וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס ישחק עונה נוספת

ניר איסקוב

5.3.2006 / 21:04

הקשר בן ה-35 אמור היה להצטרף לצוות המקצועי של הפועל ת"א בעונה הקרובה. אבוקסיס: "אני יותר משמח ויותר ממעריך את זה"

הנהלת הפועל ת"א, בראשות מוני הראל, האריכה היום (ראשון) את חוזהו של יוסי אבוקסיס, כשחקן פעיל במועדון, לעונה הבאה.

על פי חוזהו המקורי של אבוקסיס, הוא אמור היה להשתלב בצוות המקצועי של המועדון בעונה הקרובה, אולם הנהלת הקבוצה ביקשה לדחות את המעבר שלו אל מעבר לקווים לטובת המשך פעילותו כשחקן.

"דיברו אתי ואמרו לי שלאור היכולת שלי והתרומה שלי לקבוצה, הם החליטו להחתים אותי כשחקן לעוד עונה", סיפר אבוקסיס בן ה-35. "אני יותר משמח ויותר ממעריך את זה. בסך הכול, זה השכר שלי לעבודה הקשה וליכולת במגרש. זה שההנהלה רואה את מה שאני נותן במגרש, זה הדבר הכי חשוב מבחינתי".

בהתייחסו לסוגיית הגיל, אמר הקשר הוותיק: "מבחינה גופנית, אני מרגיש יותר טוב מאשר לפני שנתיים. בגלל שאני בן 35, אני צריך לפרוש? יש מספיק דוגמאות של בני 39 ו-40 שמחתימים אותם לא כי הם יפים, אלא כי הם טובים, ומצד שני, יש שחקנים בני 25, שלא מאריכים להם את החוזה. התשובה הכי טובה היא שאני מספק את הסחורה על המגרש. אני רוצה לשחק, אני אוהב את הקבוצה, וטוב לי בה".

לשאלה האם ימשיך לשחק גם מעבר לעונה הבאה, השיב אבוקסיס: "אי אפשר לדעת. בתחילת העונה הזו עשיתי ניתוח קשה, אבל בזכות עבודה קשה והתמדה, אני עושה בינתיים עונה טובה, ואני מקווה להמשיך בה. אני אוהב להתאמן ומרגיש טוב, אבל אני לא קופץ יותר מדי קדימה, ויודע שאני לא ילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully