וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבע הגמר: מכבי חיפה-מכבי פ"ת

6.3.2006 / 18:05

נערכה הגרלת הגביע. הפועל ת"א תיסע לווינטר לפגוש את הכח עמידר, בני יהודה תגיע לעכו, והפועל כפ"ס תארח את בני סכנין

אחרי מחזור משחקים מרתק ומלא הפתעות בשמינית גמר גביע המדינה, נערכה היום (שני) הגרלת רבע הגמר. המשחקים ייערכו ב-21 וב-22 במרץ. רשימת המשחקים:

הפועל עכו - בני יהודה
מכבי חיפה - מכבי פ"ת
הפועל כפ"ס - בני סכנין
הכח רמת עמידר ר"ג - הפועל ת"א

המשחק המרכזי הוא כמובן הנסיעה של הלוזונים לקריית אליעזר למפגש מול האלופה הירוקה, שתקווה סוף סוף להשיג את הדאבל הנכסף. הפייבוריטית השנייה להנפת הגביע, הפועל ת"א, תגיע לווינטר לפגוש את קוטלת הענקים הכח עמידר, והמפתיעה השנייה, הפועל עכו, תקווה לעקוץ שוב, הפעם את בני יהודה. במשחק הרביעי תארח הפועל כפ"ס את בני סכנין למשחק השני בהגרלה שהוא על טהרת ליגת העל.

"אם נגבור על חיפה נזכה בגביע"

עמוס לוזון לא קפץ משמחה לאור הדייט עם הירוקים. "קיבלנו את ההגרלה הכי קשה שיש - האלופה בביתה. זה הגביע, נצא לשם ונתמודד, ואני מקווה שנפתיע", אמר. "אחרי שהוגרלנו מול נתניה ומול הרצליה, קיבלנו שוב הגרלה קשה, ואם ננצח אותה כנראה שנזכה בגביע".

יו"ר ההתאחדות איצ'ה מנחם אמר עם סיום ההגרלה: "ההגרלה טובה. ארבע קבוצות מליגת העל ישחקו בינן לבין עצמן, וכל תוצאה שלא תהיה, יהיו לנו משחקים אטרקטיביים בחצי הגמר. זה טיבו של הגביע, סנסציות".

יו"ר הפועל עכו, ציון ויצמן, הגיב להגרלת קבוצתו מול בני יהודה: "קודם כל, אנחנו שמחים שהגענו לשלב הזה, ואני מקווה שנצליח כמו שהצלחנו עד עכשיו. בינתיים נהנינו אחרי ניצחונות על קרית שמונה ועל מכבי ת"א, וכדי להעפיל עוד שלב נצטרך לעבוד קשה, כדי לתת הנאה לקבוצה ולאוהדים".

אריה בורנשטיין, מנהל מכבי חיפה: "לא עושים לנו הנחות, ונבוא מרוכזים ומוכנים. אנחנו בישורת האחרונה לקראת הטרבל, ואני מקווה שנעשה את ההישג האדיר הזה".

איציק פוזמנטיר, מנכ"ל הכח עמידר ר"ג: "אחרי בית"ר ירושלים, נעשה חיים קשים גם להפועל ת"א. הפועל ר"ג כבר הביאה גביע, אנחנו רוצים להחזיר אותו לר"ג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully