וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאם לורנס, שחקן סאנדרלנד: "נגעלנו מההחלטה לפטר את מקארתי"

7.3.2006 / 10:07

השחקן מבטא את תחושת שאר חבריו: "דברים היו יכולים להיחתך בכריסמס. אני לא מבין את העיתוי". גם נשיא סאנדרלנד בדרך הביתה

סאנדרלנד פיטרה את מאמנה האירי מיק מקארתי, לאחר שהקבוצה ממשיכה את דשדושה בתחתית הפרמיירליג וצברה רק עשר נקודות מ-84 אפשריות מפתיחת העונה. הקש האחרון היה בשבת, אז הפסידה סאנדרלנד 2:1 למנצ'סטר סיטי.

מקארתי אימן את סאנדרלנד מאז מארס 2003, וגם אז הקבוצה הייתה בקרבות תחתית בפרמיירליג. סאנדרלנד ירדה בסופו של דבר, אך היא ומקארתי הצליחו בעונה שלאחר מכן לחזור לליגה הבכירה. העונה, כאמור, הם ניצחו רק פעמיים ב-28 משחקים וזה גרם ליו"ר הקבוצה, בוב מאריי, לפטר את המאמן.

מקארתי נולד ב-1959 בברנסלי לאימא אנגלייה ולאבא אירי וצבר 272 הופעות במועדון המקומי כבלם אחורי. בנוסף שיחק גם במנצ'סטר סיטי, בסלטיק, בליון ובמילוול (שם היה כבר מנג'ר-שחקן ואחר-כך רק מנג'ר). ב-1996 מונה למנג'ר אירלנד במקומו של ג'קי צ'רלטון וב-2002 התפרסם בעקבות סכסוכו המתוקשר עם קפטן הנבחרת רוי קין בזמן מונדיאל 2002.

מחליפו יהיה קפטן סאנדרלנד לשעבר קווין בול, אחד הפייבוריטים של האוהדים הביתיים. בול שיחק תשע שנים מוצלחות בסאנדרלנד של שנות ה-90.

יום לאחר פיטורי של מקארתי, הטיח שחקן הקבוצה, ליאם לורנס, ביקורת בהנהלה על החלטתה: "דברים היו יכולים להיחתך בכריסמס. אני לא מבין את העיתוי זה מגיע בזמן לא טוב בשבילנו. ממש נגעלנו מההחלטה, בעיקר אחרי שאמרו שזה בגלל האווירה הלא טובה. אנחנו תמכנו במיק, רבים מאיתנו חייבים לו הרבה".

בינתיים גם נשיא הקבוצה, בוב מאריי עשוי לעזוב. מאריי הסתכסך עם מקארתי לפני כחודש, אחרי שהאחרון מתח ביקורת על מדיניות הרכש של המועדון במהלך הקיץ, מה שלדבריו תרם ליכולת העלובה של הקבוצה העונה. העיתוי בו פוטר מקארתי גרם להרמת גבות רבות באנגליה. מארי עצמו אמר: "כנשיא הקבוצה אני לוקח את האחריות למה שהתברר כתקופה לא מוצלחת. אני מצטער שההתלהבות של האוהדים אחרי שעלינו לפרמיירשיפ ירדה לטמיון. אני מתנצל על הדרך".

יונייטד: מאנשן סגרה, מקון בדרך

קשרה של ליל, ז'אן מקון, טוען כי הוא מצפה לטלפון ממנצ'סטר יונייטד. "אני יודע שהם מעוניינים בי", טוען הקמרוני, "הם שלחו סקאוט למשחק שלנו נגד מונאקו בשבוע שעבר, הסוכנים שלי פגשו אותו, וככל הנראה הם רוצים אותי לעונה הבאה. אין הצעה קונקרטית, אך אני יודע שיונייטד תציע כזו בסוף העונה". המועדון הצרפתי צפוי לדרוש 5 מיליון ליש"ט עבור השחקן.

הצגת מקון כמועמד להיות יורשו של רוי קין היא הפעם השנייה שבה מנג'ר היונייטד אלכס פרגסון מנסה להחליף את האירי בשחקן קמרוני. בניסיונו הראשון החתים פרגסון את דג'מבה דג'מבה מנאנט, אך הוא נמכר בינואר 2005.

ובתחום הפיננסי אצל השדים האדומים, סוכנות ההימורים המקוונת "מאנשן" זכתה במירוץ על הזכות להיות הספונסרית על חולצות מנצ'סטר יונייטד לארבע השנים הקרובות, תמורת סכום של 60 מיליון ליש"ט. העסקה אמורה להיחתם בימים הקרובים על ידי משפחת גלייזר, שרכשה את המועדון ב-800 מיליון ליש"ט בשנה שעברה. העסקה המצליחה עם מאנשן (בראשות המיליארדר האינדונזי פוטרה סמפוארנה) תניב למנצ'סטר יונייטד 15 מיליון ליש"ט לשנה, לעומת 9 מיליון ליש"ט בלבד עם המאמצת הקודמת, וודאפון.

טראבלסי בדרך לטוטנהאם?

טוטנהאם מעוניינת בטוניסאי הבינלאומי חאתם טראבלסי. מרטין יול מצפה להחתים את השחקן, שמבוקש בכמה מועדונים בכירים באירופה. טרבלסי עצמו מספר כי הוא לא מתכוון לחתום לעונה נוספת בקבוצתו הנוכחית, איאקס. "אני יודע היכן אשחק שנה הבאה", הודיע השחקן, "אך זה לא מתפקידי לחשוף את כל הפרטים כעת. זה תלוי במועדון. מה שחשוב לי הוא שאני אשתחרר מאיאקס כשראשי מורם". מילאן ויובנטוס הן שתי קבוצות נוספות שדולקות אחר השחקן בן ה-29.

אלכסיי סמרטין, קשרה הרוסי של צ'לסי, המושאל לצ'רלטון, יחזור לשחק ברוסיה. השחקן אמר שיגיע לרוסיה באמצע מרץ, עת יפתח שוק ההעברות הרוסי, על מנת לחתום בדינמו מוסקבה: "ישנו הסכם בין צ'לסי, צ'רלטון ודינמו, על מעבר שלי לרוסיה. רציתי לחזור לשם
ובטח לקבוצה עם שחקנים כל כך טובים, שהמאמן שלה הוא יורי סיומין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

רובן הורחק מארבעה משחקים

אריאן רובן, שחקנה ההולנדי של צלסי הורחק מ- משחקים לאחר שערעורו על כרטיס אדום שספג מול ווסט ברומיץ נידחה.

רובן הורחק לאחר פגיעה קשה בשחקן ווסט ברום ג'ונתן כרינינג. העונש על פגיעה כזו הוא בדרך כלל 3 משחקים, אך בגלל שזהו האדום השני שהוא סופג העונה, זכה רובן לעונש מחמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully