וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון מגשש אצל ירושלים

יואב בורוביץ', הארץ בשיתוף

5.3.2006 / 21:49

שחקן מכבי ת"א שולח מסרים לקבוצה: "חכו עם ההחתמה של ג'נקינס". בכיר בבירה: "הוא לא מרוצה במכבי, בלשון המעטה". בורשטיין נפצע ויחמיץ את בולוניה ואולי את גמר הגביע

וויל סולומון העביר בימים האחרונים מסר לאנשים המקורבים להפועל ירושלים, כי ישמח לחזור למלחה בעונה הבאה. במסר שהעביר סולומון לירושלים הוא מבקש להמתין עם ההחתמה של הוראס ג'נקינס לעונה נוספת.

"וויל אינו מרוצה במכבי, בלשון המעטה, והוא אותת לנו כי הוא מעוניין להחליף בשנה הבאה את הוראס ג'נקינס", אמר אמש (ראשון) גורם בכיר בירושלים.

סולומון הוליך לפני כשנתיים את ירושלים לזכייה בגביע יול"ב ונחשב לאחד מגדולי הזרים ששיחקו במועדון. בעקבות הזכייה עלה ערכם של שלושת הזרים שעזבו את ירושלים לשרלרואה (טונג'י אוואג'ובי), דינמו סנט פטרסבורג (קלי מקארתי) ואפס פילזן (סולומון).

לאחר עונה מוצלחת למדי בטורקיה חתם סולומון בקיץ האחרון במכבי תל אביב. בירושלים נפגעו מאוד מההחלטה, והיחסים החמים בין סולומון לדני קליין, יו"ר הקבוצה, מעט התקררו. סולומון, עם זאת, שומר על קשר רציף עם אנשי ירושלים לאורך העונה הנוכחית ומשדר חוסר שביעות רצון מהמצב בתל אביב.

סולומון לא מצליח למלא במכבי את החלל שהותיר שרונאס יאסיקוויצ'וס, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית. כמו כן, סולומון אינו שבע רצון מיחס הקהל כלפיו וגם הקשר בינו לבין פיני גרשון, מאמן מכבי, אינו מזהיר. גם בירושלים לא היתה לסולומון מערכת יחסים אידיאלית עם שרון דרוקר, אבל המערכת צידדה בו והאוהדים סגדו לו.

מאז שנחת באירופה לפני ארבע שנים לא השלים סולומון שתי עונות רצופות בקבוצה אחת. במכבי הוא הוחתם על חוזה לשנתיים, אך בידי הקבוצה יש ככל הנראה את האופציה לוותר על שירותיו לעונה הבאה. במקרה כזה ירושלים תצטרך לקבל החלטה אם היא מחזירה את הבן האובד או ממשיכה עם ג'נקינס.

וויל סולומון אמר אתמול בתגובה: "ירושלים רוצים את כולם, מה אני יכול לומר. יש לי חוזה של שנתיים במכבי וזה איפה שאני נמצא כרגע. אף אחד מירושלים לא דיבר איתי".

העונה הלא טובה של בורשטיין נמשכת

מכבי ת"א ספגה מכה קשה בסוף השבוע עם פציעתו של טל בורשטיין, שנפגע בשריר התאומים במשחק הניצחון על אולקר ביום חמישי. בורשטיין לא שיחק אתמול (ראשון) מול עירוני ר"ג בליגה, והוא גם לא יטוס עם חבריו למשחק מול בולוניה. פיני גרשון אישר את הדברים בראיון בתום משחק הניצחון 58:108 על עירוני ר"ג.

בורשטיין, שעלול להיעדר לתקופה של חודש, יישאר בארץ וגם צפוי להחמיץ את משחק גמר גביע המדינה ביום ראשון מול הפועל ירושלים. אמנם המשחק מול קלימאמיו בולוניה ביום חמישי ביורוליג הוא קריטי, אבל יש להניח כי היעדרותו של בורשטיין מגמר הגביע תפגע בקבוצה יותר, שכן צריך להביא בחשבון גם את אי שיתופם של שניים מששת הזרים של סגל היורוליג (ככל הנראה ג'יימי ארנולד וקירק פני). למעשה, מכבי תל אביב תתייצב למשחק עם רוטציה קצרה במיוחד של שבעה שחקנים, כשדרק שארפ עולה מהספסל ויניב גרין ושרון ששון הם שחקני הספסל הלגיטימיים היחידים.

גם לרמת גן, אגב, היה פצוע במשחק הזה, כשאיתי לב נפצע בגבו במהלך הרבע הראשון ונאלץ לנטוש את המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully