וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר הרסה לרומא את הבת מצווה

5.3.2006 / 23:30

החניכים של ספלאטי ספגו שוויון מול אינטר בדקה ה-90, ופספסו ניצחון 12 ברציפות. פיורנטינה רביעית אחרי ניצחון על סיינה

הערב (ראשון) נמשך המחזור ה-28 בליגה האיטלקית. אחרי הניצחונות של מילאן ויובנטוס בשבת. רומא היתה קרוה מאוד לניצחון ה-12 במספר כשהובילה עד הדקה ה-90 0:1 משער של הברזילאי טאדיי בדקה ה-9. ניצחון של הרומאים היה מצמצם את הפער מאינטר לנקודה, אבל אז נגח מטראצי את השוויון מכדור קרן בדקה ה-90.

שאר משחקי מרכז ותחתית הטבלה, התקיימו בצהריים.

פיורנטינה - סיינה 1:2
פיורנטינה איבדה לאחרונה את המקום הרביעי שמוליך לליגת האלופות, לטובת רומא, אבל הערב חזרה לשם. הסקורר של פיורנטינה, לוקה טוני, כבש מקרוב את השער הראשון מבישול יפה של פיורה. כעבור 12 דקות, גרבסולה כבש את שער השיוויון של סיינה מקרוב. התוצאה נותרה בעינה עד לדקה ה-90 ודקה אחת בתוך תוספת הזמן, פאציני כבש שער יקר מאוד, שסידר לפיורנטינה את הניצחון בדרבי של פירנצה.

ליבורנו - קליארי 1:0
ניצחון חוץ חשוב לקבוצת התחתית מסרדיניה, שנותרה מעל לקו האדום. בדקה ה-77, גובי העביר שלושה שחקנים ושיחרר לסואזו, שכבש מקרוב את השער היחיד במשחק.

קייבו - לאציו 2:2
הקבוצות מהמקומות ה-7 וה-8 נפרדו בתיקו. לקייבו: סימונה טריבוצ'י 42, 45. ללאציו: סטפאנו מאורי 32, מאסימו אודו 67 (פנדל).

לצ'ה - פאלרמו 0:2
לצ'ה נחלצה מהמקום האחרון בליגה וצימקה את הפער מהקו האדום ל-6 נקודות. כבשו ללצ'ה: מירקו ווצ'יניץ' 63, גיז'רמו גיאקומזי 71.

מסינה - פארמה 1:0
הפסד כואב מאוד לקבוצה מסיציליה, שרואה את הקו האדום מתרחק. מארק ברשיאנו כבש את שער הניצחון לפארמה בדקה ה-84.

אודינזה - אסקולי 1:1
התיקו לא ממש משרת את אודינזה, שעדיין נמצאת בסכנת ירידה. אנטוניו די נטאלה העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-77, אבל מאוריציו דומיצי הישווה בפנדל בדקה ה-85. אסקולי שיחקה את 7 הדקות האחרונות ללא רוברטו גואנה שהורחק.

טרביזו - רג'ינה 1:0
המארחים ירדו למקום האחרון והם כבר עם רגל וחצי בחזרה בליגה השניה. ניקולה אמורוסו כבש את שער הניצחון החשוב לרג'ינה בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully