וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "התנהגות ריאל מתאימה לרחוב"

6.3.2006 / 12:27

המנג'ר זועם על ריאל, שהודיעה שהיא רוצה את פברגאס. ראול מתכונן להופעה ה-101 בצ'מפיונס: "נצטרך להילחם בהייבורי, זה משחק גורלי"

ראול, קפטן ריאל מדריד, היה השחקן הראשון המגיע ל-100 הופעות בליגת האלופות. את נקודת הציון עשה לפני שבועיים, כשנכנס כמחליף בהפסד קבוצתו לארסנל, בסנטיאגו ברנבאו. החלוץ הספרדי, כבש כבר 51 שערים במסגרת, שלפעמים מזוהה איתו יותר מכל.

"היו לי כמה רגעים נהדרים בליגת האלופות" אמר ראול במסיבת עיתונאים. "השלושער נגד פרנצווארוש וכמובן שלושת התארים".
כשנשאל איזו זכייה היתה הגדולה מכולן, התקשה מעט החלוץ בן ה-29, שנראה כאילו היה כאן תמיד: "מבחינת המועדון, הזכייה של 1998 סיימה בצורת של 32 שנים, אבל מבחינה אישית, נהניתי מהגביע השני (0:3 על ולנסיה). באותה עונה כבשתי הרבה במסגרת האירופאית, כולל שער בגמר".

"הייתי מאוד נרגש", סיפר ראול על הבכורה האירופאית בגיל 18, מול האלופה דאז, אייאקס, משחק שהסתיים בהפסד. "הרגשתי שיש עלי המון אחריות. בהיותה של ריאל הקבוצה המצליחה ביותר בכדורגל האירופאי, זכייה בליגת האלופות תמיד מקושרת אליה".

על השנים הנוכחיות אמר ראול: "זה נעשה יותר ויותר קשה והפערים מצטמצמים. צריך רק להסתכל על 16 הקבוצות בשמינית הגמר, כולן מצויינות, כולן עם היסטוריה, כולן כבר עשו משהו בכדורגל האירופאי".

ראול, שחזר לפני מספר שבועות אחרי פציעה שהשביתה אותו לכשלושה חודשים, נדרש למשחק הגומלין של קבוצתו מול ארסנל: "נצטרך להלחם בהייבורי. זה משחק גורלי. אנחנו משחקים בשביל הכבוד העצמי שלנו ובשביל הכבוד של המועדון. יש לנו הזדמנות להשיג משהו חשוב ואנחנו מחזיקים בביטחון הנדרש לעשות את זה. ברור שהנסיון שלי ושל שחקנים אחרים כמו רוברטו קרלוס (98 הופעות בצ'מפיונס) ודייויד בקהאם (96 הופעות) מוסיף לנו הרבה, ואני מקווה ששניהם יגיעו ל-100 הופעות עוד העונה".

ארסן ונגר כועס על ריאל

ארסן ונגר הגיב אתמול (ראשון) לראשונה על השמועות
שססק פברגאס, קשרה הספרדי של קבוצתו, יעבור לריאל מדריד
בתום העונה, אחרי שפרננדו מרטין, נשיאה החדש של הקבוצה הספרדית הודיע שהוא מעוניין בו: "זה לא בסדר שמספר ימים לפני משחק בין שתי קבוצות, אחת מהן מודיעה שהיא רוצה שחקן של השנייה. אין בהתנהגות כזו קלאסה, לי זו נראית כמו התנהגות מהרחוב. זה כמו שאני אגיד היום שאני רוצה את בקהאם".

בד בבד, דיבר ונגר גם על בקהאם: " לדעתי לא מעריכים אותו מספיק. באנגליה תמיד אוהבים לבקר את השחקנים המקומיים. בקהאם מזכיר לי קצת את פלאטיני. כשהוא שיחק תמיד דרשו ממנו יותר, אבל אחרי שהוא פרש, כולם אמרו שהוא היה מדהים. זה אחד מהמחירים שעלייך לשלם בהיותך קפטן לאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully