וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות ליגת האלופות: טרזגה ואיברהימוביץ בספק

6.3.2006 / 11:45

השניים חזרו פצועים ממשחקי נבחרותיהם, ולא שותפו בניצחון הליגה בשבת. עלי קארימי ייעדר 8 שבועות, אשלי קול נפצע שוב

* עלי קארימי, קשרה ההתקפי של באיירן מינכן, נפצע במהלך משחק ההפסד של קבוצתו ביום שבת להמבורג, וייעדר ממפגש הגומלין מול מילאן.

קארימי נכנס במחצית השנייה של המשחק, ששוחק תחת שלג כבד, על משטח דשא נוראי, וכעבור 16 דקות נפצע ונאלץ לעזוב את המגרש. רופא באיירן, האנס וילהלם וולפארת', האריך שהאירני הבינלאומי ייעדר כשמונה שבועות בעקבות פציעה ברצועות רגל ימין.

* זלאטאן איברהימוביץ ודויד טרזגה, חלוציה של יובנטוס, חזרו ממשחקי נבחרותיהם עם פציעות קלות, וכשירותם למשחק מול ורדר ברמן מצויה בספק. איברהימוביץ הסובל מפציעה בברך, וטרזגה שנחבל בקרסולו לא נטלו חלק בניצחון הליגה של הגברת הזקנה מול סמפדוריה ביום שבת (0:1).

* פציעות יש גם בורדר ברמן. המאמן תומאס שאף נאלץ להסתדר ללא תומאס ריינקה השוער, ופרנק באומן, קפטן הקבוצה, במשחק התיקו מול לברקוזן בשבת, בגלל פציעות. השניים בספק גם למשחק בדלה אלפי.

ברמן האריכה בסוף השבוע את חוזהו של מנהל העל של הקבוצה, קלאוס אלופס. החלוץ הגרמני הבינלאומי בדימוס אמר אחרי ששהותו במועדון הובטחה עד 2009: "אין עבודה טובה יותר בגרמניה. זה אף פעם לא היה סוד שאני רוצה להמשיך כאן".

* בלם אינטר ונבחרת איטליה, מרקו מאטרצי, עשוי לעבור ליריבה העירונית בסוף העונה. מאטרצי, שלא נמצא ביחסים טובים עם מאמנו רוברטו מאנצ'יני, הצהיר ביום שישי כי לא תהיה לו בעיה לעשות את המעבר למילאן, העברה שספקולציות אודותיה מרחפות באיטליה בשנתיים האחרונות. הבלם הגבוה ידוע כאוהד אינטר, ועד כה זו נחשבה לאחת הסיבות להימנעותו מלחצות את הכביש.

בעיה לויאריאל עם הכרטיסים למשחק

* ויאריאל נתקלה בבעיה מוזרה. הנהלת הקבוצה הוציעה כרטיסים מוזלים לאוהדיה לקראת משחק הגומלין מול ריינג'רס הסקוטית, אולם חלק מאוהדיה מכרו את אותם כרטיסים לאוהדי האורחת.

כעת מחזיקים אוהדי ריינג'רס בכרטיסים ליציעים בהם יישבו אוהדי ויאריאל, והדבר עלול לגרום לבעיות. על פי דובר הריינג'רס, מסתמן שהסקוטים המחזיקים בכרטיסי כניסה ליציעי המארחת לא יורשו להכנס לאצטדיון.

* אשלי קול, מגינה השמאלי של ארסנל, שסבל מפציעה ממושכת, נפצע שוב בשבוע שעבר, במהלך משחק המילואים מול טוטנהאם, וייעדר שלושה שבועות נוספים.

רובין ואן פרסי, חלוץ הקבוצה, שזוכה לפני מספר ימים אחרי שנחשד באונס, פצוע באצבעות רגלו, אבל צפוי להיות כשיר למשחק מול ריאל מדריד.

* ריאל תגיע למשחק אחרי ניצחון דחוק בדרבי על אתלטיקו 1:2, ללא רונאלדו שלא שותף. הדבר רק מחזק את ההערכות כי הברזילאי בדרכו החוצה מן המועדון. ז'וליו באפטיסטה כבש סופסוף, וכנראה שייפתח מול הקבוצה שרצתה אותו בקיץ. קפטן הקבוצה, ראול, יערוך את ההופעה ה-101 שלו בליגת האלופות.

מכת פציעות בליון

* ליון שהתאוששה מתבוסת הליגה לראן לפני שבוע (4:1), עם ניצחון חוץ על אז'קסיו 1:3, עשויה להיות חסרה את שחקניה ג'רמי ברטוד, וממדו דיארה הפצועים. ברטוד נפצע במהלך המשחק בשבת ונאלץ לצאת. מי שבטוח ייעדרו הם קאצ'פה, אנתוני רבלייר, וסילביאן מונסרו הפצועים, וסידני גובו המורחק.

* איינדהובן שניצחה במחזור סוף השבוע את הירנביין 1:4, מגיעה עם ארונה קונה, חלוץ נבחרת חוף השנהב, המצוי בכושר מצויין וכבש צמד במשחק. ההולנדים יחסרו את הבלם הותיק אנדרה אוייר, ששבר אצבע במשחק הראשון בין פ.ס.וו לליון.

* סמי היפייה, בלם ליברפול, נפצע במהלך משחק התיקו (0:0) מול צ'רלטון, ויצא במחצית, אבל צילום שנעשה לו אחרי המשחק הראה שהפגיעה לא רצינית, וככל הנראה הוא יפתח מול בנפיקה. מוחמד סיסוקו שראייתו הייתה בסכנה, עשוי לחזור למגרשים לפני תום העונה.

* ג'אובאני ופאבריציו מיקולי, צמד החלוצים שנעדרו מהמשחק הראשון נגד ליברפול, חוזרים מפציעות ויהיו כשירים לגומלין באנפילד. השניים שיחקו ביום שבת מול אסטרלה אמדורה, כשמיקולי כובש את שער הניצחון בדקה ה-90 (1:2). בנפיקה נמצאת בכושר טוב ולפני שבוע, מספר ימים אחרי הניצחון על ליברפול, ניצחה גם את מוליכת הטבלה פורטו עם שער מבעיטה חופשית של לורן רובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully