וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסנוקר, פרננדס דווקא שולט

6.3.2006 / 12:44

ולא מדובר במנג'ר בית"ר ירושלים, אלא באלוף הארץ רועי פרננדס, שהשלים דאבל אחרי שזכה בגביע המדינה בבית שמש

אחרי שזכה באליפות הארץ לפני חודש וחצי, השלים השבוע רועי פרננדס דאבל, אחרי שזכה בגביע המדינה בסנוקר. פרננדז ניצח במשחק הגמר, שהתקיים במועדון ה"פייר בול" בבית שמש את אבי פז 1:5. פרננדז הוא אלוף הארץ ב-9 השנים האחרונות ומעכשיו הוא גם הדאבליסט.

שלושת המשחקונים הראשונים היו צמודים לכל אורכם. פרננדס ניצח בראשון, השני הסתיים בשוויון לאחר תהפוכות דרמטיות לשני הצדדים, כאשר פרננדס ניצח בשובר שוויון. המשחקון השלישי היה היחיד שהסתיים בניצחון לאבי פז. שני המשחקונים האחרונים הסתיימו בניצחון משכנע לרועי פרננדס.

ההתאחדות לביליארד בישראל היא גוף חדש יחסית, שהתמסד לאחרונה וזה היה טורניר גביע המדינה הראשון. הפינאליסט אבי פז סיכם: "שיחקתי בטורניר חמישה משחקים. ניצחתי בארבעה, ובמשחק החמישי, הגמר, הפסדתי. אני שמח שהענף זוכה להכרה מהמדינה, ושאני לוקח חלק בענף זה. אני מקווה להמשיך לשחק, לנצח ולזכות בתארים. רועי הוא השחקן הטוב ביותר בישראל. קשה לשחק מולו ולנצח אותו".

רועי פרננדס: "אני שמח לראות איך האיגוד משפר את מצב הענף בארץ. שחקנים מגלים יותר מקצועיות והבנה מבעבר. האיגוד מדרבן שחקנים חדשים רבים להיכנס לענף ולהצליח בו. יש לגבי ציפיות רבות וזה מגביר אצלי את המוטיבציה להתקדם. אני מקווה להגיע לרמות בינלאומיות ולהגביר את המודעות לענף בישראל".

יו"ר האיגוד, ישראל פנחס: "אני רוצה ליצור מסורת ולגבש קונספט של פתיחת עונה עם גביע המדינה וסיום עונה עם אליפות ישראל. משחקי הגביע מתקיימים בסמוך למשחקי הנבחרת, כדי להכין את השחקנים לתחרויות. במהלך בחירת השחקנים לנבחרת, מתקיימת תחרות. בתחרות האחרונה ניצח אבי פז. רועי לא השתתף כי יש לו מקום משוריין בנבחרת. זכינו לגמר בין שני הגדולים של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully