וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההחלטה על הקפאת המו"מ עם השחקנים גורפת"

ניר איסקוב

5.3.2006 / 20:27

יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, מצהיר כי גם השחקנים שלא שיחקו נגד הכח ימתינו לקיץ. האימון שתוכנן להיום (שני) בוטל

בית"ר ירושלים ביטלה את האימון שתוכנן להיום (שני), מאחר שמשחק הליגה מול סכנין הוזז ליום שני הבא, בגלל שגמר גביע המדינה בכדורסל ייערך ביום ראשון.

"בוודאי שאני וארקדי גאידמק הרגשנו שההפסד אתמול מול הכח עמידר ר"ג מהווה פגיעה אישית בנו, אבל יותר חשוב שהוא מהווה פגיעה בבית"ר ירושלים ובאוהדיה". כך אמר אתמול (ראשון) יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, יממה לאחר ההדחה הצורבת משמינית הגמר.

"יש הבדל בין להפסיד למכבי חיפה אחרי קרב קשה בגמר הגביע, לבין הפסד לקבוצה מהליגה השנייה בשמינית הגמר", הוסיף שקלאר. "קיבלנו מכה קשה, אבל הליגה עוד לפנינו, ואנחנו עדיין רוצים להגיע דרכה לאירופה".

- אתמול הצהרת שאתה מקפיא את המשאים ומתנים עם השחקנים עד סוף העונה, למרות שלא כולם שיחקו אתמול, למשל איציק קורנפיין וברק יצחקי.

"זו החלטה גורפת. עכשיו יותר בריא בשביל כולם להתרכז בכדורגל. יש עוד שלושה חודשים לסיום העונה, ואז נתחיל לבנות קבוצה חדשה, ונשאיר את השחקנים שאנחנו רוצים. אני לא רואה סיבה ששחקנים יעזבו אותנו מרצונם, וגם אם כן, יש הרבה שחקנים טובים אחרים ש'מתים' לשחק בבית"ר".

- שחקנים מתחו ביקורת על ההתנהלות של לואיס פרננדז באימונים, ועל ההרכב שהוא העלה אתמול.

"דיברתי עם השחקנים הרבה פעמים וכל הזמן שמעתי מהם רק מחמאות בנושא של שיטות האימון שלו, עד כדי כך, שהם אמרו שהם עוד לא ראו דבר כזה. אני לא חושב שזה ראוי, אחרי הפסד, להאשים רק את המאמן. גם בהרכב שהוא העלה, השחקנים ששיחקו היו חייבים לנצח בבית קבוצה מהליגה השנייה".

- מה דעתך על ההמראה של פרננדז היום לצרפת, דווקא אחרי הפסד כל כך מאכזב?

"אין תגובה".

גאידמק העביר ביקורת על פרננדז באתר ספורט 5: "ההפסד הוא לא טוב, הוא אסון. עלינו לקחת את זה בחשבון לקראת העונה הבאה. השחקנים טובים יותר ממה שהיו בעבר, אבל לכל משחק צריך להתייחס כאילו הוא הראשון והאחרון, אסור לעשות ניסויים. אני חושב שמההתחלה היינו צריכים להשתמש במיטב שברשותינו, ולשחק כאילו זה המשחק האחרון והכי חשוב שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully