וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכיב כבר גיבש תוכנית ניהולית למכבי ת"א

ניר איסקוב

6.3.2006 / 18:46

הבעלים המיועד של הקבוצה ממתין לשובו של לוני הרציקוביץ', כדי לקבל את הסכמתו לפרטיה. רועי דיין ייעדר למשך חודש

הבעלים המיועד של מכבי ת"א, יצחק (זכי) רכיב, כבר גיבש תוכנית ניהולית לעונה הקרובה, וכעת הוא ממתין לשובו מחו"ל של בעלי המועדון הנוכחי, לוני הרציקוביץ', כדי לקבל את אישורו בנוגע אליה. ברגע שהרציקוביץ' ייתן את האוקיי לתוכנית, השניים יחלו בשיתוף הפעולה ביניהם בניהול המועדון.

גורם המקורב לרכיב אמר בהתייחסו לתוכנית שגובשה: "מילת המפתח היא התמקצעות. רכיב יביא לקבוצה אנשים בעלי רקע בניהול חברות, בדומה למה שמתכנן לב לבייב לעשות בהפועל ת"א". מנכ"ל הקבוצה, אלי דריקס, לא ימשיך בתפקידו, אולם במכבי מעונינים לראות אותו נשאר במשרה אחרת.

כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, עסקת מכירת המועדון היא למעשה סגורה, ובמסגרתה תזכה קבוצת ניהול בראשות רכיב, הכוללת את איש העסקים משה מאנה, ושני אנשי עסקים נוספים, בנתח של 51 אחוז ממניות מכבי ת"א. כל שנותר הוא להביא את חתימותיהם של כל המעורבים על הכתב.

הנהלת מכבי פרסמה הודעה רשמית בנושא באתר הרשמי של המועדון: "ברצוננו ליידע כי כפי שפורסם בעבר, אכן מתנהל מו"מ בין הצדדים, ואולם טרם הגיעו לסיכומים. אם וכאשר יהיה מה להודיע, נודיע".

רועי דיין צפוי להיעדר מהמגרשים בחודש הקרוב, עקב שבר מאמץ שהתגלה ברגלו. הקפטן אבי נמני, אמור להמריא בשבוע הבא לבלגיה, כדי לערוך ביקורת במרפאתו של פרופ' מרטנס, בעקבות הניתוח שעבר ברגלו. בקבוצה מקווים כי נמני יהיה כשיר לקראת הדרבי מול הפועל ת"א, בתחילת החודש הבא.

אייל ברקוביץ' נתפס נוהג בכביש החוף במהירות של 152 קמ"ש, ורשיונו נשלל.

האוהדים מתכוונים להחרים את המשחק הקרוב בפ"ת

קבוצה של אוהדי מכבי ת"א, הנמנים על יושבי כל יציעי הקבוצה בבלומפילד, נפגשו הערב (ראשון) בת"א, והחליטו לקרוא לשאר האוהדים שלא להגיע למשחק החוץ הקרוב מול הפועל פ"ת בשבת.

דוד בר שדה, שנכח בפגישה: "אנחנו חושבים שעל השחקנים ללמוד לקח אחת ולתמיד. המטרה היא לזעזע ולחזק את יכולת ההרתעה של השחקנים. לא ניתן לשחקנים להמשיך לדרוך עלינו. השחקנים ביזו את המועדון בשבת האחרונה, ומבחינתנו הגיעו מים עד נפש. אנחנו מברכים את זכי רכיב על הצטרפותו למשפחת מכבי, ושמחנו לשמוע שהוא מבין שבקבוצה דרוש שינוי יסודי, אבל למרות הבשורה המשמחת הזו, החלטנו על הצעד הזה כאות מחאה, בעיקר כלפי השחקנים שביישו אותנו".

קרית שלום מלא ב"כוסיות", קלאבמרקט תובעת

אוהד הקבוצה, יוני ביטון, ביקש להביע את מחאתו על ההפסד מול הפועל עכו בדרך מקורית, אך כשהגיע למתחם האימונים בקרית שלום, גילה לאכזבתו כי השחקנים זכו ליום חופשי.

ביטון החליט בכל זאת לתלות ברחבי המתחם שלטים בגנות השחקנים, אשר נושאים בין היתר את הכיתוב "כוסיות". הכינוי כוון כלפי סאלם אבו-סיאם, לירן שטראובר, אבי יחיאל, רועי דיין ותמיר כהן, שלדבריו "שיחקו כמו בחורות".

האוהד המתוסכל אמר לאתר המכבי.קום: "מצאתי את עצמי מתעצבן כמו ילד בן 12, לקחתי דפים מהילדים שלי והתחלתי לשבת ולכתוב דברי מחאה כנגד השחקנים שלנו". ביטון, תושב יקנעם, הבטיח להגיע לאימון הקבוצה מחר (שלישי), כדי "לחלק" לשחקנים חצאיות ופטמות מפלסטיק.

הנאמנים לרשת המזון קלאבמארקט, גבי טרבלסי ועורך הדין ד"ר שלמה נס, הגישו הבוקר תביעה בסך 914 אלף שקלים כנגד מכבי תל אביב וחברת "ישפאר השקעות בע"מ", הנמצאת בבעלות הרציקוביץ'.

על פי כתב התביעה, בקיץ האחרון סיכמו מכבי וקלאבמרקט כי הרשת תמכור מנויים עבור המועדון, והוא בתמורה זכה להמחאה של מיליון שקל. בדצמבר האחרון הודיעה הרשת, שמכרה מנויים בכ-73 אלף שקל בלבד, כי היא חוזרת בה מההסכם, וביקשה ממכבי להשלים את ההפרש של כמות המנויים שלא מכרה. בכבי טענו כי כתב התביעה לא הגיע לידיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully