וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצטרפו לשמינייה

6.3.2006 / 17:03

בני יהודה הצליחה לגבור בקושי 0:1 על מכבי כפר קנא אחרי שער של משה ביטון בהארכה, והצטרפה לשמונה האחרונות בגביע המדינה

בני יהודה ניצחה היום (שני) בקושי את מכבי כפר קנא 0:1, והיא הקבוצה האחרונה שמעפילה לרבע גמר גביע המדינה. לאחר שהמשחק בוטל בשבת האחרונה בגלל חשש המשטרה ממהומות של ערביי ישראל בכפר קנא (הסמוכה לנצרת), התקיים אחר הצהריים המשחק במגרשה מלא המהמורות של הקבוצה המקומית מהליגה הארצית.

הכתומים של ניצן שירזי התקשו לאורך 90 הדקות הראשונות לפתח את משחקה הרגיל ולהגיע למצבים, וראשי הקבוצה כבר החלו לחשוש מסנסציה סטייל עכו וממבוכה גדולה, אך בזמן ההארכה (דקה 97) היה זה חלוץ הקבוצה משה ביטון שהצליח להכניע את נאיל עאקלה, שוערה של כפר קנא. בני יהודה ברבע הגמר, ומצטרפת למכבי חיפה, הפועל ת"א, מכבי פ"ת, בני סכנין, הפועל כפר סבא, הכח עמידר רמת גן והפועל עכו.

מהלך המשחק:

150 צופים בלבד הגיעו להתמודדות, והאווירה במגרש הזכירה אווירה של משחק אימון. ה"דשא" בכפר קנא מלא בגבשושיות, ועד מהרה החלה בני יהודה לשחק בסגנון של הגבהות, על מנת למצוא פרצה בהגנת הקבוצה המארחת.

דקה 33 - אחת ההגבהות של בני יהודה מצאה את אסי בלדוט חופשי מול השער, אך הכדור שבעט הקשר חלף ליד הקורה.

לקראת תום המחצית הראשונה נפצע בטורינה, והוחלף על ידי ברק בדש.

דקה 60 - משה ביטון הגיע למצב של אחד על אחד עם שוער כפר קנא, ביטון ניסה להקפיץ, אך השוער הדף. עד לשלב הזה בני יהודה הציגה משחק חלש, והתקשתה להגיע למצבים.

דקה 90 - בתוך תוספת הזמן ג'ברין בעט לכיוון השער, הכדור הפתיע את אניימה, שבקושי הצליח להדוף. הזדמנות גדולה לכפר קנא, בני יהודה ניצלה מסנסציה.

המחצית השנייה הסתיימה, ושתי הקבוצות הולכות להארכה.

דקה 97 - גול! כדור עונשין של בני יהודה מרחק 25 מטרים מהשער, שחקני כפר קנא עדיין הסתדרו בחומה, אסי בלדוט מסר כדור מהיר לתוך הרחבה למשה ביטון, שכבש. 0:1 לבני יהודה.

שוער כפר קנא נאיל עאקלה התווכח עם השופט שי שטרית לגבי חוקיות המהלך שהוביל לשער, פלט מספר מילים מיותרות והורחק. כפר קנא בעשרה שחקנים.

ניצן שירזי הספיק להכניס עוד את מוטי ששון כדי לשמור על התוצאה מול העשרה שחקנים של כפר קנא, ובני יהודה מנצחת בסופו של דבר.

הרכבי הקבוצות:

כפר קנא:
נאיל עאקלה (הורחק), וואליד עבאס, איימן חלאילה, שיהאד רביע, עלי אמארה, סאמר מיעארי (חמאייסי מייסארה, 97), רן רשתי, וילי כחלון (קובי שריקי, 65), ארז ללוז (אורן יחזקאל, 82), מאהר ג'בארין, רג'יד בראנסי.

בני יהודה:
וינסנט אניימה, איציק עזוז, יאיר אזולאי, יניב אלול, רוני גפני, קובי דג'אני, הרוויה קובאצ'ביץ' (אלי ביטון, 70), ראובן עובד, מטה בטורינה (ברק בדש, 45), אסי בלדוט (מוטי ששון, 103), משה ביטון.

אסי בלדוט: "וינסנט הציל אותנו"

יו"ר כפר קנא אמין עוואדה אמר בסיום המשחק: "הייתה טעות באישור של השער. נשרק פאול לזכות בני יהודה, אבל הכדור היה נייד, ובלדוט נתן מסירה למשה ביטון, שהבקיע. בלדוט היה צריך לעצור את הכדור, היה להם גם שחקן פצוע. לפני הגול היה פאול לכפר קנא, והשופט נתן יתרון, שהלך בכלל לטובת בני יהודה".

לגבי הטענות על המשטח אמר עוואדה: "המגרש לא ברמה של בלומפילד, אבל אפשר לשחק עליו כדורגל. זה לא אותו שטיח, הקבוצה מתאמנת עליו, אבל זה מגרש טוב. לא נפלנו מבני יהודה, והגענו לכמה מצבים, במיוחד בדקה ה-93, עד עכשיו לא ברור איך אניימה לקח את הכדור. זה מאחורינו, ועכשיו הראש שלנו בליגה. אני רוצה לומר תודה לשחקנים ולמאמן, חיים לוי, שעשו משחק טוב, והקריבו למען המועדון. שיהיה בהצלחה לבני יהודה, אני מאחל להם שייקחו את הגביע".

חיים לוי, מאמן כפר קנא, היה מאוכזב בסיום המשחק: "נתנו משחק יוצא מן הכלל טוב, היינו עדיפים על בני יהודה, והיינו קרובים מאוד להיות הסינדרלה. השוער שלהם לקח שני שערים בטוחים, וקיבלנו גול, שאני לא יודע מה היה שם בדיוק. כולם אומרים לי שהכדור לא עמד, אבל צריך לכבד את השופט, וצריך להסתכל הלאה. עמדנו נכון נגדם, נטרלנו אותם, וככל שהזמן רץ, הם היו בלחץ. בדקה ה–93 השוער שלהם לקח כדור שעד עכשיו אני לא מבין איך הוא עשה את זה. ניצן שירזי אמר לי שהם ניצלו, ושהוא כבר ראה את הכדור הזה בפנים".

אסי בלדוט מגיב לטענות כפר קנא על השער המכריע: "הכדור לא זז, הוא היה על הקרקע ולא בתנועה. ראיתי את משה, שלחתי אותו, הם לא היו מוכנים, ולשמחתנו הוא הבקיע. המגרש לא טוב, יבש ומלא מהמורות, והכי חשוב שניצחנו. הגענו למצבים שהיינו צריכים להכריע את המשחק קודם. כפר קנא הקשו עלינו את החיים מאוד. וינסנט לקח כדור גדול בדקה ה-93, והוא השאיר אותנו בתמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully