וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ברצלונה קיבלו את מוריניו בקללות ויריקות

6.3.2006 / 12:10

צ'לסי נחתה בספרד ומאמנה, אקס ברסה, התקבל באלימות. ליאו מסי: "אני לא רוצה שום קשר עם מוריניו ומקווה לתת מחר את משחק חיי"

אוהדי ברצלונה הכינו קבלת פנים נזעמת לז'וזה מוריניו, עם נחיתתה של צ'לסי בנמל התעופה המקומי לקראת משחקה מול בארסה. צלם של ערוץ הטלוויזיה של צ'לסי תיאר את המתרחש: "היו תגובות אגרסיביות כלפי מוריניו, הרבה קללות, אבל הוא התעלם. באותו שלב הם עברו גם ליריקות"

הצלם הוסיף וציין כי המאמן הפורטוגזי היה המטרה היחידה של אוהדי ברצלונה: "היו שם מעט מאוד שוטרים ולא היה נראה שאיכפת להם מכל המהומה"

מוריניו, שהיה בצוות האימון של ברצלונה בתחילת הקריירה שלו, הגיב בחיוכים לכל עבר ובניפנופי ידיים סרקסטיים.

מסי פותח את הפה

לאונל מסי, קשרה הצעיר של ברצלונה, הודה שהוא רוצה להשתיק את מוריניו, שטען שהוא עשה הצגה, בגינה הורחק אסייר דל הורנו במשחק הראשון.

"אני רוצה להפיק את המשחק הטוב ביותר בחיי נגד צ'לסי" אמר הארגנטינאי, "הם טוענים שאני שחקן תאטרון, אבל הם טועים. אני מקצוען וספגתי הרבה בעיטות לרגליים העונה. אני לא רוצה שום קשר עם מוריניו אחרי ההאשמות שלו נגדי. הוא צריך היה לראות איך הרגליים שלי נראו אחרי המשחק הקודם. גם לדל הורנו היה מה להגיד עלי, אבל הוא לא הצליח להתקרב אלי אפילו פעם אחת על המגרש, עד שהוא עשה את הפאול".

חברו של מסי לקישור, דקו, ששיחק עבור מוריניו בפורטו,
אמר על מאמנו לשעבר: "מוריניו יצר לעצמו את התדמית שלו והוא משתמש בה כשהוא רוצה 'לחמם' את העניינים לקראת משחקים חשובים. זו לא ההתנהגות שלו כאדם או כמאמן, זו פשוט הדרך שלו לקראת משחקים גדולים".

ווסט ברומיץ' וצ'לסי לדין

צ'לסי ו-ווסט ברומיץ' יועמדו לדין בעקבות ארועי המשחק ביניהן ביום שבת. שופט המשחק, מארק הייסלי, כתב דו"ח חמור בו ציין לרעה את התנהגותם של מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו ושל מאמן ווסט ברומיץ' בריאן רובסון, כמו גם את העובדה ששחקני הקבוצה הלונדונית כמעט והתעמתו איתו פיזית פעמיים במהלך המשחק. כמו כן צויין בדו"ח השיפוט איחור של צ'לסי בעלייה למגרש לקראת פתיחת המחצית השנייה.

ווסט ברום תועמד לדין גם היא, אחרי שלא טמנה ידה בצלחת, בעת ליבוי היצרים במהלך המשחק, ובריאן רובסון יואשם בהתנהגות לא הולמת.

העימותים החוזרים ונשנים בין מוריניו לרובסון הביאו מאמנים שונים להגיב. דייויד מויס, מאמן אברטון, ביקר את מוריניו: "פה, במדינה הזאת, אנחנו לוחצים ידיים בסוף המשחק ומזמינים את המאמן האורח לשתות איתנו כוס יין אחרי המשחק. הם לא חייבים לקבל את ההצעה, אבל אני חושב שהמאמנים הבריטיים בדרך כלל ייענו אליה. כולנו רוצים לנצח ובכולנו בוערת התשוקה במהלך המשחק, אבל יש דברים חשובים יותר, ואותם צריך לכבד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully