וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבינים את הצורך והחובה לקיים המשחק בסכנין"

ניר איסקוב

6.3.2006 / 16:21

דובר משטרת מרחב הגליל, רפ"ק קובי דוד, מעריך כי המשחק מול בית"ר ירושלים ייערך בדוחא. תשובה סופית תינתן הלילה או מחר

"בני סכנין עדיין לא עומדת בכל ההתניות של המשטרה, אבל אנחנו לא עומדים על קוצו של יוד, ובסך הכל המגמה שלנו היא לאפשר את קיום המשחק ב'דוחא'". כך אמר היום (שני) לוואלה! ספורט, רפ"ק קובי דוד, מפקד משטרת מחוז הגליל, בהתייחסו לזהות המגרש שיארח את המפגש הטעון ביום שני הבא.

תשובה סופית של משטרת המרחב בנושא צפויה להינתן הלילה, או לכל המאוחר מחר בבוקר. אתמול נערך באצטדיון סיור של מפקדי המרחב, והיום ביקר במקום קצין הרישוי המרחבי, אשר מסקנותיו תוצגנה בפני הגורמים הממונים במשטרה.

שלוש ההתניות המשטרתיות, אשר מונעות לעת עתה את קיום המשחק ב'דוחא', הן השלמת בניית גדר היקפית מחוץ לאצטדיון, הקמת טריבונה שתחצוץ בין מחנות האוהדים והקצאת 600 שוטרים שיאבטחו את ההתמודדות.

"הנהלת הקבוצה מודעת לכלל הדרישות המשטרתיות מתחילת העונה", אמר רפ"ק דוד. "אני לא חושב שהם יצליחו לעמוד בכל ההתניות, אבל ניתן למצוא להן פתרונות יצירתיים. הפעילות נעשית שכם מול שכם עם הנהלת הקבוצה ועיריית סכנין".

היום נערכה פגישה בין משלחת מטעם אוהדי סכנין לבין מקבלי ההחלטות במרחב. דוד: "המסקנה הייתה שקיימת חשיבות לשמור על בטיחות כלל הצופים שמגיעים. האוהדים מבינים את מערכת הצרכים המשטרתית, והמשטרה מבינה את הצורך והחובה לקיים את המשחק בסכנין. הפגישה התקיימה ברוח טובה, הסתיימה בלחיצות יד ובהחלטה משותפת להמשיך ולהיפגש.

"לא הגענו להסכמה בנוגע לדרישת האוהדים לתת אפשרות לשופטים, אוהדים ושחקנים של הקבוצה היריבה להגיע למשחק מתוך העיר סכנין, ולא באמצעות דרכים עוקפות. המשטרה אמרה שניסיון העבר מלמד שאין שילוט ברור איך מגיעים למגרש, ולפני שבועיים הוזעקנו על ידי שופטים כדי לחלץ אותם מפקקים בעיר, ולהביא אותם למגרש במועד. הרשות המקומית פועלת נחרצות להסדיר את דרכי הגישה, אבל עד אז, זה המצב".

- המשטרה יכולה להבטיח לאוהדי בית"ר חוויה ספורטיבית נטו?

"במשחק הקודם בין הקבוצות, חילקנו מנשרים לכלל האוהדים על חשבון תקציב המשטרה, והסברנו שמדובר באירוע ספורט שבאים ליהנות בו. פעלנו ועשינו הכל כדי שאנשים יצליחו ליהנות. מלבד רכב אחד או שני רכבים של אוהדי בית"ר, שבהם נופצו השמשות, כולם חזרו הביתה בריאים ושלמים. נעשה הכל כדי שאנשים יוכלו לבוא וליהנות, במידה והמשחק אכן ייערך בסכנין. סכנין היא עיר יפה, התושבים שלה טובים, ובסך הכל מדובר בספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully