. בשמינית הגמר היא הייתה הקבוצה החופשית, וברבע נהנתה מפירוקה של רמלה. במשחק השני הביסה אנדה רמת השרון את חיפה/מוצקין 76:99 ללא תנאי וללא קושי.

מכבי רמת חן - רעננה/הרצליה 71:85

רמת חן עלתה למשחק כאנדרדוג לאחר שהתברר שהשחקנית המובילה שלה, אמבר הול, לא תוכל לשחק בגלל פציעה. אבל השחקניות של המאמן שיקי פלח עלו לפרקט בלי רגשי נחיתות, ואחרי רבע ראשון צמוד, קבוצתו של טל נתן החלה להתפרק, איפשרה סלים קלים והלכה יותר מדי פעמים עם הראש בקיר בדרך לפיגור 46:35 והרבצת תורה וסיפורי מור"ק בחדר ההלבשה.

הרבע השלישי נפתח בצורה חיובית לרעננה/הרצליה עם הנעת כדור נאה, אבל בהמשך היא חזרה לסורה ואיפשרה לפער לצמוח ל-12 לקראת הכניסה לרבע האחרון. הבנות של טל נתן לא האמינו בסיכוי שלהן לחזור למשחק, וכל פעם שניסו לצמצם הייתה לרמת חן תשובה הולמת.

נטשה בראקט ודיאנה ג'קסון עשו את מירב העבודה עם דאבל דאבלים של 27 ו-11, ו-21 ו-11, בהתאמה. מוניקה וסלובסקי רשמה גם היא דאבל דאבל עם 13 נקודות ו-11 כדורים חוזרים. שירי שרון הוסיפה 11 נקודות.

מוניק קוקר קלעה 17 למפסידות והוסיפה 10 ריבאונדים, ושאמיקה כריסטון השיגה 16 ו-12, טטיאנה טרוינה 15 נקודות.

"אני מיום חמישי לא עושה כלום חוץ מלצאת מהעבודה לאימון. הדבקתי כמה שחקניות, אבל יש להן לב ענק ואנחנו כולנו משפחה. השחקניות שלנו חכמות, מעבר לכדורסל. אם הן היו מפסידות, הן יודעות שלאף אחד לא היה איכפת אם אמבר הול שיחקה או לא. אני ,אמבר הול והפיסיותרפיסט נישן במיטה זוגית עד הגמר ביום רביעי".

המאמן טל נתן ניסה להסביר את ההפסד. "פתחנו מצוין, אבל נעצרנו בהמשך והן היו ראשונות לכל כדור", אמר. "זה שאמבר הול לא שיחקה לא אומר שהיינו פייבוריטיות. הייתי אופטימי, אבל עכשיו אני עצוב".

רמה"ש - חיפה/מוצקין 76:99

אנדה רמה"ש הגיעה כפייבוריטית כבדה למשחק והייתה נחושה לקחת לפחות את הדאבל, אחרי שסיימה אץ החלק האירופי שלה מוקדם משקיוותה. כבר מהפתיחה המשחק הייתה בשליטתה המוחלטת של החבורה של אורנה אוסטפלד, כשמעל כולן זורחת דיאנה נולן. הרבע הראשון עוד היה יחסית צמוד עם 19:24, אבל מהר מאוד זה הפך לתבוסה וההפרשים עברו את ה-20. הרגע המעניין בגארבג' טיים המוארך היה הניסיון של נולן להטביע, שלא כלה כל כך יפה.


"אין ספק שיש לנו קבוצה טובה", אמר אוסטפלד בסיום. "הייתה להם בעיה בריבאונד מולנו, והשלשות שהם קלעו בלי הכרה לא מנצחות משחקים".

"הייתי קרובה להטבעה", קוננה נולן. "החלטתי על זה ברגע האחרון כי הן לא הביאו עזרה. הן שמרו חזק, אבל הגענו לכל הזריקות שרצינו. אני יכולה להשיג נקודות מתי שבא לי, אבל מה שחשוב הוא הקבוצה. אם צריך סל, אז הכדור בידיים שלי".

המאמן המפסיד, עדן ענבר, נראה עגום אחרי ההפסד. "הן היו יותר טובות מאיתנו וניצחו בצדק. גם עכשיו אני גאה בבנות, כי אני מסתכל על העונה כולה ואני נהנה לעבוד איתן ומעריך את ההשקעה שלהן. אני איתן גם ברגעים כאלו. רמהש אחת הקבוצות הטובות באירופה, וחיפה/מוצקין לא בנויה כמוה".

קלעו לרמת השרון: נולאן 23, פורד 19, גרינברג 14, מעוז 12, אוהיי 11, יוקוביץ' 6, שוורץ 5, פדולובה 4, סוויסה 3, כהן 2

קלעו לחיפה/מוצקין: ווילינגהאם 23, מור 19, מוסטפינה 14, נירו 6, קינדלר 6, דיוריץ 3, גיגי 2, מזרחי 2

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully